
Savdabīgs risinājums, bet strādā. Katrā gadijuma nebija jāmaksā par jaunu vadības bloku un tā adaptāciju (kā jau zināms, A class gmm atsevišķi nevar nomainīt bet viss kopā izmaksā ap 1500,-)
Ravējam ārā bilde atzīmētās detaļas 1 un 2, detaļu 3 atstājam.
Kā redzams 2 un 3 vizuāli izskatās ok bet 1 izskatās apsūbējusi. Iespējams, ka var mēģināt arī patīrīt. Bildē redzamo izdevās notīrīt ka jaunu bet diemžēl jau pēc izlodēšanas. Šrotā izņēmu tādu pašu no viena cita bet tam jau bija stipri lielāks noskrējiens un ta detaļa bija melna un pat nedaudz sakususi. Uzreiz varu pateikt, ka cerības tos verķīšus pārlodēt ir ļoti minimālas. Tie ir extraplāni stikliņi ar mikroskopiskām dzīslām un kaut kādu pārklājumu uz tiem. Izlodēt vienā gabalā vel var cerēt, bet atpakaļ diez vai.
Sākotnēji biju izņēmis arī 3 bet auto bija izteikti zema vilkme un saka parādīties eļļa visur ap gaisa ieplūdes sistēmu. Vēlāk padomāju ka tas varētu būt sensors gaisa plūsmas temperatūras mērīšanai un ieliku atpakaļ ...un auto iet kā jauns.
Kā man paskaidroja viens paziņa, auto ies arī bez gmm, izmantojot noklusētos datus, kas ierakstīti ecu tad arī nolēmu nedaudz paeksperimentēt. Šobrīd varu droši teikt, ka benzīnu tērē ok, dinamika ok, automāts slēdzas ok. Dīvainākais ir tas ka pāris dienu laika dinamika pat uzlabojās. Pieļauju, ka pārrakstijās long term fuel trim, kas iepriekš bija uzkrājies galīgi šķērsām. Jāpaskatas vēlāk kas ar atgāzēm darās, kā neka kādā brīdī būs uz skati jābrauc.
Kā jau iepriekš rakstiju auto iegādājos ar aizlīmētu check engine ta ka nezinu kas tur darās, droši vien ka deg un droši vien, ka nodzēšot kļūdas iedegsies atkal but anyway auto iet, benzīnu terē ok.