Skatīt neatbildētos ziņojumus
Apskatīt aktīvās tēmas



Izveidot jaunu tēmu Atbildēt tēmā  [ 5 ieraksti ] 
Autors Ziņojums
 Tēma: Kļūdas
AtbildeAtbilde saņemta: 26. Novembris 2020, 20:38 
Offline
Lietotāja avatārs

Pievienojies: 02. Septembris 2020, 13:47
Atbildes: 7
Mašīna: Mercedes w210
Karma: 0
Nu ka biju uzkrejis uz lauka dabuju mainit interkuleri radiatoru locija rami ara nu kr4 viss ok. Savacu mašīnu kipa pctm tur vini sava starpa sastridrjas ka pa atru atdeva nebija viss parbaudits nu nsbija jau ari sametas kludas tiem kompja nemaz veca nav. Labi vedu atpakal. Man saka kipa iznaca noņemt ktkam tur. Braucu pec pus km atkal epc uzreizam izmetās abs ktkada izsaukum zime. Paliek uzreiz grutak sturet speedometra uz augsu km h neiet . Ok un vel iet abaroti a ātrumus nepalārslēdz. Aizdevu ārpus pilsētas lēnītēm tur viens calis saka sāc ar masas mērItāju samaini to. Pirms ta cala biju uz citu servisu pie pc, lai piesledz samaksaju 15 eiro . Nu ok kr4 vakar aizvedu atpakaļ vakara šdn nav zvanījūši . Un domāju nekā arī isti nebūs . Šī ir 4 nedeļa jau kā labojās. Pirmo nedelu vins pie servisa nostaveja pctm saka taisit tad es tur bamperi marineju nevedu, lai pieliktu . Un ktka šā.


Uz augšu
 Profils  
 
 Tēma: Re: Kļūdas
AtbildeAtbilde saņemta: 26. Novembris 2020, 23:41 
Offline
MB Club Latvia
Lietotāja avatārs

Pievienojies: 14. Jūnijs 2004, 15:15
Atbildes: 21935
Atrašanās vietas: On the road
Mašīna: Šodien ar Brabus B6 S
Karma: 11
Visu domu no tā teksta grūti uztvert, bet mēģināšu kaut ko komentēt.

1) W210 ar priekšu uz kaut kā uzskrienot un ja vēl radiatoru pabojājot noteikti jāskatās vai priekšā elektriskie ventilatori vēl strādā. Konstrukcija tāda īpatnēja, ka nevajag nemaz stipri uzsist, lai parāditos visādi defekti, ko uzreiz pat nepamana.

2) Šiem nav vajadzīgs "vecs" kompis. Viss atkarīgs no tā cik labi vai slikti konkrētais spēj nolasīt Mercedes datus. Ar labu var redzēt "pilnīgi visu" — pat visādus salona un āra temperatūras devējus, faktu par to nomaiņu, vēsturiskus datus par spiedienu kondicionēšanas sistēmā (vai tā ir pildīta un konkrētā kļūda pēc tam nav dzēsta). Tā ka diagnostikai vienkārši vajag labāku servisu ar modernāku / MB piemērotāku aparatūru.

3) EPC parasti atšifrē kā Electronic Power Control, attiecas tikai uz dīzeļu degvielas padeves sistēmu. Gaisa masas mērītājs diez vai būs vainīgs. Jāskatās degvielas sistēma, tās elektronika, visādi bloki, bet tikpat labi problēma var būt pilnīgi banāla kā kāda degvielas padeves trubiņa saplaisājusi un sūc garām gaisu.

4) Ar gaisa masas mērītājiem MB grūti — neoriģinālie kalpo tikai pāris gadus. Vai nu oriģinālais, vai Bosch, bet abi ir stipri dārgāki par citiem analogiem. ja naudas nav, tad varbūt pat prātīgāk meklēt šrotā strādājošu un cerēt, ka tas kalpos, citādi vēlāk var būt žēl iztērētas naudas. Principā ja iespējams, iesaku nomainīto saglabāt un varbūt pat uzlikt atpakaļ, jo kā jau teicu, es drīzāk domāju, ka tam viss būs kārtībā. Pats savulaik uz sava W210 diagnosticējot GMM secināju, ka pat to vispār atslēdzot auto brauc labi, tikai automātiskai ātrumkārbai 5-tais ātrums neieslēdzas.

5) Viss pārējais liecina par to, ka ieslēdzies avārijas režīms un auto nekur tālāk par servisu braukt neplāno. Un mocīt arī nevajadzētu, jo bloķējas arvien vairāk elementu, kamēr max ātrums būs 50 km/h un tas arī kādā "2 ātrumā". Ir pieredzēts.

_________________
The sad truth is that excellence makes people nervous / http://www.nomanis.lv


Uz augšu
 Profils  
 
 Tēma: Re: Kļūdas
AtbildeAtbilde saņemta: 27. Novembris 2020, 00:04 
Offline
Lietotāja avatārs

Pievienojies: 02. Septembris 2020, 13:47
Atbildes: 7
Mašīna: Mercedes w210
Karma: 0
Paldies! Vnk dzīvoju Dobelē un uz Rīgu tikt ir problemātiski. Uz 50kmh jau nebraukšu par trali varēšu labu pīķi grūst. Ja metīšu neitrālajā arī slikti būs?


