Skatīt neatbildētos ziņojumus
Apskatīt aktīvās tēmas



Izveidot jaunu tēmu Atbildēt tēmā  [ 40 ieraksti ]  Aiziet uz lapu Iepriekšējais  1, 2, 3, 4  Nākošais
Autors Ziņojums
 Tēma: Re: tehniskas dabas jautājumi C124
AtbildeAtbilde saņemta: 28. Decembris 2015, 10:24 
Offline
Pieredzējis lietotājs
Lietotāja avatārs

Pievienojies: 30. Jūnijs 2011, 17:45
Atbildes: 266
Atrašanās vietas: Ogre.Riga.
Mašīna: Volvo.MB.
Karma: 0
Papis rakstīja:
Ja blīvslegu ielika šķībi, vai sačakarēja liekot iekšā jauno - kāpēc ne? Vai nomainīji arī otro blīvslēgu - starp kārbu un motoru?

Cik nu skibi,kad ielika tad 8 menesus viss bija labi.Tagad,pedejo 3 men laika ir nopludes.
Otro nenomainija,jo nebija tur vajadzibas.


Uz augšu
 Profils  
 
 Tēma: Re: tehniskas dabas jautājumi C124
AtbildeAtbilde saņemta: 28. Decembris 2015, 10:26 
Offline
Eksperts
Lietotāja avatārs

Pievienojies: 02. Marts 2010, 23:57
Atbildes: 4004
Atrašanās vietas: Rīga
Mašīna: Audi TT MK I

Karma: 55
Kā tu zini, ka nebija vajadzibas?
Iesaku nomazgāt dzinēju un tad arī ieraudzīsi, kas par lietu.

_________________
Attēls


Uz augšu
 Profils  
 
 Tēma: Re: tehniskas dabas jautājumi C124
AtbildeAtbilde saņemta: 28. Decembris 2015, 10:30 
Offline
Pieredzējis lietotājs
Lietotāja avatārs

Pievienojies: 30. Jūnijs 2011, 17:45
Atbildes: 266
Atrašanās vietas: Ogre.Riga.
Mašīna: Volvo.MB.
Karma: 0
Papis rakstīja:
Kā tu zini, ka nebija vajadzibas?
Iesaku nomazgāt dzinēju un tad arī ieraudzīsi, kas par lietu.

Tur viss ir tirs un sauss.Viss tika izpetits.
Bet prieksa gan nopludes.Un tadas ka motoram darbojoties,nu siksta tacu griezas,ta ella tiek slakstita pilnigi pa saniem.Pat redzama ellas svitra uz pannas un sanos.
Biju servisa ptaja kur mainija toreiz to blivslegu,nu vini tagad min ka iemeslu ka vainigs varetu but hrapoviks-flancis.


Uz augšu
 Profils  
 
 Tēma: Re: tehniskas dabas jautājumi C124
AtbildeAtbilde saņemta: 28. Decembris 2015, 10:42 
Offline
MB Club Latvia
Lietotāja avatārs

Pievienojies: 19. Jūnijs 2007, 22:34
Atbildes: 5008
Atrašanās vietas: Rīga
Mašīna: W124
Karma: 16
Tās jau ir būtiskas noplūdes.
Ir iespēja, ka blīvslēgu nepareizi ielika. Ja maina blīvslēgu pēc principa motors paliek savā vietā un ap motoru visu jaukt maksimāli mazāk, tad piekļuve ir ierobežota un lielas iespējas ko izdarīt nepareizi.

Parasti saka tā, ka 80% gadījumu, kad sāk tecēt blīvslēgs, pie vainas ir nevis blīvslēgs, bet gultņi. Šajā gadījumā nedomāju, ka kloķvārpstas pamatgultņi būtu tik izdauzīti, ka kloķvārpsta radiāli staigātu.
Kārba ir mehāniskā vai automāts? Ja mehāniskā, tad spiežot sajūgu jāskatās vai kloķvārpsta nepārvietojas aksiāli, tur varētu būt vaina.

Jāskatās vai kloķvārpstai nav izdilusi rieva pret blīvslēga vietu.

Jaucot ārā tad jau arī redzēsi vai blīvslēgs ir sadalījies vai izskatās ok, kloķvārpsta staigā vai stāv nekustīgi, kādi citi defekti.


Uz augšu
 Profils  
 
 Tēma: Re: tehniskas dabas jautājumi C124
AtbildeAtbilde saņemta: 28. Decembris 2015, 11:22 
Offline
Pieredzējis lietotājs
Lietotāja avatārs

Pievienojies: 30. Jūnijs 2011, 17:45
Atbildes: 266
Atrašanās vietas: Ogre.Riga.
Mašīna: Volvo.MB.
Karma: 0
Paldies,izsmelosa atbilde.
Nu saksu ar to,ka meistars servisa nav jauns puika,un ielikt blivslegu nepareizi,nu nedomaju ka taa vareja.Kapec tad 8 menesus viss bija sauss un tiirs.Saka tecet 2 men atpakal.
Visdrizak ari ta ir,motors sava vieta,un maksimali mazak nojauca visu apkart.Ta varetu but,bet nu tikt klat tam blivslegam nnav tik gruti,un vins nav tik liels,ka butu kas daudz jajauc apkart.
Karba ir automats...
Tapec seit jautaju,vai ir jega tagat jaukt lauka un mainit uz nakoso blivslegu jaunuu.Uzliks citu un tas ari teces.Ko vel tur vajag vai var mainit?Varbut vaina kur citur?


