Skatīt neatbildētos ziņojumus
Apskatīt aktīvās tēmas



Izveidot jaunu tēmu Atbildēt tēmā  [ 40 ieraksti ]  Aiziet uz lapu 1, 2, 3, 4  Nākošais
Autors Ziņojums
 Tēma: 3l 603 Dīzelītis.
AtbildeAtbilde saņemta: 09. Februāris 2015, 11:21 
Offline
Lietotāja avatārs

Pievienojies: 09. Februāris 2015, 11:07
Atbildes: 14
Atrašanās vietas: Rīga Teika
Mašīna: Mercedes-Benz w124
Karma: 1
Yo!
mm, ir doma ieķert 3l dīzeli 603 motoru un tuvāko 4 gadu laikā pārlasīt, (kamēr esošais vel tur).
Brīdinu, neesmu gudrs tehniskajos terminos, lasot tālāk var acis sākt asiņot! :D
Laivaikā, gribu visus virzuļu caurumus pa jaunu pārborēt (ne pats, bet nu pareizi kā to dara), pārlasīt visas iekšas, īsāk sakot nomainīt visu, kas lācītim vēderā, varbūt kāds jau ir ko tādu darijis un var ieteikt saprātigas vietas kur griesties un vai vsp Latvijā ir iespējams kas tāds? + pa lielam gan jaukšu gan likšu kopā pats, ir tikai pati nu tā korpusa kaste jāsaved kārtībā.
Tiem kam šī doma liekās smagi stūlba, variet neiespringt un lieki neko nekomentēt, meklēju tik kautkādu info pēc kura vadīties tālāk savos informācijas meklējumos :)


Uz augšu
 Profils  
 
 Tēma: Re: 3l 603 Dīzelītis.
AtbildeAtbilde saņemta: 09. Februāris 2015, 11:51 
Offline
Pieredzējis lietotājs
Lietotāja avatārs

Pievienojies: 19. Septembris 2012, 11:01
Atbildes: 327
Atrašanās vietas: Rīga
Mašīna: S500, Porsche 911
Karma: 8
Ko Tev dos tas pārlasītais motors, (jaunas ģiļzas, kloķene, virzuļi, gredzeni, ja virsū liksi veco galvu ar vecajām sprauslām un veco sūkni? Es personīgi vairāk iespringtu uz sprauslām un sūkni nevis uz kloķa klaņa mehānismu, kuru var nomainīt noņemot apakšējo vāku. Motoram ir jānobrauc miljons lai būtu vērts slīpēt cilindrus, ņemot ārā motoru. Principā pietiktu ar jauniem gredzeniem. MB nav krievu laiku gaziks, kuram ik pēc 100 000 kapitalka jātaisa.


Uz augšu
 Profils  
 
 Tēma: Re: 3l 603 Dīzelītis.
AtbildeAtbilde saņemta: 09. Februāris 2015, 11:57 
Offline
MB Club Latvia
Lietotāja avatārs

Pievienojies: 08. Jūnijs 2004, 17:32
Atbildes: 33834
Atrašanās vietas: Pleskodāle
Mašīna: R129

Karma: 18
salnis rakstīja:
Yo!

Brīdinu, neesmu gudrs tehniskajos terminos, lasot tālāk var acis sākt asiņot! :D




:D

_________________
Das Beste oder nichts!


Uz augšu
 Profils  
 
 Tēma: Re: 3l 603 Dīzelītis.
AtbildeAtbilde saņemta: 09. Februāris 2015, 12:10 
Offline
Lietotāja avatārs

