Skatīt neatbildētos ziņojumus
Apskatīt aktīvās tēmas



Izveidot jaunu tēmu Atbildēt tēmā  [ 22 ieraksti ]  Aiziet uz lapu Iepriekšējais  1, 2, 3  Nākošais
Autors Ziņojums
 Tēma: W168 air mass meter remonts
AtbildeAtbilde saņemta: 15. Jūlijs 2011, 09:59 
Offline
MB Club Latvia
Lietotāja avatārs

Pievienojies: 08. Jūnijs 2004, 17:32
Atbildes: 33588
Atrašanās vietas: Pleskodāle
Mašīna: Melnais Resnais

Karma: 17
Tas pats ir bijis ar Sprintera kardāna krustiņu.

Visur teikts, ka jāpērk kopā ar kardānu, kopā Ls 800. Izrādījās, ka nav viss - ka var arī atsevišķi krustiņus iegādāt un viss strādā :)

_________________
Das Beste oder nichts!


Uz augšu
 Profils  
 
 Tēma: W168 air mass meter remonts
AtbildeAtbilde saņemta: 15. Jūlijs 2011, 12:06 
Offline
Lietotāja avatārs

Pievienojies: 14. Jūlijs 2011, 23:08
Atbildes: 15
Karma: 0
Paldies kluba biedriem par atsaucību. Lai gan nav nekādas iepriecinošās ziņas, tomēr tā bilde veidojas skaidrāka. Zinoši ļaudis man ieteica sākt ar gaisa filtra pārbaudi un izņemšanu (izdarīts, tīrs, nekas nemainās) ka arī mēģināt gmm patīrīt ar carbcleaner. Tomēr pastāvot risks, ja to verķi remontējot vai tīrot utt izdodas sačakarēt tad vienīgais paliek jauna bloka iegāde kodēšana pie dīlera utt ar no ta izrietosajiem izdevumiem. Esmu dzirdējis arī par gmm izlodēšanu ārā - auto aiziet ok jo datus ņem no blokā ierakstītajiem noklusētajiem parametriem un iespējams, ka nedaudz pieaug degvielas patēriņš. Check engine protams, ka paliek aizlīmēts.
Vai kādam ir pieredze ar šā mezgla atjaunošanu, kas tur galu galā saplīst, gmm vai kādi tranzistori pašā blokā, ja gmm tad varbūt ir iespējams to no kaut kā pielasīt un ielodēt iekšā?


Uz augšu
 Profils  
 
 Tēma: W168 air mass meter remonts
AtbildeAtbilde saņemta: 15. Jūlijs 2011, 12:15 
Offline
MB Club Latvia
Lietotāja avatārs

Pievienojies: 14. Jūnijs 2004, 15:35
Atbildes: 5262
Atrašanās vietas: Rīga
Mašīna: Peugeot 508

Karma: 19
GMM sensors motoriem, kuriem ir šis variants:
Attēls

esot vienāds pēc koda. Atšķiras tikai pēc trubas diametra. Tādos gadījumos esot iespējams pārskrūvēt jaunu pašu sensoru savā vecajā trubā nevis pirkt visu jaunu.

Domāju, ka arī šeit var kaut ko tādu izdomāt, lai nav jādara trekno ārzemnieku triks ar jauna bloka pirkšanu.

_________________
4M war űber alles


Uz augšu
 Profils  
 
 Tēma: W168 air mass meter remonts
AtbildeAtbilde saņemta: 15. Jūlijs 2011, 12:24 
Offline
MB Club Latvia
Lietotāja avatārs

Pievienojies: 14. Jūnijs 2004, 15:15
Atbildes: 21687
Atrašanās vietas: On the road
Mašīna: Šodien ar Brabus B6 S
Karma: 11
Citēt:
15 July 2011 13:15:09 Renoir rakstīja:
GMM sensors motoriem, kuriem ir šis variants:

esot vienāds pēc koda. Atšķiras tikai pēc trubas diametra. Tādos gadījumos esot iespējams pārskrūvēt jaunu pašu sensoru savā vecajā trubā nevis pirkt visu jaunu.

