12. Marts 2022, 10:54
A_C rakstīja:Ja bojātas turbīnas lāpstiņas kolektori jāskatās pie līkuma kas iet uz turbīnu un jāmaina.
Turbīnu ved uz turbosystems sataisīs arī aktuātoru. Problēmas ka aprauj vītni gliemezim. Ja aktuātoru mainīsi pats tad 99% būs problēmas.
Aktuatoru nomainot nevar būt problēmas, ja vien uzliek ne to, trīs skrūves un sprostgredzens, vītne pat īsti nebija aprauta, viņa bija sadilusi. Pēc pāris dienām atkal parādījās limp mode. Tad noņēmu turbīnu nost, bik slapjš karstais gals, lāpstiņas ok, aizvedu uz nēringu restaurēt, liek iekšā ķīnu, citu detaļu nav vienīgi jauna turba pa 900e, remonts 320e, redzēs kā ies. Jo šitas ir uz viano, otra mašīna ir w211 uz kuras ir restaurēta turbīna kas nestrādā kā vajag, sākumā pārpūš, pēc tam kkā noķer un tur, ko var redzēt arī ka no 0-100 ir 6.6s, kas ir pa maz. Viņš ir čipots 280, un rādījumi nav pat stock e320. Tuvākajās dienās salikšu viano, pabraukās un redzēs. Ar zondi skatījos kolektorus, tie veseli un iekš dpf ne kādu gabalu nav.