Pievienojies: 09. Februāris 2015, 11:07
Atbildes: 14
Atrašanās vietas: Rīga Teika
Mašīna: Mercedes-Benz w124
Karma: 1
mh, nu lielākā daļa info, nav tas ko jautāju.
nu esošais motors ir pārlasīts, sprauslas utml, vsp autiņš pacelts no nulles (atrestaurēts 200 87gada w124 kuzavs, pliks un salikts no nulles, sākot ar motora maiņu, beidzot ar visiem vadiem, visu (ieguldījums pa lielam 6 auto) ļoti patīk šis auto. Līdzarto ir iemetusies otra trakā ideja, ustaisīt velvienu un no nulles, tā vārda tiešākajā nozīmē uzsvaru liekot uz pašu motoru, vēlos atrestaurēt pilnībā visu, taiskaitā mainīt arī pašus cilindrus, zinu ka jāpasūta lielāki, attiecīgi pārvīlētajam, galvenais patlaban par ko bažos, vai vispār ir iespējams izfrēzēt motoru, čotka un tā kā vajag, nezinu tehniskos terminus pēc kuriem sameklēt info kas nepieciešams tas ir tas ko vēlos uzzināt. un man ir vienalga par to cik ilgi var ripot utml, gribu taisīt visu no jauna, neatkarīgi no tā cik bezjēdzīgi aiziet kkādas naudas lietas, laiks vai kas cits! :)


Uz augšu
 Profils  
 
 Tēma: Re: 3l 603 Dīzelītis.
AtbildeAtbilde saņemta: 09. Februāris 2015, 12:30 
Offline
MB Club Latvia
Lietotāja avatārs

Pievienojies: 19. Jūnijs 2007, 22:34
Atbildes: 5193
Atrašanās vietas: Rīga
Mašīna: W124
Karma: 16
Negribu Tevi atrunāt, bet nedaudz no pieredzes un dzīves realitātes.

1. Izjauksi visu motoru ārā, paliks pliks bloks. Nezinu kā ir konkrētam motoram vai nu maināmas ģilzes vai arī jāved pārvirpot uz remontizmēru. Ja maināmas čaulas, tad veram plaši vaļā maku un dabūnam jaunas pēc visiem Vācu standartiem. Tiem klāt piepērkam atbilstoša izmēra jaunus virzuļus, virzuļu pirkstus un gredzenus.
Ja čaulas atsevišķi nemainās, tad vajag virpot uz remontizmēru. Un te sākas problēmas, jo lai arī cik tev meistari sitīs pie krūts un teiks, ka visu izdarīs kā vajag, tomēr Tev visi cilindri ir jādabuj maksimāli vienādi, tas ir diametrā ar precizitāti līdz mikroniem, kas gandrīz vai nav iespējams, ņemot vērā Latvijas tehnoloģijas un meistaru attieksmi. Problēma ar to precizitāti ir tā, ka neievērojot to pašu standartu, no Mersedesa motora iegūst to pašu Gazika motoru, kuram grab virzuļi, katrā cilindrā notiek savs process, kas nover pie liekām vibrācijām un atdeve no motora ievērojami samāzinās. Te atkal jāpērk jaunus remonta virzuļus, virzuļu pirkstus un remonta gredzenus.
2. Tālāk kloķvārpstas slīpēšana - Latvijā arī dara, bet jāskatās, lai nesabojā, it īpāsi V-veida motoriem. Jauni pamatgultņi (šāles).
3. Visi mazie loriņi, blīvītes, motora ķēde, vadīklas, zobrati. Jaunas skrūves (pēc tehnoloģijas ir jāmaina skrūves klaņiem, kloķvārpstas pamatgultņiem, motora galvai, spararatam, vardsakot višam atbildīgajām daļām).
4. Motora galvas slīpēšana, vārstu savešana kārtībā.
5. Un pats galvenais, ko parasti izlaiž - eļļas sūkņa novērtējums un ja nepieciešams naomaiņa/labošana.