Domāju, ka arī šeit var kaut ko tādu izdomāt, lai nav jādara trekno ārzemnieku triks ar jauna bloka pirkšanu.
Savienojumi arī atšķiras. Tiesa, neesmu mēģinājis izķidāt iekšas, tās varbūt ir vienādas. Vienkārši ir man 2 gab. no R6 motoriem, bet atšķirības vizuāli ir būtiskas, kaut viens un tas pats gads, tikai cits MB modelis.

_________________
The sad truth is that excellence makes people nervous / http://www.nomanis.lv


Uz augšu
 Profils  
 
 Tēma: W168 air mass meter remonts
AtbildeAtbilde saņemta: 15. Jūlijs 2011, 12:37 
Offline
Lietotāja avatārs

Pievienojies: 14. Jūlijs 2011, 23:08
Atbildes: 15
Karma: 0
Citēt:
15 July 2011 13:15:09 Renoir rakstīja:
GMM sensors motoriem, kuriem ir šis variants:
Attēls

esot vienāds pēc koda. Atšķiras tikai pēc trubas diametra. Tādos gadījumos esot iespējams pārskrūvēt jaunu pašu sensoru savā vecajā trubā nevis pirkt visu jaunu.

Domāju, ka arī šeit var kaut ko tādu izdomāt, lai nav jādara trekno ārzemnieku triks ar jauna bloka pirkšanu.


Nu jā, šis izstrādājums man ir pazīstams, kopš w210 laikiem. Tur gan par laimi nekādu problēmu ar to nebija. Tur augšā citās bildēs redzams, ka A class tā detaļa ir pilnīgi atšķirīgs, nekas nejaucās, turklāt ar līkumu ta ka cauri nemaz neredz. Ta problēma jau ir tanī, ka ja kaut kas noiet greizi eksperimentējot tad pasākums izmaksā krietnu naudņu, tapēc jau es te meklēju padomu, cerot, ka kāds jau iepriekš ir ar šo sastapies.


Uz augšu
 Profils  
 
 Tēma: W168 air mass meter remonts
AtbildeAtbilde saņemta: 15. Jūlijs 2011, 12:52 
Offline
MB Club Latvia
Lietotāja avatārs

Pievienojies: 14. Jūnijs 2004, 15:15
Atbildes: 21687
Atrašanās vietas: On the road
Mašīna: Šodien ar Brabus B6 S
Karma: 11
Morāle viena — pedantiski pieskatiet gaisa filtra stāvokli! Jo vienīgi tas var paildzināt šo detaļu mūžu! Pieņemu, ka civilizētā pasaulē A-klases mūžs ar šādu defektu arī būtu beidzies un auto tiktu nošrotots. Ka patiesībā auto mūžā nav paredzēts to mainīt.

_________________
The sad truth is that excellence makes people nervous / http://www.nomanis.lv


Uz augšu
 Profils  
 
 Tēma: W168 air mass meter remonts
AtbildeAtbilde saņemta: 15. Jūlijs 2011, 18:27 
Offline
Lietotāja avatārs

Pievienojies: 14. Jūlijs 2011, 23:08
Atbildes: 15
Karma: 0
Citēt:
15 July 2011 13:52:32 Mizx rakstīja:
Morāle viena — pedantiski pieskatiet gaisa filtra stāvokli! Jo vienīgi tas var paildzināt šo detaļu mūžu! Pieņemu, ka civilizētā pasaulē A-klases mūžs ar šādu defektu arī būtu beidzies un auto tiktu nošrotots. Ka patiesībā auto mūžā nav paredzēts to mainīt.


