Skatīt neatbildētos ziņojumus
Apskatīt aktīvās tēmas



Izveidot jaunu tēmu Atbildēt tēmā  [ 22 ieraksti ]  Aiziet uz lapu Iepriekšējais  1, 2, 3  Nākošais
Autors Ziņojums
 Tēma: Re: Problēma ar m102 2.3 8v ECU [Dzinēja vadības bloku]
AtbildeAtbilde saņemta: 18. Janvāris 2015, 16:10 
Offline
Lietotāja avatārs

Pievienojies: 17. Janvāris 2015, 15:11
Atbildes: 6
Mašīna: w201 2.3 8v; e36 328i
Karma: 0
Ā, nu ideāli. Neiepriecināji, bet vismaz zinu ka tikai un precīzi no tāda motora jāmeklē.


Uz augšu
 Profils  
 
 Tēma: Re: Problēma ar m102 2.3 8v ECU [Dzinēja vadības bloku]
AtbildeAtbilde saņemta: 19. Janvāris 2015, 10:19 
Offline
MB Club Latvia
Lietotāja avatārs

Pievienojies: 19. Jūnijs 2007, 22:34
Atbildes: 4896
Atrašanās vietas: Rīga
Mašīna: W124
Karma: 16
Aizsūtīju PM-ā kontaktus, kur W124-tos jauc vienā laidā. Skaties, lai numuri ir vienādi. Teorētiski var likt arī ar citu, bet var gadīties, ka sanāk arī kādas nianses, jo caur to bloku iet visu devēju darbība, bet paši devēji citiem modeļiem atšķiras no izpildījuma (piemēram ir vai nav kondicionieris, motora dzesēšanas ventilators ar hidraulisko vai elektromagnētisko muftu, u.t.t.).


Uz augšu
 Profils  
 
 Tēma: Re: Problēma ar m102 2.3 8v ECU [Dzinēja vadības bloku]
AtbildeAtbilde saņemta: 22. Janvāris 2015, 21:36 
Offline
Lietotāja avatārs

Pievienojies: 17. Janvāris 2015, 15:11
Atbildes: 6
Mašīna: w201 2.3 8v; e36 328i
Karma: 0
Lieta atrisināta un pie vainas tiešām nebija vadības bloks.
Visu raustīšanos un iešanu/neiešanu radīja auksto lodējumu čupiņa pārslodzes releja shēmā.
Visus bojātos lodējumus pārlodēju, un nu visu laiku lec bez problēmām, kā arī zonde strādā pilnā amplitūdā.

Neliels zinātnisks bonuss - parcik sagrābos šrotos visādus benzīna sūkņa relejus no dažādiem gadiem un variantiem, testējot tos visus, nejauši atklāju ka ar vienu no relejiem palielināju dzinēja ''atduri'' no 6200 rpm uz 7000rpm.
Tomēr prieki īsi, jo parcik tas relejs ir no vecākas KE-jet vadības, Lambda zondes apsilde netiek darbināta, dēļ nedaudz atšķirīgās shēmas uz releja izvadiem. Līdz ar ko atkal netiek regulēts degvielas daudzums tā kā tam būtu jānotiek.
Bet priecē fakts, ka pie 7k rpm dzinējs ''neķer vārstus'' tātad lai arī nav veselīgi pārsniegt rūpnīcas standartus, ir zināms fakts, ka dzinējam nav problēmas strādāt augstākos apgriezienos, par rūpnīcā iestādītajiem.

Paldies visiem par padomiem un palīdzību! :ata:


Uz augšu
 Profils  
 
 Tēma: Re: Problēma ar m102 2.3 8v ECU [Dzinēja vadības bloku]
AtbildeAtbilde saņemta: 25. Janvāris 2016, 13:48 
Offline
Adaptējies
Lietotāja avatārs

Pievienojies: 27. Decembris 2015, 12:57
Atbildes: 70
Mašīna: w201
Karma: 0
Jautajums,vai var uz 2.3 motora likt ecu no 2.0 . 2.3 motors ir no w123 ,2.0 bija ieks w201.
Visi daciki bus no 2.0.