Uz augšu
 Profils  
 
 Tēma: Re: tehniskas dabas jautājumi C124
AtbildeAtbilde saņemta: 28. Decembris 2015, 11:24 
Offline
MB Club Latvia
Lietotāja avatārs

Pievienojies: 14. Jūnijs 2004, 15:15
Atbildes: 21729
Atrašanās vietas: On the road
Mašīna: Šodien ar Brabus B6 S
Karma: 11
104 motors ir slavens ar savām eļļas noplūdēm, diemžēl tam tā tāda tipiska kaite. Priekšā blīves ir 2 — viena augšā, viena apakšā. Vai abas nomainīja? Tad vēl aizmugurē. Nākamais ir jau galvas blīve. Nezinu nevienu, kas ilgāku laiku būtu braucis ar 104 motoru un nebūtu nomainījis VISAS šīs blīves, dažu pa vairākām reizēm. Man tas bijis visiem jādara, tagad tieši plānoju Brabusam galvas blīves maiņu. Droši vien janvārī būs jādara. Jā, šīs noplūdes var būt pamatīgas.
103 motoram tādu problēmu nebija, par 110 vispār nerunājot — tam pirmās eļļas noplūdes sākās kad blīves ~30 gadus vecas.

_________________
The sad truth is that excellence makes people nervous / http://www.nomanis.lv


Uz augšu
 Profils  
 
 Tēma: Re: tehniskas dabas jautājumi C124
AtbildeAtbilde saņemta: 28. Decembris 2015, 11:30 
Offline
Eksperts
Lietotāja avatārs

Pievienojies: 02. Marts 2010, 23:57
Atbildes: 4004
Atrašanās vietas: Rīga
Mašīna: Audi TT MK I

Karma: 55
AgriZZZ tu uzticies meistaram, visu ko mēs sakam ir garām, tad ko - šeit sēžot forumā mēs novērsīsim eļļas noplūdi? Tik daudz variantu ir pieminēti, nākamais solis ir rīkoties!

_________________
Attēls


Uz augšu
 Profils  
 
 Tēma: Re: tehniskas dabas jautājumi C124
AtbildeAtbilde saņemta: 29. Decembris 2015, 15:20 
Offline
Pieredzējis lietotājs
Lietotāja avatārs

Pievienojies: 30. Jūnijs 2011, 17:45
Atbildes: 266
Atrašanās vietas: Ogre.Riga.
Mašīna: Volvo.MB.
Karma: 0
Tatad,seit maza atskaite sodien,par vakardienas jautajumu/problemu....
Tatad,auto sodien bija servisa,tika mekleta vaina ellas nopludei.
Vainigs nav blivslegs,bet gan demfers,tas ir tas ritenis uz ka iet virsu siksna,kurs griez parejos visu mehanismu.
Un problema gauzam vienkarsa,tam denferim ir tads ka kaklins,kuurs iet ieksa blivslega,un blivslegs ar gadiem ir izrivejis mazu milimetrigu rievinu,pa kuru ari laiz ellu garam.
Bilde ta ir detala ar nuum 38.
Un vel,Ģenerālis klokvarpstai nav gultnu,bet gan sales.
Tava versija par izdilumu bija pareizaka,bet ne uz klokvarpstas gala.Bet gan demferi.
Attēls


Uz augšu
 Profils  
 
 Tēma: Re: tehniskas dabas jautājumi C124
AtbildeAtbilde saņemta: 29. Decembris 2015, 15:32 
Offline
MB Club Latvia
Lietotāja avatārs

Pievienojies: 06. Decembris 2011, 22:17
Atbildes: 1240
Atrašanās vietas: Vecāķi
Mašīna: Toyota Supra
Karma: 10
Uzprasi tam meistaram kas ir slīdgultnis vai ielktnis


Uz augšu
 Profils  
 
 Tēma: Re: tehniskas dabas jautājumi C124
AtbildeAtbilde saņemta: 29. Decembris 2015, 18:57 
Offline
MB Club Latvia
Lietotāja avatārs

Pievienojies: 19. Jūnijs 2007, 22:34
Atbildes: 5008
Atrašanās vietas: Rīga
Mašīna: W124
Karma: 16
Nu jā, slinkums vienkārši bija rakstīt variantus, ka blīvslēgs var blīvēties uz skriemeļa vai uz jebkādām citām detaļām, atkarībā no konstrukcijas. Padziļinājums/rieva uz uz detaļas darba virsmas ar blīvslēgu vēl nav kritiskākais. Rievas būs visiem, protams, citiem lielākas, citiem mazākas. Arī blīvslēgu mainot, jauno var mēģināt ielikt nedaudz vairāk uz iekš vai āru, lai dabūtu viņu nost no tās rievas.
Iesaku pirkt tikai oriģinālos blīvslēgus, cenas ziņā maksā to pašu, bet konstruktīvi der daudz labāk kā universālie.

Ja tas skriemelis ir ar gumijas demferi, tad var būt arī skriemeļa vaina, ja demfers lēkā turp/šurp, tas var radīt liekas vibrācijas un sākt tecēt blīvslēgs. Varb;ut skriemelis vienkārši atskrūvējies? :)


Uz augšu
 Profils  
 
Attēlot ziņojumus sākot ar pirmspēdējo:  Atlasīt pēc  
Izveidot jaunu tēmu Atbildēt tēmā  [ 40 ieraksti ]  Aiziet uz lapu Iepriekšējais  1, 2, 3, 4  Nākošais

Kas ir Pieslēdzies

Lietotāji, kuri atrodas šajā forumā: Nav reģistrētu lietotāju un 1 viesis



Meklēt:

REKLĀMAS

email Sazināties ar moderatoru YouTube Facebook Twitter Draugiem
Šajā vortālā paustā informācija nav Mercedes-Benz club Latvia viedoklis
KriCe©2012
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Visi laiki ir GMT + 1 stunda [ DST ]