Skatīt neatbildētos ziņojumus
Apskatīt aktīvās tēmas



Izveidot jaunu tēmu Atbildēt tēmā  [ 13 ieraksti ]  Aiziet uz lapu Iepriekšējais  1, 2
Autors Ziņojums
 Tēma: Re: CLS w219 Sagāzuma regulēšana aizmugurē
AtbildeAtbilde saņemta: 19. Jūnijs 2017, 09:17 
Offline
MB Club Latvia
Lietotāja avatārs

Pievienojies: 08. Jūnijs 2004, 17:32
Atbildes: 33834
Atrašanās vietas: Pleskodāle
Mašīna: R129

Karma: 18
tēma tik veca kā mana bārda.... :nono:

vismaz agrāk Rīgā bija tikai 2as vietas, kur varēja uzticēt savirzes regulēšanu, es pats vienmēr braucu pie Māra uz Dalanu. Tagad, protams, nezinu, vai jams vel to praktizē, bet atceros, ka viņs parasti ap 2h nodarbojās ap katru auto.

:hmz:

Uz savas ādas izjutu, ko nozīmē nepareiza savirze, kaut uz stenda viss liekās super un pareizi. Man Basse motorā saregulēja tā, ka pēc mēneša jaunām vasaras riepām bij nodilusi iekšmala. :dusma: Un MB brauca labi, neko dīvainu vadamībā nejutu.

Toreiz situāciju laboja tas pats Māris, kurš saķēra galvu, kad ieraudzīja, kā tur viss ir saregulēts :doh:


Ir jāatcerās, ka MB komforts nerodas no lielām riepām vai maigas stūres iekārtas. MB inženieri ir piestrādājuši pie piekares, kurai ir diezgan daudz regulācijas iespēju un tikai uz stenda regulēt, vadoties pēc kompja datiem, nebūtu pareizi.

_________________
Das Beste oder nichts!


Uz augšu
 Profils  
 
 Tēma: Re: CLS w219 Sagāzuma regulēšana aizmugurē
AtbildeAtbilde saņemta: 19. Jūnijs 2017, 09:22 
Offline
MB Club Latvia
Lietotāja avatārs

Pievienojies: 19. Jūnijs 2007, 22:34
Atbildes: 5192
Atrašanās vietas: Rīga
Mašīna: W124
Karma: 16
Yep, es ar parasti braucu pie Māra. :super:


Uz augšu
 Profils  
 
 Tēma: Re: CLS w219 Sagāzuma regulēšana aizmugurē
AtbildeAtbilde saņemta: 19. Jūnijs 2017, 10:28 
Offline
MB Club Latvia
Lietotāja avatārs

Pievienojies: 14. Jūnijs 2004, 15:15
Atbildes: 22053
Atrašanās vietas: On the road
Mašīna: Šodien ar AMG
Karma: 11
Es arī par Māri! Tur viss notiek, viss aktuāli, telefona numurs nav mainījies.

"Nogurušas" atsperes jau nav vienkārši zemākas atsperes, kritiskāk ir zaudētā elastība kopumā. Pagriežot riteņus, mainoties slodzēm viss vairs nav kā ražotājs paredzējis un tad kaut ko grūti saregulēt. Jo var tak auto nosēdināt (vai pacelt) stipri ārpus rūpnīcas noteiktiem parametriem un tāpat var savirzi labi uztaisīt. Augstumam pašam par sevi nozīmes nav, galvenais, lai visu var tam atbilstoši saregulēt.

_________________
The sad truth is that excellence makes people nervous / http://www.nomanis.lv


Uz augšu
 Profils  
 
Attēlot ziņojumus sākot ar pirmspēdējo:  Atlasīt pēc  
Izveidot jaunu tēmu Atbildēt tēmā  [ 13 ieraksti ]  Aiziet uz lapu Iepriekšējais  1, 2

Kas ir Pieslēdzies

Lietotāji, kuri atrodas šajā forumā: Nav reģistrētu lietotāju un 1 viesis



Meklēt:
cron

REKLĀMAS

email Sazināties ar moderatoru YouTube Facebook Twitter Draugiem
Šajā vortālā paustā informācija nav Mercedes-Benz club Latvia viedoklis
KriCe©2012
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Visi laiki ir GMT + 1 stunda [ DST ]