Uz augšu
 Profils  
 
 Tēma: Re: Problēma ar m102 2.3 8v ECU [Dzinēja vadības bloku]
AtbildeAtbilde saņemta: 25. Janvāris 2016, 14:01 
Offline
MB Club Latvia
Lietotāja avatārs

Pievienojies: 19. Jūnijs 2007, 22:34
Atbildes: 4896
Atrašanās vietas: Rīga
Mašīna: W124
Karma: 16
Šiem motoriem ir ļoti daudz dažādi KE-Jetronika vadības bloki. Servisos jau saka, ka liec jebkuru un brauc, visi der! :D Tā gan nav. Auto rūks ar visiem, kas paredzēti 4cilindru motoram, bet motors, brīvgaitas sistēma, motora darbība dažādos režīmos būs pavisam cita.
Tā piemēram, priekš 102 motora ir grūti dabūt KE-Jetronika vadības bloku ar numuru 008 545 98 32. Šis bloks ir paredzēts auto aprīkojumam ar kondicionieri. Tā kā 102 motori ar kondicionieri ir retums, tad arī tādus blokus dabūt nevar. Ja kādam ir, tad varat man piedāvāt. :nu:
Uzlikt var arī citu bloku, kas nav paredzēts aprīkojumam ar kondicionieri, bet tādā gadījumā auto motors ievērojami vairāk slogojās un neiet vasarā, it īpaši to jūt pilsētas apstākļos, kad bieži jāieskrienās, bet tajā laikā kondicioniera sūknis ir ieslēgts, tāpat kā mehāniskie un elektriskie ventilatori, kuri visi ievērojami noņem motora jaudu.
Turklāt arī tie kas ir, daudzi jau ir defektīvi (piemēram staigā motora brīvgaitas apgriezieni, u.t.t.).
Tāpēc, ja esi uztaisījis konstruktoru, tad labāk ir braukt uz šrotu, kur tādu bloku ir daudz un visus pēc kārtas likt, braukāt, skatīties kā motors uzvedās dažādos režīmos, piemēram iedarbināšana un brīvgaitas apgriezieni aukstā laikā, tad arī izvēlēties, kurš labāk patīk.


Uz augšu
 Profils  
 
 Tēma: Re: Problēma ar m102 2.3 8v ECU [Dzinēja vadības bloku]
AtbildeAtbilde saņemta: 25. Janvāris 2016, 14:13 
Offline
Adaptējies
Lietotāja avatārs

Pievienojies: 27. Decembris 2015, 12:57
Atbildes: 70
Mašīna: w201
Karma: 0
Paldies par info.
Sakuma pameginasu salikt to kas man ir un skatisos darbiba.
Tad jau redzes vai vajadzes citu vai deres tas pats.


Uz augšu
 Profils  
 
 Tēma: Re: Problēma ar m102 2.3 8v ECU [Dzinēja vadības bloku]
AtbildeAtbilde saņemta: 26. Janvāris 2016, 14:31 
Offline
Eksperts
Lietotāja avatārs

