Skatīt neatbildētos ziņojumus
Apskatīt aktīvās tēmas



Izveidot jaunu tēmu Atbildēt tēmā  [ 49 ieraksti ]  Aiziet uz lapu 1, 2, 3, 4, 5  Nākošais
Autors Ziņojums
 Tēma: Masinu ved laba puse
AtbildeAtbilde saņemta: 13. Septembris 2013, 12:13 
Offline
Adaptējies
Lietotāja avatārs

Pievienojies: 24. Janvāris 2013, 21:57
Atbildes: 47
Mašīna: CLK320
Karma: 1
Man ta nav pirma masina, ka ari nav pirmais mers, tatad zinu ka tas nav normali, ka dazi runa( it ka mersi izdariti ta lai nobraukt no celjas ja tu aizguleji, vai viss tapec ka celi izdariti ar slipi uz labo pusi un tt.)No pirksanas briza, jau pusgadu, braucot taisni, izlaizot sturi, sture mazliet uz kadiem 1-2 santimetru griezas pa labi un protams masina pamazam iet laba puse. Ar hadiene it ka vis kartiba, nekas negrab, servisos vienmer liku lemforder. Riepas kuras bija ar masinu atskiras ar diametru uz kadiem 4mm, labais bija mazaks. Izskatas ka vecais ipasnieks samainija tikai kreiso riepu nevis pari.( kreisa ka jauna 7-8mm laba 4mm, aizmugurejas ari 4mm) Es domaju ka ta problema bija riepu delj, tagad samainiju jaunas riepas, stures pirkstus, izdariju savirze-sagazums, bet vis ka bija ta ari palika. Eksperimenteju ar citam diskiem, riepam, vis tas pats.
Kur meklet problemu?


Uz augšu
 Profils  
 
 Tēma: Re: Masinu ved laba puse
AtbildeAtbilde saņemta: 13. Septembris 2013, 12:18 
Offline
MB Club Latvia
Lietotāja avatārs

Pievienojies: 14. Jūnijs 2004, 15:15
Atbildes: 22069
Atrašanās vietas: On the road
Mašīna: Šodien ar AMG
Karma: 10
Ielas un ceļus būvē tā, lai ūdens notecētu — slīpus. Vismaz normāli tā būvē. Un tāpēc uz to pašu pusi, uz kuru ir jātek ūdenim, uz to mašīna mazliet ripo. Salu tilta gadījumā tā ir kreisā puse. Nevis ražotājs kaut ko nez ko izgudrojis. Ceļus veido tā, lai uz tiem nekas nepaliktu, nevis mašīna tā, lai ripotu nost no ceļa!
Bet ja kaut kas šķiet par daudz, tad brauc uz savirzi, Dalans, Krustpils ielā — reti kuram citam var uzticēt savirzes regulēšanu.

_________________
The sad truth is that excellence makes people nervous / http://www.nomanis.lv


Uz augšu
 Profils  
 
 Tēma: Re: Masinu ved laba puse
AtbildeAtbilde saņemta: 13. Septembris 2013, 12:36 
Offline
MB Club Latvia
Lietotāja avatārs

Pievienojies: 19. Jūnijs 2007, 22:34
Atbildes: 5193
Atrašanās vietas: Rīga
Mašīna: W124
Karma: 16
Tas, ka savirzi noregulēja vēl nenozīmē, ka noregulēja labi. Arī ieteiktu aizbraukt uz Dalanu. Dīvaini liekas tas, ka vienā pusē protektors bija ievērojami mazāks. Iespējams, ka tur arī jāmeklē vainas.

Pieņemot, ka savirzē viss ir kā vajag, tad vari pamēģināt samainīt riteņus labo ar kreiso pusi vietām. Paši riepu tirgotāji saka, ka mašīnas vilkšans uz sānu problēma ļoti bieži ir riepu protektora zīmējums/konstrukcija u.t.t. Ja samainot riteņus vietām sāks vilkt uz pretējo pusi, tad pie vainas ir pašas riepas.


