Skatīt neatbildētos ziņojumus
Apskatīt aktīvās tēmas



Izveidot jaunu tēmu Atbildēt tēmā  [ 40 ieraksti ]  Aiziet uz lapu 1, 2, 3, 4  Nākošais
Autors Ziņojums
 Tēma: tehniskas dabas jautājumi C124
AtbildeAtbilde saņemta: 23. Janvāris 2013, 12:01 
Offline
Lietotāja avatārs

Pievienojies: 23. Janvāris 2013, 11:55
Atbildes: 7
Mašīna: Mercedes C124
Karma: 0
Sveicināti... vēlējos noskaidrot kāda tipa motors ir manam C124 mersim...2.3 litru 4 cilindru. Vairāk domāju par iešprici - tā ir vecā tipa vai jaunā? vēlos uzlikt gāzes iekārtu bet nezinu vai 4 paaudzi var tam uzlikt. Paldies iepriekš.
Un vēl - kur ir kāds uzticams "šrots" kur varētu iegādāties šādas tādas detaļas no motora galvas?


Uz augšu
 Profils  
 
 Tēma: Re: tehniskas dabas jautājumi C124
AtbildeAtbilde saņemta: 23. Janvāris 2013, 12:21 
Offline
MB Club Latvia
Lietotāja avatārs

Pievienojies: 19. Jūnijs 2007, 22:34
Atbildes: 5006
Atrašanās vietas: Rīga
Mašīna: W124
Karma: 16
Tam ir jābūt vēl vecajam motoram (102 motors) ar Ke-Jetroniku. Tātad, bez problēmām var uzstādīt veco gāzes iekārtu ar vienu sprauslu (gāzes plīti), soļa motoru, kas ņem korekciju no lambda zondes un aizdedzes korektoru gāzei. Tā laikam būs 2 paaudze. Tāda tipa iekārta strādā bez problēmām, bet ir samazināta motora jauda. Pats braucu ar tādu un domāju, tagad šo iekārtu nomainīt uz jaunāku.
Ir iespēja uzstādīt arī ko jaunāku, bet izmaksas ir palielas. Ja izmaksas var pavilkt, tad labākais risinājums šim motoram ir nomainīt visu benzīna sistēmu un tai uzstādīt jaunās paaudzes gāzes iekārtu. Kura tieši paaudze, to nezinu. Ir iespējams nemainīt benzīna sistēmu, bet tad sanāk neliels zudums uz jaudu, kā arī tāda veida sistēmām ir zināmi sarežģījumi.
Bet tad Tev jāgaida Vecā vai Udrīša komenti.


Uz augšu
 Profils  
 
 Tēma: Re: tehniskas dabas jautājumi C124
AtbildeAtbilde saņemta: 22. Augusts 2013, 21:25 
Offline
MB Club Latvia
Lietotāja avatārs

Pievienojies: 14. Jūnijs 2004, 15:15
Atbildes: 21718
Atrašanās vietas: On the road
Mašīna: Šodien ar Brabus B6 S
Karma: 11
Tehniskas dabas jautājums par C124:

Cik liels ir kupejas katalizators? Interesē tieši izmēri — garums / platums / augstums, līdz milimetram neinteresētu, bet katalizatora izmērus vajag lai saprastu, kam tur pietiek vieta un kam ne. Pašam nav iespējas nomērīt, varbūt kāds var?

_________________
The sad truth is that excellence makes people nervous / http://www.nomanis.lv


Uz augšu
 Profils  
 
 Tēma: Re: tehniskas dabas jautājumi C124
AtbildeAtbilde saņemta: 23. Augusts 2013, 08:06 
Offline
MB Club Latvia
Lietotāja avatārs

Pievienojies: 19. Jūnijs 2007, 22:34
Atbildes: 5006
Atrašanās vietas: Rīga
Mašīna: W124
Karma: 16
Tas jau ir atkarīgs no motora tilpuma. Ja liksi katalizatoru vai rezanatoru, ir nepieciešama pareizā pretestība, kas atkarīga no izmēriem.


Uz augšu
 Profils  
 
 Tēma: Re: tehniskas dabas jautājumi C124
AtbildeAtbilde saņemta: 23. Augusts 2013, 08:35 
Offline
MB Club Latvia
Lietotāja avatārs

Pievienojies: 14. Jūnijs 2004, 15:15
Atbildes: 21718
Atrašanās vietas: On the road
Mašīna: Šodien ar Brabus B6 S
Karma: 11
Ģenerālis rakstīja:
Tas jau ir atkarīgs no motora tilpuma. Ja liksi katalizatoru vai rezanatoru, ir nepieciešama pareizā pretestība, kas atkarīga no izmēriem.

Es runāju par vietu zem auto, kas paredzēta katalizatoram, tātad, max iespējamo izmēru ziņā. Skaidrs, ka dažādiem motoriem dažādas lietas tur ieliek. Es tikai mēģinu uzzināt, cik lielus objektus tajā vietā var iebūvēt.

