Skatīt neatbildētos ziņojumus
Apskatīt aktīvās tēmas



Izveidot jaunu tēmu Atbildēt tēmā  [ 5 ieraksti ] 
Autors Ziņojums
 Tēma: om642
AtbildeAtbilde saņemta: 25. Janvāris 2022, 13:41 
Offline
MB Club Latvia
Lietotāja avatārs

Pievienojies: 06. Decembris 2011, 22:17
Atbildes: 1295
Atrašanās vietas: Vecāķi
Mašīna: Toyota Supra
Karma: 10
Jautājums par 642 dzinēju iekš viano, 2007 gada. Ir tā ka aiziet avārijas režīmā dzinējs, pārspiediens. Nomainīju back pressure sensoru, bet ne kas nemainījās. Tad paliek turbīna. Cik saprotu problēma ar izplūdes kolektoriem var būt, ka atdalās daļas un aizsprosto, vai nodod pa lāpstiņām. Nezinu vai šis ir tas gadījums. Es vairāk domāju ka pats regulators, tas atkal vai nu jauns ar turbo kopā, eiropas ķīnas ražojumi neiet. Kāds varbūt ir saskāries? Turbu ņemšu nost tā vai tā, jāskatās stāvoklis lāpstiņām.


Uz augšu
 Profils  
 
 Tēma: Re: om642
AtbildeAtbilde saņemta: 08. Februāris 2022, 22:44 
Offline
MB Club Latvia
Lietotāja avatārs

Pievienojies: 06. Decembris 2011, 22:17
Atbildes: 1295
Atrašanās vietas: Vecāķi
Mašīna: Toyota Supra
Karma: 10
Uzliku citu aktuatoru problēma pazuda, pagaidām. Pie mums nopērkamie aftermarket īsti neiet, var no Spānijas pasūtīt https://www.autoturbochra.com/en/tienda ... rbo-g-001/


Uz augšu
 Profils  
 
 Tēma: Re: om642
AtbildeAtbilde saņemta: 10. Marts 2022, 20:41 
Offline
Adaptējies
Lietotāja avatārs

Pievienojies: 01. Aprīlis 2010, 15:18
Atbildes: 75
Atrašanās vietas: Rīga, Ķegums
Mašīna: E36|W124|W221|PATROL|ML
Karma: 0
Ja bojātas turbīnas lāpstiņas kolektori jāskatās pie līkuma kas iet uz turbīnu un jāmaina.
Turbīnu ved uz turbosystems sataisīs arī aktuātoru. Problēmas ka aprauj vītni gliemezim. Ja aktuātoru mainīsi pats tad 99% būs problēmas.


Uz augšu
 Profils  
 
 Tēma: Re: om642
AtbildeAtbilde saņemta: 11. Marts 2022, 10:20 
Offline
MB Club Latvia
Lietotāja avatārs

Pievienojies: 08. Jūnijs 2004, 17:32
Atbildes: 33833
Atrašanās vietas: Pleskodāle
Mašīna: R129

Karma: 18
Jā, šie remonti ir diezgan izplatīti. Parasti rodas, ja to kolektoru nemāk pareizi no ņemt uz uzlikt, pat blīves nepareiza uzlikšana var rezultēties bojātā turbīnas lāpstiņā (s) un sekojoši turbīnas kapremontā :znaika:

_________________
Das Beste oder nichts!


Uz augšu
 Profils  
 
 Tēma: Re: om642
AtbildeAtbilde saņemta: 12. Marts 2022, 10:54 
Offline
MB Club Latvia
Lietotāja avatārs

Pievienojies: 06. Decembris 2011, 22:17
Atbildes: 1295
Atrašanās vietas: Vecāķi
Mašīna: Toyota Supra
Karma: 10
A_C rakstīja:
Ja bojātas turbīnas lāpstiņas kolektori jāskatās pie līkuma kas iet uz turbīnu un jāmaina.
Turbīnu ved uz turbosystems sataisīs arī aktuātoru. Problēmas ka aprauj vītni gliemezim. Ja aktuātoru mainīsi pats tad 99% būs problēmas.

Aktuatoru nomainot nevar būt problēmas, ja vien uzliek ne to, trīs skrūves un sprostgredzens, vītne pat īsti nebija aprauta, viņa bija sadilusi. Pēc pāris dienām atkal parādījās limp mode. Tad noņēmu turbīnu nost, bik slapjš karstais gals, lāpstiņas ok, aizvedu uz nēringu restaurēt, liek iekšā ķīnu, citu detaļu nav vienīgi jauna turba pa 900e, remonts 320e, redzēs kā ies. Jo šitas ir uz viano, otra mašīna ir w211 uz kuras ir restaurēta turbīna kas nestrādā kā vajag, sākumā pārpūš, pēc tam kkā noķer un tur, ko var redzēt arī ka no 0-100 ir 6.6s, kas ir pa maz. Viņš ir čipots 280, un rādījumi nav pat stock e320. Tuvākajās dienās salikšu viano, pabraukās un redzēs. Ar zondi skatījos kolektorus, tie veseli un iekš dpf ne kādu gabalu nav.


Uz augšu
 Profils  
 
Attēlot ziņojumus sākot ar pirmspēdējo:  Atlasīt pēc  
Izveidot jaunu tēmu Atbildēt tēmā  [ 5 ieraksti ] 

Kas ir Pieslēdzies

Lietotāji, kuri atrodas šajā forumā: Nav reģistrētu lietotāju un 1 viesis



Meklēt:
cron

REKLĀMAS

email Sazināties ar moderatoru YouTube Facebook Twitter Draugiem
Šajā vortālā paustā informācija nav Mercedes-Benz club Latvia viedoklis
KriCe©2012
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Visi laiki ir GMT + 1 stunda [ DST ]