Uz augšu
 Profils  
 
 Tēma: Re: Masinu ved laba puse
AtbildeAtbilde saņemta: 13. Septembris 2013, 12:47 
Offline
MB Club Latvia
Lietotāja avatārs

Pievienojies: 14. Jūnijs 2004, 15:15
Atbildes: 22069
Atrašanās vietas: On the road
Mašīna: Šodien ar AMG
Karma: 10
benzman rakstīja:
Pieņemot, ka savirzē viss ir kā vajag, tad vari pamēģināt samainīt riteņus labo ar kreiso pusi vietām. Paši riepu tirgotāji saka, ka mašīnas vilkšans uz sānu problēma ļoti bieži ir riepu protektora zīmējums/konstrukcija u.t.t. Ja samainot riteņus vietām sāks vilkt uz pretējo pusi, tad pie vainas ir pašas riepas.

Gadās tādi brāķi ražošanā.

_________________
The sad truth is that excellence makes people nervous / http://www.nomanis.lv


Uz augšu
 Profils  
 
 Tēma: Re: Masinu ved laba puse
AtbildeAtbilde saņemta: 13. Septembris 2013, 12:54 
Offline
MB Club Latvia
Lietotāja avatārs

Pievienojies: 19. Jūnijs 2007, 22:34
Atbildes: 5193
Atrašanās vietas: Rīga
Mašīna: W124
Karma: 16
Tie pat nav brāķi. Riepas ar asimetrisko protektoru pārņem tirgu un ja ražotājs nav veltījis pētījumiem pienācīgi daudz uzmanības, tad tā vienkārši var gadīties. Nav obligāti arī asimetriskam protektoram jābūt.


Uz augšu
 Profils  
 
 Tēma: Re: Masinu ved laba puse
AtbildeAtbilde saņemta: 13. Septembris 2013, 12:58 
Offline
MB Club Latvia
Lietotāja avatārs

Pievienojies: 14. Jūnijs 2004, 15:15
Atbildes: 22069
Atrašanās vietas: On the road
Mašīna: Šodien ar AMG
Karma: 10
benzman rakstīja:
Tie pat nav brāķi. Riepas ar asimetrisko protektoru pārņem tirgu un ja ražotājs nav veltījis pētījumiem pienācīgi daudz uzmanības, tad tā vienkārši var gadīties. Nav obligāti arī asimetriskam protektoram jābūt.

Tie ir brāķi. Jau kādu laiku spēkā ES direktīva riepu ražotājiem, ka riepas jāvar brīvi mainīt starp modeļiem, ražotājiem un pusēm nezaudējot vadāmību — kopš tā laika uz auto var likt 4 dažādas riepas, kam vienāds izmērs pa pāriem. Ja riepas mainot krustu šķērsu kaut kas mainās, tad tas ir riepas brāķis. Tie bija senie laiki, kad viss darbojās "pa pāriem" un simetriski, tagad ar likumu prasība būt universāliem.

_________________
The sad truth is that excellence makes people nervous / http://www.nomanis.lv


Uz augšu
 Profils  
 
 Tēma: Re: Masinu ved laba puse
AtbildeAtbilde saņemta: 13. Septembris 2013, 13:03 
Offline
Adaptējies
Lietotāja avatārs

Pievienojies: 24. Janvāris 2013, 21:57
Atbildes: 47
Mašīna: CLK320
Karma: 1
Par celiem ir skaidrs, bet viena un ta pasa vieta braucot viena virziena masina iet uz labo pusi, braucot tur pat atpakal pa pretejo virzienu masina tapat iet uz labu pusi. Uz kreiso iet tika uz celiem ar lielu slipu gradu.
Bet visas parejas masinas kas ir gimena un kas bija pirms ta brauc vienmer taisni.
Par riepu nodilumu, nav te nekadas problemas, vini visi ir vienadu nodilumu. Un 3 ir no 2006gada razojuma bet ta kreisa 2010. Savirzi parbaudiju jau 2 reizes, pateicu par problemu, par ko man atbild ka problema riepas, ar regulesanu vis ir pilniga kartiba. Ta ka staveja lielas un dazplati diski 18, domaju ari, var but riepas platibas del, uzmetu ziemas r 16 205 55 ar ari tik tiko nopirktam jaunam riepam, vis tas pats.
Tas nav kriminali, turot rokas pie sturas ari nav jutami , bet nepatik ka kaut kas nav ka vajag. Nu un protams laizot rokas no stures nedrikst, jo pec paris sekundem jau busi uz pusi labaja josla.
Bremzes ari parbaudiju uz stenda, strada vienmerigi, bremzejot masina iet taisni.


