Publicēt atbildi

Re: Strāvas zudumi.

12. Jūlijs 2017, 09:44

ā nu ir uzstādīts pionieris ar autostartu pagriežot atslēgu. Vispār jāpameģina viņam paneli noņemt un tad pamērīt.

No ekstrām nekas īpašs, kopš pirkšanas brīža stāv virsū signalizācija ar centrālo. Rūpnīcas centrālo (kas ar atslēgu darbojas) nelietoju, jo bijušas problēmas.

Es cik atradu youtube un citos forumos, visur tiek pieminēts SWAT teiktais, ''tobiš'' 0.07-0.2A Ir pavisam labi.

Re: Strāvas zudumi.

12. Jūlijs 2017, 11:22

Noņemamie paneļi tiešām domāti noņemšanai, nevis atstāšanai uz maģīša pat savā garāžā. Ir tāda neērtība, ka var būt patēriņš, ja ir šī nepārtrauktā strāvas padeve.

Re: Strāvas zudumi.

12. Jūlijs 2017, 11:30

rekur nomērīju ar noņemtu magnetolas paneli. Strāvas zudums no 0.82A samazinājās līdz 0,70A. Bet nu vienalga daudz. Kas vēl varētu būt tāds? Starp citu, +/- 0.70 ir arī tad, ja auto netiek aizslēgts ar signalizāciju. Kas vēl varētu būt tāds patērētājs?

Re: Strāvas zudumi.

12. Jūlijs 2017, 11:46

Patērētājs var būt arī slikta masa, arī pats maģis. Man savā laikā bija viens maģis, kurš 2 dienās aķi noēda tukšu. Bija kaut kādas diodes beigtas.

Var darīt tā, ka ņemt ārā pa vienam drošinātājam un skatīties uz kura drošinātāja sēž tas patērētājs, tad jau meklējamais diapozons būs mazāks. :super:

Re: Strāvas zudumi.

12. Jūlijs 2017, 22:11

benzman rakstīja:Patērētājs var būt arī slikta masa, arī pats maģis. Man savā laikā bija viens maģis, kurš 2 dienās aķi noēda tukšu. Bija kaut kādas diodes beigtas.

Var darīt tā, ka ņemt ārā pa vienam drošinātājam un skatīties uz kura drošinātāja sēž tas patērētājs, tad jau meklējamais diapozons būs mazāks. :super:

:znaika: Tieši tā arī jādara....

Re: Strāvas zudumi.

18. Jūlijs 2017, 22:31

Atļaušos pielabot, max strāvas noplūde var būt 0.05A labi ja dabū, 0.02A. Un dīzelim zem 14V uzlāde ir ļoti slikti, principā akumulatoram tad garantija nedarbojas. Jo akumulatoram vajag +2V lai lādētos
Te veca grāmata par to visu tēmu http://foto2.inbox.lv/vw26/AKB

Re: Strāvas zudumi.

05. Augusts 2017, 18:13

raujot ārā pa drošinātājam atklāju, ka milzīgo strāvās zudumu 0.82A veido zem aizmugurējā sēdekļa atrodamais drošinātājs nr.: 3, izņemot minēto drošinātāju strāvas zudums nokritās uz 0.04A.

Manā gadījumā šis drošinātājs atbild par durvju aizslēgšanu un atslēgšanu. Nu esmu palicis bez centrālās, nākas ar atslēgu lēkāt riņķī un slēgt.

Kas par vainu? Kā risināt tālāk?

Re: Strāvas zudumi.

05. Augusts 2017, 20:53

Labot. Nav tur signalizācijas vaina? Jāskatās komforta bloks, bet to labāk lai dara spečuki - no šrota citu var nesanākt tā vienkārši uzlikt.

Re: Strāvas zudumi.

05. Augusts 2017, 21:12

signalizācija te ir ielikta kautkāda kreisā ''mongoose''.

Komforta bloks: kur 95. gada W210 kuzovā to meklēt? Pats jau neķeršos tam klāt kautko labot, bet nu vismaz paskatīt kā viņš tur jūtas. :ata:

Re: Strāvas zudumi.

06. Augusts 2017, 10:39

Nezinu kā W210 bet piemēram W124 ja ir beigt kāds no gala slēdžiem durvīs, tad var būt tā ka komforta bloks visu laiku ir aktīvs un viņš tērē daudz strāvas. Un W124 tas bloks ir zem aizmugurējā sēdekļa, tur kur W210 laikam bija AKB.
Publicēt atbildi