Pievienojies: 17. Decembris 2008, 00:54
Atbildes: 3033
Mašīna: isuzu
Karma: 0
Ģenerālis rakstīja:
Šiem motoriem ir ļoti daudz dažādi KE-Jetronika vadības bloki. Servisos jau saka, ka liec jebkuru un brauc, visi der! :D Tā gan nav. Auto rūks ar visiem, kas paredzēti 4cilindru motoram, bet motors, brīvgaitas sistēma, motora darbība dažādos režīmos būs pavisam cita.
Tā piemēram, priekš 102 motora ir grūti dabūt KE-Jetronika vadības bloku ar numuru 008 545 98 32. Šis bloks ir paredzēts auto aprīkojumam ar kondicionieri. Tā kā 102 motori ar kondicionieri ir retums, tad arī tādus blokus dabūt nevar. Ja kādam ir, tad varat man piedāvāt. :nu:
Uzlikt var arī citu bloku, kas nav paredzēts aprīkojumam ar kondicionieri, bet tādā gadījumā auto motors ievērojami vairāk slogojās un neiet vasarā, it īpaši to jūt pilsētas apstākļos, kad bieži jāieskrienās, bet tajā laikā kondicioniera sūknis ir ieslēgts, tāpat kā mehāniskie un elektriskie ventilatori, kuri visi ievērojami noņem motora jaudu.
Turklāt arī tie kas ir, daudzi jau ir defektīvi (piemēram staigā motora brīvgaitas apgriezieni, u.t.t.).
Tāpēc, ja esi uztaisījis konstruktoru, tad labāk ir braukt uz šrotu, kur tādu bloku ir daudz un visus pēc kārtas likt, braukāt, skatīties kā motors uzvedās dažādos režīmos, piemēram iedarbināšana un brīvgaitas apgriezieni aukstā laikā, tad arī izvēlēties, kurš labāk patīk.

Tagad motivē mani ar cenu, lai ietu pārbaudīt, vai neesmu aizmetis prom.?


Uz augšu
 Profils  
 
 Tēma: Re: Problēma ar m102 2.3 8v ECU [Dzinēja vadības bloku]
AtbildeAtbilde saņemta: 26. Janvāris 2016, 15:07 
Offline
MB Club Latvia
Lietotāja avatārs

Pievienojies: 19. Jūnijs 2007, 22:34
Atbildes: 4896
Atrašanās vietas: Rīga
Mašīna: W124
Karma: 16
Bpa4 rakstīja:
Tagad motivē mani ar cenu, lai ietu pārbaudīt, vai neesmu aizmetis prom.?



Divas alus 4pakas derēs? :nu:


Uz augšu
 Profils  
 
 Tēma: Re: Problēma ar m102 2.3 8v ECU [Dzinēja vadības bloku]
AtbildeAtbilde saņemta: 26. Janvāris 2016, 15:32 
Offline
Eksperts
Lietotāja avatārs

Pievienojies: 17. Decembris 2008, 00:54
Atbildes: 3033
Mašīna: isuzu
Karma: 0
Ģenerālis rakstīja:
Bpa4 rakstīja:
Tagad motivē mani ar cenu, lai ietu pārbaudīt, vai neesmu aizmetis prom.?



Divas alus 4pakas derēs? :nu:


nē, mans pseido draugs. Minimums 0.7 VSOP


Uz augšu
 Profils  
 
 Tēma: Re: Problēma ar m102 2.3 8v ECU [Dzinēja vadības bloku]
AtbildeAtbilde saņemta: 26. Janvāris 2016, 15:49 
Offline
MB Club Latvia
Lietotāja avatārs

Pievienojies: 19. Jūnijs 2007, 22:34
Atbildes: 4896
Atrašanās vietas: Rīga
Mašīna: W124
Karma: 16
Aizej vispirms parocies pa plauktiem, citādi domas par 0,7 aizmiglos acis un neko nevarēsi atrast. :crazy:


Uz augšu
 Profils  
 
Attēlot ziņojumus sākot ar pirmspēdējo:  Atlasīt pēc  
Izveidot jaunu tēmu Atbildēt tēmā  [ 22 ieraksti ]  Aiziet uz lapu Iepriekšējais  1, 2, 3  Nākošais

Kas ir Pieslēdzies

Lietotāji, kuri atrodas šajā forumā: Nav reģistrētu lietotāju un 0 viesi



Meklēt:

REKLĀMAS

email Sazināties ar moderatoru YouTube Facebook Twitter Draugiem
Šajā vortālā paustā informācija nav Mercedes-Benz club Latvia viedoklis
KriCe©2012
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Visi laiki ir GMT + 1 stunda [ DST ]