Mizx rakstīja:
Visu domu no tā teksta grūti uztvert, bet mēģināšu kaut ko komentēt.
1) W210 ar priekšu uz kaut kā uzskrienot un ja vēl radiatoru pabojājot noteikti jāskatās vai priekšā elektriskie ventilatori vēl strādā. Konstrukcija tāda īpatnēja, ka nevajag nemaz stipri uzsist, lai parāditos visādi defekti, ko uzreiz pat nepamana.
2) Šiem nav vajadzīgs "vecs" kompis. Viss atkarīgs no tā cik labi vai slikti konkrētais spēj nolasīt Mercedes datus. Ar labu var redzēt "pilnīgi visu" — pat visādus salona un āra temperatūras devējus, faktu par to nomaiņu, vēsturiskus datus par spiedienu kondicionēšanas sistēmā (vai tā ir pildīta un konkrētā kļūda pēc tam nav dzēsta). Tā ka diagnostikai vienkārši vajag labāku servisu ar modernāku / MB piemērotāku aparatūru.
3) EPC parasti atšifrē kā Electronic Power Control, attiecas tikai uz dīzeļu degvielas padeves sistēmu. Gaisa masas mērītājs diez vai būs vainīgs. Jāskatās degvielas sistēma, tās elektronika, visādi bloki, bet tikpat labi problēma var būt pilnīgi banāla kā kāda degvielas padeves trubiņa saplaisājusi un sūc garām gaisu.
4) Ar gaisa masas mērītājiem MB grūti — neoriģinālie kalpo tikai pāris gadus. Vai nu oriģinālais, vai Bosch, bet abi ir stipri dārgāki par citiem analogiem. ja naudas nav, tad varbūt pat prātīgāk meklēt šrotā strādājošu un cerēt, ka tas kalpos, citādi vēlāk var būt žēl iztērētas naudas. Principā ja iespējams, iesaku nomainīto saglabāt un varbūt pat uzlikt atpakaļ, jo kā jau teicu, es drīzāk domāju, ka tam viss būs kārtībā. Pats savulaik uz sava W210 diagnosticējot GMM secināju, ka pat to vispār atslēdzot auto brauc labi, tikai automātiskai ātrumkārbai 5-tais ātrums neieslēdzas.
5) Viss pārējais liecina par to, ka ieslēdzies avārijas režīms un auto nekur tālāk par servisu braukt neplāno. Un mocīt arī nevajadzētu, jo bloķējas arvien vairāk elementu, kamēr max ātrums būs 50 km/h un tas arī kādā "2 ātrumā". Ir pieredzēts.
Cik vēl ložņāju pa internetu. Varbūt vaina ir vardītē vai kā to latviski sauc. "Лягушка"