Grūti pateikt par to šrotošanu, cilvēki visā pasaulē naudu skaita, citur tikai meistari, kas visu pēc instrukcijas dara un tad tas arī maksā attiecīgi + cilvēki kas mazāk paši kaut ko saprot no tehniskām lietām un ausis atkāruši klausās cik dārgi par remontu jāmaksā. No tā tālāk arī izriet, ka labus auto šroto nost. Es esmu redzējis šrotā A Class ar pārdesmit tūkstošu noskrējienu (pieļauju, ka ar līdzīgu vainu, kā man), godīgi sakot drausmīgs skats. Tas vel tāds šrots, kur pats vari apkārt staigāt un tādu gmm kaut vai ar cirvi demontēt jo pakaļ neviens neskatās. Ko beigās ārā ejot parādīsi, par to tikai jāmaksā. Pats priekš W210 esmu spidometru izdīrājis lai pie temperatūras displeja tiktu.
Manā gadijumā auto ir ar pilnu servisa vēsturi un orģināliem 68000. Divi saimnieki, pēdējais kopš 2007 un daudz čeku un kvīšu, kur visam pakāpeniski var izsekot. Īsāk sakot auto gandrīz kā jauns, gribas saremontēt un paturēt.

Tikko nopirku carbcleaner, maz jau ticams bet varbūt palīdzēs


Uz augšu
 Profils  
 
 Tēma: W168 air mass meter remonts
AtbildeAtbilde saņemta: 21. Jūlijs 2011, 15:21 
Offline
Lietotāja avatārs

Pievienojies: 14. Jūlijs 2011, 23:08
Atbildes: 15
Karma: 0
Attēls

Savdabīgs risinājums, bet strādā. Katrā gadijuma nebija jāmaksā par jaunu vadības bloku un tā adaptāciju (kā jau zināms, A class gmm atsevišķi nevar nomainīt bet viss kopā izmaksā ap 1500,-)

Ravējam ārā bilde atzīmētās detaļas 1 un 2, detaļu 3 atstājam.

Kā redzams 2 un 3 vizuāli izskatās ok bet 1 izskatās apsūbējusi. Iespējams, ka var mēģināt arī patīrīt. Bildē redzamo izdevās notīrīt ka jaunu bet diemžēl jau pēc izlodēšanas. Šrotā izņēmu tādu pašu no viena cita bet tam jau bija stipri lielāks noskrējiens un ta detaļa bija melna un pat nedaudz sakususi. Uzreiz varu pateikt, ka cerības tos verķīšus pārlodēt ir ļoti minimālas. Tie ir extraplāni stikliņi ar mikroskopiskām dzīslām un kaut kādu pārklājumu uz tiem. Izlodēt vienā gabalā vel var cerēt, bet atpakaļ diez vai.

Sākotnēji biju izņēmis arī 3 bet auto bija izteikti zema vilkme un saka parādīties eļļa visur ap gaisa ieplūdes sistēmu. Vēlāk padomāju ka tas varētu būt sensors gaisa plūsmas temperatūras mērīšanai un ieliku atpakaļ ...un auto iet kā jauns.

Kā man paskaidroja viens paziņa, auto ies arī bez gmm, izmantojot noklusētos datus, kas ierakstīti ecu tad arī nolēmu nedaudz paeksperimentēt. Šobrīd varu droši teikt, ka benzīnu tērē ok, dinamika ok, automāts slēdzas ok. Dīvainākais ir tas ka pāris dienu laika dinamika pat uzlabojās. Pieļauju, ka pārrakstijās long term fuel trim, kas iepriekš bija uzkrājies galīgi šķērsām. Jāpaskatas vēlāk kas ar atgāzēm darās, kā neka kādā brīdī būs uz skati jābrauc.

Kā jau iepriekš rakstiju auto iegādājos ar aizlīmētu check engine ta ka nezinu kas tur darās, droši vien ka deg un droši vien, ka nodzēšot kļūdas iedegsies atkal but anyway auto iet, benzīnu terē ok.