Tas viss Tev prasīs vairākus tūkstošus Euro tikai uz detaļām vien.
Reālā atdeve būs tāda, ka gadījumā, ja meistari (cilindru, kloķvārpstas remonts) nesalaidīs visu dillēs, iegūsi nosacīti atjaunotu motoru, kuram vēl pirmo gadu brauksi saaudzējošā režīmā, jo būs jāveic iebraukšana. Pats motors nekāds zvērs nebūs, labākajā gadījumā tas, ko paredzēja ražotājs jaunam motoram.
To visu var darīt, ja ir daudz naudas, ir laiks un gribās eksperimentēt, mācīties no kļūdām, uzlabot tehniskās zināšanas.


Uz augšu
 Profils  
 
 Tēma: Re: 3l 603 Dīzelītis.
AtbildeAtbilde saņemta: 09. Februāris 2015, 13:33 
Offline
Lietotāja avatārs

Pievienojies: 09. Februāris 2015, 11:07
Atbildes: 14
Atrašanās vietas: Rīga Teika
Mašīna: Mercedes-Benz w124
Karma: 1
Drusku sabiedēji.
Zvērs nav vajadzīgs, patīk maigi lidot pāri rīgas "ceļiem".
Nav v, strīpa, būšu mājā iemetīšu kādu rēcīgu fotku, piem mainot motoru, zāģēju priekšu laukā, pēctam metināju kopā :D
Drausmonīgi patīk kā 603 iet un ripo, man vel viņš ir tip baigi kkas tur gudrs saregulēts, iet vnk, nu tas ir jāizjūt, ne vibrācijas, ne skaņas, ne graboņas, stāvot uz vietas vsp sajūta ka uz gaisu darbojās..bet, jūtu ka mirst nost, dūmi galīgi zili nāk laukā..un ir vel pāris lietas kuras tā grūti aprakstīt, tapēc ari parādījās tāda doma ka varētu kautko nopietnu izgatavot. Atklāt sakot nezinu orģinālo nobraukumu šim motoram, spiģikā tik 280k,(bet tas no cita mb) jūtās ka varētu būt ellē ratā kādas 3 reizes vairāk.
Jebkurā gadījumā, ir starpība 2 vai 10 tūkstoši, cik tāds aptuvenais cipars varētu būt?
Liels paldies par Info! :hmz:


Uz augšu
 Profils  
 
 Tēma: Re: 3l 603 Dīzelītis.
AtbildeAtbilde saņemta: 09. Februāris 2015, 13:45 
Offline
Pieredzējis lietotājs
Lietotāja avatārs

Pievienojies: 19. Septembris 2012, 11:01
Atbildes: 327
Atrašanās vietas: Rīga
Mašīna: S500, Porsche 911
Karma: 8
Piekrītu Benzman, to var darīt, ja nav ko darīt, piemēram gribās atrestaurēt mersi un ar viņu nebraukt, ielikt muzejā, lai stāv un visi skatās cik skaists motors, kas ir kā no rūpnīcas. Tiklīdz sāksi braukt, viss darbs tikai paša priekam.

Mersim motors ir tik gruntīgs, ka nopērkot to lietotu un veicot pāris manipulācijas, tas būs kā jauns - piem bloku nostrūklot, lai spīd, nomainīt visas gumijas un vadus uz jauniem. Bet galvenie mezgli, kas MB sēstās ar vecumu ir barošanas sistēmā - sprauslas un sūknis, kas tarksšķ un dzinēja galvā, aizaugušu vārstu un vārstu gumiju veidā. Ja izdara šos darbus, lietota motora performance pret jaunu būs konstatējama tikai uz datora.

Tā kā tolku no Tavas ieceres es neredzu - tik cik pasportot.