_________________
The sad truth is that excellence makes people nervous / http://www.nomanis.lv


Uz augšu
 Profils  
 
 Tēma: Re: tehniskas dabas jautājumi C124
AtbildeAtbilde saņemta: 23. Augusts 2013, 10:45 
Offline
MB Club Latvia
Lietotāja avatārs

Pievienojies: 19. Jūnijs 2007, 22:34
Atbildes: 5006
Atrašanās vietas: Rīga
Mašīna: W124
Karma: 16
Tad jau principā var pabāzt apakšā arī ledusskapi. :D

Jābūt takš kaut kādam atskaites punktam jautājumā! Ja pieņem, ka lielākie ir 3.2 motori, tad var jautāt par katalizatora izmēriem tādam. Jo savādāk, var nomērīt iespējamo platumu, bet jābūt arī brīvai telpai ap katalizatoru, lai tas nekur neskartos, kā arī spētu nodzesēties. Arī augstuma izmērs tad paliek tāds ļoti attāli pieņemams, jo cik daudz tas bundulis nolieksies uz leju, tas jau ir gaumes jautājums. :P


Uz augšu
 Profils  
 
 Tēma: Re: tehniskas dabas jautājumi C124
AtbildeAtbilde saņemta: 23. Augusts 2013, 13:16 
Offline
Eksperts
Lietotāja avatārs

Pievienojies: 02. Marts 2010, 23:57
Atbildes: 4004
Atrašanās vietas: Rīga
Mašīna: Audi TT MK I

Karma: 55
Mizx rakstīja:
Tehniskas dabas jautājums par C124:

Cik liels ir kupejas katalizators? Interesē tieši izmēri — garums / platums / augstums, līdz milimetram neinteresētu, bet katalizatora izmērus vajag lai saprastu, kam tur pietiek vieta un kam ne. Pašam nav iespējas nomērīt, varbūt kāds var?

Man vispār ir divi kati ;)

_________________
Attēls


Uz augšu
 Profils  
 
 Tēma: Re: tehniskas dabas jautājumi C124
AtbildeAtbilde saņemta: 23. Augusts 2013, 17:26 
Offline
MB Club Latvia
Lietotāja avatārs

Pievienojies: 14. Jūnijs 2004, 15:15
Atbildes: 21718
Atrašanās vietas: On the road
Mašīna: Šodien ar Brabus B6 S
Karma: 11
Nu, jā, var mērīt 3,2l motora katalizatoru, bet varbūt ir kādai versijai lielāks — es jau nezinu. Jo ne jau izmēros vienmēr viss noslēpums. Un man aizdomas, ka pārsvarā gadījumu W124 ir divi paralēli katalizatori, varbūt mazajiem motoriem viens, AMG arī laikam taisīja vienu lielu, lai viss pēc iespējas pa taisno cauri.
Izbīdījums uz leju nepatiktu — sanāktu pārāk zemu.

_________________
The sad truth is that excellence makes people nervous / http://www.nomanis.lv


Uz augšu
 Profils  
 
 Tēma: Re: tehniskas dabas jautājumi C124
AtbildeAtbilde saņemta: 28. Decembris 2015, 10:19 
Offline
Pieredzējis lietotājs
Lietotāja avatārs

Pievienojies: 30. Jūnijs 2011, 17:45
Atbildes: 266
Atrašanās vietas: Ogre.Riga.
Mašīna: Volvo.MB.
Karma: 0
Labs rits.Vajadzigs butu padoms.Tatad auto w124 104 motors.Dzinejam ir ellas zudumi.Gadu atpakal servisa konstateja vainu ka vainigs ir klokvarpstas priewksejais blivslegs.Nu labi,to nomainija un problema pazuda.Bet nu tagat atkal taja pasa vieta ir ellas noplude.Vainigs blivslegs,nu diez vai?
Vai problema kur dzilak?


Uz augšu
 Profils  
 
 Tēma: Re: tehniskas dabas jautājumi C124
AtbildeAtbilde saņemta: 28. Decembris 2015, 10:21 
Offline
Eksperts
Lietotāja avatārs

Pievienojies: 02. Marts 2010, 23:57
Atbildes: 4004
Atrašanās vietas: Rīga
Mašīna: Audi TT MK I

Karma: 55
Ja blīvslegu ielika šķībi, vai sačakarēja liekot iekšā jauno - kāpēc ne? Vai nomainīji arī otro blīvslēgu - starp kārbu un motoru?

_________________
Attēls


Uz augšu
 Profils  
 
Attēlot ziņojumus sākot ar pirmspēdējo:  Atlasīt pēc  
Izveidot jaunu tēmu Atbildēt tēmā  [ 40 ieraksti ]  Aiziet uz lapu 1, 2, 3, 4  Nākošais

Kas ir Pieslēdzies

Lietotāji, kuri atrodas šajā forumā: Nav reģistrētu lietotāju un 1 viesis



Meklēt:

REKLĀMAS

email Sazināties ar moderatoru YouTube Facebook Twitter Draugiem
Šajā vortālā paustā informācija nav Mercedes-Benz club Latvia viedoklis
KriCe©2012
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Visi laiki ir GMT + 1 stunda [ DST ]