Pēdējo reizi laboja mcgaiver - 21. Jūlijs 2011, 18:23, kopā labots 1 reizi.

Uz augšu
 Profils  
 
 Tēma: W168 air mass meter remonts
AtbildeAtbilde saņemta: 01. Jūlijs 2012, 16:19 
Offline
Lietotāja avatārs

Pievienojies: 01. Jūlijs 2012, 15:20
Atbildes: 2
Karma: 0
Citēt:
kur atrodas tāds šrots kur ir pārdesmit tūkstošus nobraucis A-160-es gribētu tādā nokļūt?
15 July 2011 19:27:26 mcgaiver rakstīja:
Citēt:
15 July 2011 13:52:32 Mizx rakstīja:
Morāle viena — pedantiski pieskatiet gaisa filtra stāvokli! Jo vienīgi tas var paildzināt šo detaļu mūžu! Pieņemu, ka civilizētā pasaulē A-klases mūžs ar šādu defektu arī būtu beidzies un auto tiktu nošrotots. Ka patiesībā auto mūžā nav paredzēts to mainīt.


Grūti pateikt par to šrotošanu, cilvēki visā pasaulē naudu skaita, citur tikai meistari, kas visu pēc instrukcijas dara un tad tas arī maksā attiecīgi + cilvēki kas mazāk paši kaut ko saprot no tehniskām lietām un ausis atkāruši klausās cik dārgi par remontu jāmaksā. No tā tālāk arī izriet, ka labus auto šroto nost. Es esmu redzējis šrotā A Class ar pārdesmit tūkstošu noskrējienu (pieļauju, ka ar līdzīgu vainu, kā man), godīgi sakot drausmīgs skats. Tas vel tāds šrots, kur pats vari apkārt staigāt un tādu gmm kaut vai ar cirvi demontēt jo pakaļ neviens neskatās. Ko beigās ārā ejot parādīsi, par to tikai jāmaksā. Pats priekš W210 esmu spidometru izdīrājis lai pie temperatūras displeja tiktu.
Manā gadijumā auto ir ar pilnu servisa vēsturi un orģināliem 68000. Divi saimnieki, pēdējais kopš 2007 un daudz čeku un kvīšu, kur visam pakāpeniski var izsekot. Īsāk sakot auto gandrīz kā jauns, gribas saremontēt un paturēt.

Tikko nopirku carbcleaner, maz jau ticams bet varbūt palīdzēs


Uz augšu
 Profils  
 
 Tēma: W168 air mass meter remonts
AtbildeAtbilde saņemta: 18. Jūlijs 2012, 12:06 
Offline
Pieredzējis lietotājs
Lietotāja avatārs

Pievienojies: 07. Maijs 2009, 07:14
Atbildes: 139
Atrašanās vietas: Rīga
Mašīna: MB A160 W168
Karma: 1
Citēt:
21 July 2011 16:21:23 mcgaiver rakstīja:

Attēls

.....

Ravējam ārā bilde atzīmētās detaļas 1 un 2, detaļu 3 atstājam.

...


un nomainam/ielodējam iekšā šos iepriekš pasūtītos daiktus.

_________________
MB A-160 (W168 `99 AT)


Uz augšu
 Profils  
 
Attēlot ziņojumus sākot ar pirmspēdējo:  Atlasīt pēc  
Izveidot jaunu tēmu Atbildēt tēmā  [ 22 ieraksti ]  Aiziet uz lapu Iepriekšējais  1, 2, 3  Nākošais

Kas ir Pieslēdzies

Lietotāji, kuri atrodas šajā forumā: Nav reģistrētu lietotāju un 1 viesis



Meklēt:

REKLĀMAS

email Sazināties ar moderatoru YouTube Facebook Twitter Draugiem
Šajā vortālā paustā informācija nav Mercedes-Benz club Latvia viedoklis
KriCe©2012
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Visi laiki ir GMT + 1 stunda [ DST ]