Uz augšu
 Profils  
 
 Tēma: Re: 3l 603 Dīzelītis.
AtbildeAtbilde saņemta: 09. Februāris 2015, 14:12 
Offline
MB Club Latvia
Lietotāja avatārs

Pievienojies: 19. Jūnijs 2007, 22:34
Atbildes: 5193
Atrašanās vietas: Rīga
Mašīna: W124
Karma: 16
Tātad, pirms ko darīt, būtu jāsaprot,
1. Eļļas spiediens. Ja eļļas spiediens panelī uzsilušam motoram krīt līdz 1 atzīmei brīvgaitā, tad motora eļļojošās sistēmas daļa ir krietni padilusi (kloķvārpsta, sadales vārpsta, eļļas sūknis). Un man ir pilnīgi vienalga, ko te citi kliegs par MB spiedieniem un tehnisko informāciju rokasgrāmatās! :D Jebkurā gadījumā to devēju panelī ir jāpārbauda pieslēdzot mehānisko devēju.
2. Kompresija. Dīzeļiem kompresiju mēra citādāk kā benzīnniekiem, bet aizbraucot pie prātīga meistara nomērīs kā vajag. Cita lieta ir tā, ka kompresiju ietekmē galvas stāvoklis un precīzāk - vārsti. Ja tie ir izdeguši vai aizkvepuši, tad nenoblīvē kā vajag un kompresijas nebūs.

Ja eļļas spiediens ir labs, kompresija laba, aukstam motoram virzuļi negrab tā, ka jāpagriež mūzika skaļāk, tad motorā dziļi iekšā līst nevajag.
Dūmi var būt par iemeslu nepareizai sprauslu darbībai, turbīnai, vai izdegušiem vārstiem (kompresija).
Saved kārtībā motora galvu, sprauslas un būs viss kā vajag! :super:
Eļļu motors neēd?


Uz augšu
 Profils  
 
 Tēma: Re: 3l 603 Dīzelītis.
AtbildeAtbilde saņemta: 09. Februāris 2015, 14:35 
Offline
MB Club Latvia
Lietotāja avatārs

Pievienojies: 08. Jūnijs 2004, 17:32
Atbildes: 33834
Atrašanās vietas: Pleskodāle
Mašīna: R129

Karma: 18
benzman rakstīja:
1. Eļļas spiediens. Un man ir pilnīgi vienalga, ko te citi kliegs par MB spiedieniem un tehnisko informāciju rokasgrāmatās! :D



:haha:

nekliegs...bet 90% gadījumos tas 1nieks ir izbeidzies devējs. Man kad bija Zaļie Rimi rati savulaik trieka ķēra, kad spiediens korķī pekšņi bija 0 ....... :lol:

_________________
Das Beste oder nichts!


Uz augšu
 Profils  
 
 Tēma: Re: 3l 603 Dīzelītis.
AtbildeAtbilde saņemta: 09. Februāris 2015, 14:45 
Offline
MB Club Latvia
Lietotāja avatārs

Pievienojies: 19. Jūnijs 2007, 22:34
Atbildes: 5193
Atrašanās vietas: Rīga
Mašīna: W124
Karma: 16
Man bija līdzīgi, kad brīvgaitā krita uz 0, bet pie aptuveni 1500apgr/min. bija uz 2. Drošs paliek drošs, līdz devēja pārbaudei pie luksoforiem nelaidu apgriezienus zemāk par 1500apgr. :D.
Katrā ziņā instrumentu panelī devējam cipari neatbilst reālam spiedienam bāros. Maksimālā atzīme pie 3, ja pareizi atceros atbilda 1,8bāri, bet 1 bija pie 0,5 bāri. Tas ir korekti strādājošam devējam.


Uz augšu
 Profils  
 
Attēlot ziņojumus sākot ar pirmspēdējo:  Atlasīt pēc  
Izveidot jaunu tēmu Atbildēt tēmā  [ 40 ieraksti ]  Aiziet uz lapu 1, 2, 3, 4  Nākošais

Kas ir Pieslēdzies

Lietotāji, kuri atrodas šajā forumā: Nav reģistrētu lietotāju un 0 viesi



Meklēt:
cron

REKLĀMAS

email Sazināties ar moderatoru YouTube Facebook Twitter Draugiem
Šajā vortālā paustā informācija nav Mercedes-Benz club Latvia viedoklis
KriCe©2012
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Visi laiki ir GMT + 1 stunda [ DST ]