Uz augšu
 Profils  
 
 Tēma: Re: Masinu ved laba puse
AtbildeAtbilde saņemta: 13. Septembris 2013, 13:05 
Offline
MB Club Latvia
Lietotāja avatārs

Pievienojies: 14. Jūnijs 2004, 15:15
Atbildes: 22069
Atrašanās vietas: On the road
Mašīna: Šodien ar AMG
Karma: 10
Aizbrauc uz Dalana savirzi un tad runāsim tālāk. Citiem kantoriem te principā neticam, bijis, ka īsā laikā jāizmet jaunas riepas viņu speciālistu dēļ.

_________________
The sad truth is that excellence makes people nervous / http://www.nomanis.lv


Uz augšu
 Profils  
 
 Tēma: Re: Masinu ved laba puse
AtbildeAtbilde saņemta: 13. Septembris 2013, 13:07 
Offline
MB Club Latvia
Lietotāja avatārs

Pievienojies: 19. Jūnijs 2007, 22:34
Atbildes: 5193
Atrašanās vietas: Rīga
Mašīna: W124
Karma: 16
Mizx rakstīja:
benzman rakstīja:
Tie pat nav brāķi. Riepas ar asimetrisko protektoru pārņem tirgu un ja ražotājs nav veltījis pētījumiem pienācīgi daudz uzmanības, tad tā vienkārši var gadīties. Nav obligāti arī asimetriskam protektoram jābūt.

Tie ir brāķi. Jau kādu laiku spēkā ES direktīva riepu ražotājiem, ka riepas jāvar brīvi mainīt starp modeļiem, ražotājiem un pusēm nezaudējot vadāmību — kopš tā laika uz auto var likt 4 dažādas riepas, kam vienāds izmērs pa pāriem. Ja riepas mainot krustu šķērsu kaut kas mainās, tad tas ir riepas brāķis. Tie bija senie laiki, kad viss darbojās "pa pāriem" un simetriski, tagad ar likumu prasība būt universāliem.



Ja no simts vienādām riepām viena velk uz sānu, tad tas ir brāķis, ja uz sānu velk visas viena modeļa riepas, tad tā jau būs ražotāja veltītā uzmanība pētījumiem. :)

Katrā ziņā nevienam neieteiktu uzvert to kā iespēju likt vienāda izmēra, bet dažādu zīmējumu un modeļu riepas uz viena auto. Riepu ražotāji savā starpā konkurē ar riepas stabilitāti, bremzēšanas īpašībām, troksni (tātad arī rites pretestība) u.t.t., kā rezultātā ekstremālos apstākļos katra riepa uzrādīs atšķirīgas īpašības, kas nedrīkst būt pieļaujams.


Uz augšu
 Profils  
 
 Tēma: Re: Masinu ved laba puse
AtbildeAtbilde saņemta: 13. Septembris 2013, 13:07 
Offline
Adaptējies
Lietotāja avatārs

Pievienojies: 24. Janvāris 2013, 21:57
Atbildes: 47
Mašīna: CLK320
Karma: 1
Riepas spiedens ari vienads


Uz augšu
 Profils  
 
Attēlot ziņojumus sākot ar pirmspēdējo:  Atlasīt pēc  
Izveidot jaunu tēmu Atbildēt tēmā  [ 49 ieraksti ]  Aiziet uz lapu 1, 2, 3, 4, 5  Nākošais

Kas ir Pieslēdzies

Lietotāji, kuri atrodas šajā forumā: Nav reģistrētu lietotāju un 1 viesis



Meklēt:

REKLĀMAS

email Sazināties ar moderatoru YouTube Facebook Twitter Draugiem
Šajā vortālā paustā informācija nav Mercedes-Benz club Latvia viedoklis
KriCe©2012
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Visi laiki ir GMT + 1 stunda [ DST ]