Switch to full style
Publicēt atbildi

Rij saļaru

09. Jūnijs 2013, 23:54

Problēma ir tāda, ka 2.0 diesel ēd kādus 10-12 litrus saļaras, ārā nāk stipri BALTI dumi, eļļu ar ēd, bet vairāk uztrauc saļara, jo nevaru iziet TA dēļ 803.

Tātad, vai aizdedzes un sūkņa regulēšana palīdzēs? Un vai to es varu(*un kā) izdarīt pašrocīgi?
:doh:

Re: Rij saļaru

10. Jūnijs 2013, 11:44

Kas notiek ar tosolu ? Ir manāmi eļļas pleķi bačokā ?

10-12 litrus viņš var rīt tikai tad, ja ir visas sprauslas jāmaina, sūknis, un principā vispār derētu paskatīties, vai nevajag kārtīgu kapitālo remontu motoram, galu galā auto ir 20 + gadi :) balti dūmi neizklausās labi.

Re: Rij saļaru

10. Jūnijs 2013, 13:39

Tur tā lieta, ka motorā negribas un nav nekādas jēgas līst. Ar tosolu viss kārtībā, 87. gada motors :hvz:

Re: Rij saļaru

10. Jūnijs 2013, 17:15

gAgA rakstīja:Tur tā lieta, ka motorā negribas un nav nekādas jēgas līst. Ar tosolu viss kārtībā, 87. gada motors :hvz:

Kā gan var teikt, ka "nav jēgas līst", ja patēriņš ir divreiz lielāks kā jābūt??? Ja ir tāda novirze no normas, tur kaut kas ir ļoti, ļoti, ļoti slikti!

Re: Rij saļaru

11. Jūnijs 2013, 19:30

Balti dūmi var būt dēļ sprauslām! Ņem vērā, ja sprauslas nesmidzina kā vajag, tad liela daļa dīzeļdegvielas aiziet eļļā, kā rezultātā to šķīdina. Tātad, jāmaina arī eļļa.

Re: Rij saļaru

13. Jūnijs 2013, 11:45

Paldies par info. Aizbraucu pie dizelistiem, nav kompresijas nesadedzina saļaru un tā iekļūst pie eļļas.
Jātaisa kapitālais, bet domāju, ka nav jēgas, motoru metīšu ārā liksim ko jaudīgāku.
Tēmu var slēgt.
Publicēt atbildi