Skatīt neatbildētos ziņojumus
Apskatīt aktīvās tēmas



Izveidot jaunu tēmu Atbildēt tēmā  [ 3 ieraksti ] 
Autors Ziņojums
 Tēma: W124 wagon Aizm gultņi.
AtbildeAtbilde saņemta: 28. Maijs 2019, 09:45 
Offline
Adaptējies
Lietotāja avatārs

Pievienojies: 01. Aprīlis 2010, 15:18
Atbildes: 48
Atrašanās vietas: Rīga, Ķegums
Mašīna: E36 | W124 | W221 | PATROL
Karma: 0
Labrīt. Gadsimtu neesmu šeit iegriezies, bet tomēr nāksies lūgt padomu.
AUTO:
W124 station wagon
WIN: WAUZZZ8E12A042611
Motors: OM606.910
Kārba: Tomāts

Pēc win auto pa lielam nekas neatbilst (Tas cits stāsts)

Īsumā par auto:
Pirms 2 gadiem auto pilnība pārlasīta, sakrāsota aizmugurējā piekare, visas bukses, ķegas nomainītas...

Problēma: Tagad
Csdd Tika fiksēta brīvkustība aizmugurējos gultņos.
Ilgi nedomājot SKF kits nopirkts un samanīts (pirms tam bija FAG). Viss smuki sapresējās- stingri utt. Pārbaudot jau visu saliktu uz auto neliela kustība gultņos...

Cits saka vainīgi iespējams gultņi (brāķēti) ( Šaubas jo vecajiem arī iespējams varēja būt līdzīgi)
Meklētas starpības gultņos, flančos stupicās, pusasīs. WIS/ASRA Iziets cauri visiem auto secināts, ka tur īsti nav ko sajaukt respektīvi ir 2 tipu ārējie stupicu flanči un 2 tipu gultņi. (mazie/lielie). Savā starpā nav iespējams sajaukt un uzlikt.
Šim auto Flancis: A1243500846
Gultņa komplekts: A1249800516

Šonedēl viss tiks jaukts ārā un mērīts uz galda kādēļ īsti nesaspiežas gultnis. Ideja ka pusass granātas sēža īsti neatbilst gultņa sēžai un veido nobīdi, vai megludu virsmu, jo kustība parādās tikai slodzē.

Interesē varbūt kāds ir ar ko līdzīgu saskāries, vai vismaz var dot padomu kas varētu būt pie vainas.
Paldies.


Uz augšu
 Profils  
 
 Tēma: Re: W124 wagon Aizm gultņi.
AtbildeAtbilde saņemta: 29. Maijs 2019, 07:55 
Offline
MB Club Latvia
Lietotāja avatārs

Pievienojies: 19. Jūnijs 2007, 22:34
Atbildes: 4952
Atrašanās vietas: Rīga
Mašīna: W124
Karma: 16
1) Nočeko divreiz vai kustība tiešām gultņos? Varbūt apakšējais lodveida šarnīrs kustās vai kāda no sviras buksēm?
2) tiešām pārbaudi sēžas - pusass uzgriežņa pusē jābūt iegremdētai, lai uzgrieznim pietiek pievilkšanas gājiena, otrāpusē, stupicai jābūt īsākai par gultņa platumu, lai gultnis normāli savilktos. Bet tam visam jābūt labi. :hvz:
3) Nav tā, ka gultnis viegli iekrita savā sēžā? Varbūt gultņa sēža korpusā ir izdauzīta?
4) Vienmēr paliek arī brāķa iespējamība. Es pēdējā laikā sāku eksperimentēt ar cita ražotāja gultņiem. Kaut kā SKF ātri beidzās. Aizbrauc uz Gultņu pasauli un nopērc FAG! :super:


Uz augšu
 Profils  
 
 Tēma: Re: W124 wagon Aizm gultņi.
AtbildeAtbilde saņemta: 31. Maijs 2019, 14:30 
Offline
Adaptējies
Lietotāja avatārs

Pievienojies: 01. Aprīlis 2010, 15:18
Atbildes: 48
Atrašanās vietas: Rīga, Ķegums
Mašīna: E36 | W124 | W221 | PATROL
Karma: 0
Izrādās ka pie 2,3 miljonu noskrējiena kaut kādu līku meistaru un citu faktoru rezultātā stupicas ārējie flanči bija konusā, ovālā formā, un nedaudz mazāka diametra pusass galā.

Vienkārši mainot gultņus un ar parasto bīdmēru redzēt nevar, ar digitālo jau parādījās labāks skats. Un olas formas dēļ presējās stingri. Cerams šodien tikšu pie citām stupicām ar normāliem flančiem.

Var vērt ciet.


Uz augšu
 Profils  
 
Attēlot ziņojumus sākot ar pirmspēdējo:  Atlasīt pēc  
Izveidot jaunu tēmu Atbildēt tēmā  [ 3 ieraksti ] 

Kas ir Pieslēdzies

Lietotāji, kuri atrodas šajā forumā: Nav reģistrētu lietotāju un 1 viesis



Meklēt:

REKLĀMAS

email Sazināties ar moderatoru YouTube Facebook Twitter Draugiem
Šajā vortālā paustā informācija nav Mercedes-Benz club Latvia viedoklis
KriCe©2012
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Visi laiki ir GMT + 1 stunda [ DST ]