Situācija sekojoša. W124 iegādājos ar piebeigtu vējstikla tīrītāja motoru- knapi kustējās. Un sētnieks izslēgtā režīmā stāvēja labajā pusē. Ok, uzliku jaunu motoru, ja nemaldos Febi, ilgi nocīnijos ar salikšanu pa metkām, bija lietas ko interāntā nekur neatradu precīzi. Jo vismaz man sanāca tā, ka ja metkas nepareizi bik, tad pliks motors rokās strādā pareizi on-off pozīcijas, bet kad uzliek uz mehānisma- gļučī. OFF pozīcija random vietās, bez nekādas likumsakarības. Neizpētīju kas un kā- atkodu kā salikt pareizi- viss strādāja. Tagad pēc gada atkal sākās- sētnieks apstājas random vietās. Moš metkas nav precīzi? Kontakti, kas kontrolē loga tīrītāja pozīciju ir pie motora. Jauns motors- neticas ka tur ir vaina. Kad tagad sākās atkal, bija likumsakarība, ka ar lielu lietu, kad mazāka berze- viss strādā perfekti. Kad sausāks stikls- lielāka berze- sākās gļuki.
Moš ir tā, ka pie motora ir vadības kontakti, bet reāli spēka kontakti ir tajā lielajā relejā. Baigi daudz kājas viņam. Iekšā attaisīju- nekādi vizuāli bojājumi nebija. Bet iekšā daudz detaļu- pārmudrīta sistēma.
darbībā šādi:
https://www.youtube.com/watch?v=Eb6BG3QRjxkIr speciālistiem moš pieredze ar šādu situāciju? Mēģināšu citu releju...