Uz augšu
 Profils  
 
 Tēma: Re: Kļūdas
AtbildeAtbilde saņemta: 27. Novembris 2020, 00:29 
Offline
Lietotāja avatārs

Pievienojies: 02. Septembris 2020, 13:47
Atbildes: 7
Mašīna: Mercedes w210
Karma: 0
Mizx rakstīja:
Visu domu no tā teksta grūti uztvert, bet mēģināšu kaut ko komentēt.

1) W210 ar priekšu uz kaut kā uzskrienot un ja vēl radiatoru pabojājot noteikti jāskatās vai priekšā elektriskie ventilatori vēl strādā. Konstrukcija tāda īpatnēja, ka nevajag nemaz stipri uzsist, lai parāditos visādi defekti, ko uzreiz pat nepamana.

2) Šiem nav vajadzīgs "vecs" kompis. Viss atkarīgs no tā cik labi vai slikti konkrētais spēj nolasīt Mercedes datus. Ar labu var redzēt "pilnīgi visu" — pat visādus salona un āra temperatūras devējus, faktu par to nomaiņu, vēsturiskus datus par spiedienu kondicionēšanas sistēmā (vai tā ir pildīta un konkrētā kļūda pēc tam nav dzēsta). Tā ka diagnostikai vienkārši vajag labāku servisu ar modernāku / MB piemērotāku aparatūru.

3) EPC parasti atšifrē kā Electronic Power Control, attiecas tikai uz dīzeļu degvielas padeves sistēmu. Gaisa masas mērītājs diez vai būs vainīgs. Jāskatās degvielas sistēma, tās elektronika, visādi bloki, bet tikpat labi problēma var būt pilnīgi banāla kā kāda degvielas padeves trubiņa saplaisājusi un sūc garām gaisu.

4) Ar gaisa masas mērītājiem MB grūti — neoriģinālie kalpo tikai pāris gadus. Vai nu oriģinālais, vai Bosch, bet abi ir stipri dārgāki par citiem analogiem. ja naudas nav, tad varbūt pat prātīgāk meklēt šrotā strādājošu un cerēt, ka tas kalpos, citādi vēlāk var būt žēl iztērētas naudas. Principā ja iespējams, iesaku nomainīto saglabāt un varbūt pat uzlikt atpakaļ, jo kā jau teicu, es drīzāk domāju, ka tam viss būs kārtībā. Pats savulaik uz sava W210 diagnosticējot GMM secināju, ka pat to vispār atslēdzot auto brauc labi, tikai automātiskai ātrumkārbai 5-tais ātrums neieslēdzas.

5) Viss pārējais liecina par to, ka ieslēdzies avārijas režīms un auto nekur tālāk par servisu braukt neplāno. Un mocīt arī nevajadzētu, jo bloķējas arvien vairāk elementu, kamēr max ātrums būs 50 km/h un tas arī kādā "2 ātrumā". Ir pieredzēts.



Cik vēl ložņāju pa internetu. Varbūt vaina ir vardītē vai kā to latviski sauc. "Лягушка"


Uz augšu
 Profils  
 
 Tēma: Re: Kļūdas
AtbildeAtbilde saņemta: 27. Novembris 2020, 12:31 
Offline
MB Club Latvia
Lietotāja avatārs

Pievienojies: 14. Jūnijs 2004, 15:15
Atbildes: 21935
Atrašanās vietas: On the road
Mašīna: Šodien ar Brabus B6 S
Karma: 11
Vilkt automātu var max 50 km un max 50 km/h tā ka neitrālajā un striķī ātri un tālu nenonākt. Pēc 50 km jāstāv, jādzesē kārba, kas ar izslēgtu motoru nav eļļojusies.

EPC kļūda tiešām var būt jebkas ar degvielas sistēmu. Minējumi te bezjēdzīgi, lai servisā skatās. Kā jau teicu — sākot no tiešām bojājuma kaut kur elektronikā, vados līdz vienkārši bojātai degvielas padeves caurulītei. Pats saproti, ka tādas caurulītes remonts var izmaksāt tikai 5 EUR un auto viss būs kārtībā. Interneta diagnostika te nepalīdzēs.

_________________
The sad truth is that excellence makes people nervous / http://www.nomanis.lv


Uz augšu
 Profils  
 
Attēlot ziņojumus sākot ar pirmspēdējo:  Atlasīt pēc  
Izveidot jaunu tēmu Atbildēt tēmā  [ 5 ieraksti ] 

Kas ir Pieslēdzies

Lietotāji, kuri atrodas šajā forumā: Nav reģistrētu lietotāju un 1 viesis



Meklēt:

REKLĀMAS

email Sazināties ar moderatoru YouTube Facebook Twitter Draugiem
Šajā vortālā paustā informācija nav Mercedes-Benz club Latvia viedoklis
KriCe©2012
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Visi laiki ir GMT + 1 stunda [ DST ]