Publicēt atbildi

Strāvas zudumi.

23. Aprīlis 2017, 16:07

Tātad, ir nesaprotama problēma, tāpēc vēršos pie Jums, Guru! :ata:

Akumulatora uzlādes pietiek pārs darbināšanas reizēm. Pagaidām, nav tās braukšanas daudzuma, tāpēc darbināta tiek 2 reizes dienā un braukta ne vairāk kā 15minūtes dienā - uzlādes pietiek 2 tādām dienām. Ģenerators janvāra beigās bija uz pārbaudes stenda, un pateica, ka viss lieliski, oglītes tur bija vairāk kā 5mm. Tad nomainīju tikai to daļu, kur rullītis, ja nemaldos- apdziņas sajūgs, bet iespējams kļūdos. Bet problēma nav zudusi. Pēc mērījumiem, strāvas zudums, izslēgtā mašīnā nogaidot vairāk kā minūti nokritās līdz 0.09A, zemāk nekrīt. Katra darbināšana ilgst vēl sliktāk un sliktāk. Kad ir silts motors, darbinās ilgi, bet tā jau ir vaina sūknī, to es meklēju atsevišķi. Iedarbinot, bet neko neieslēdzot, rādījumi nokrītas jau ap 12, pat nerunājot par ciparu, kad visu saslēdz iekšā, ko var. :D Uzgāzējot līdz aptuveni 3000apg./min tad tikai sākas uzlāde.
Pašlaik vajag palīdzību saprast, kur meklēt vainu? Ģeneratora ogles āri beigušās, vēl ir variants, ka sprieguma regulators beigts, varbūt akumulators beigts, lai gan nepilns pusotrs gads no iegādes (spriežot pēc garantijas talona), vai arī vadi, bet draugs ar multimetru mērīja, teica, ka it kā pa vadiem neaiziet, komentēt nevaru, jo sajēgas ne mazākās. :hvz:

Re: Strāvas zudumi.

23. Aprīlis 2017, 16:35

Vads pušu. Sāc meklēt zem šofera grīdas.

Re: Strāvas zudumi.

23. Aprīlis 2017, 21:26

Noplūde 100%! Jāpārbauda vadi, kā jau POOO teica

Re: Strāvas zudumi.

11. Jūlijs 2017, 12:04

Strāvas zudums 0.82A pie noslāpētas un aizslēgtas mašīnas ir normāli jaunam akumulatoram?

Re: Strāvas zudumi.

11. Jūlijs 2017, 12:33

kā arī, piestartēts dzinējs ar ieslēgtām gaismām, kondicionieri un magnetolu 13.61 būs normāli?

Kādas vispār ir normas abos gadījumos?

Iespējams svarīgi zināt, lai būtu kārtīga atbilde - auto ir 70kW, 95hp 2.2 dīzelis. Jaunuzstādītais akumulators: 80Ah.
Pēdējo reizi laboja Leitis - 11. Jūlijs 2017, 14:23, kopā labots 1 reizi.

Re: Strāvas zudumi.

11. Jūlijs 2017, 13:47

Grūti teikt vai 13.6V ir ok vai nav. Atkarīgs no vairākiem faktoriem. Katrā ziņā uzlāde ir. Ja ir nosēdies vai vecs akumulators, tad ģenerators no tā vien jau var strādāt uz pilnu jaudu un nesasniegt vajadzīgos 14.0 vai 14.5V kā nu viņam ur ir paredzēts.

Vai 0.82 A ir normāli priekš signalizācijas un citu patērētāju darbības nezinu. :hvz:

Re: Strāvas zudumi.

11. Jūlijs 2017, 18:24

Tā ir, ka nevar pateikt, tas ir daudz vai maz. Tas ir daudz, ja patērētāju nav. Ja ir signalizācija, maģis, kam pulkstenis panelī visu laiku rādās utt., tad jau tas var būt normāli. Parasti vērtē nevis vai kopējais patēriņš izslēgtam auto ir / nav OK, bet analizē katru konkrēto patērētāju t.i. cik apēd signalizācija, cik maģis, cik vēl kaut kas. Teorētiski, ja nav nekādu patērētāju, tad zudumam būtu jābūt 0 vienalga jaunam vai vecam akumulatoram. Tik cik vecs akumulators ātrāk izlādēsies.

Re: Strāvas zudumi.

11. Jūlijs 2017, 18:50

Man liekas ka 1A ir liels patēriņš, jābūt būtu ~0,2A

Kādas elektro extras ir uzstādītas????

Re: Strāvas zudumi.

12. Jūlijs 2017, 00:23

Ir auto ar maģi, kam nenoņemts panelis rij ap 1A. To noņemot aina pavisam cita. Jo maģis ar paneli tikai šķietami nestrādā, reāli viss notiek, iestumjot disku tas sāk skanēt utt., izslēgtais stāvoklis tāds mānīgs. Tāpēc rakstīju, ka jāanalizē pa patērētājiem.

Re: Strāvas zudumi.

12. Jūlijs 2017, 06:38

Nu te vajadzīgs kompetenta cilvēka viedoklis, jo cik lai tie legālie patērētāji arī būtu, galu galā viss atduras pret akumulatoru.

Neesmu elektriķis, tāpēc nezinu, lai gan SWAT-a viedoklis šķiet loģisks un kaut kur jau dzirdēts. :hvz:
Publicēt atbildi