Skatīt neatbildētos ziņojumus
Apskatīt aktīvās tēmas



Izveidot jaunu tēmu Atbildēt tēmā  [ 36 ieraksti ]  Aiziet uz lapu Iepriekšējais  1, 2, 3, 4  Nākošais
Autors Ziņojums
 Tēma: Re: Uz ko ir spējīgs MB dzinējs un aerodinamika
AtbildeAtbilde saņemta: 27. Septembris 2012, 18:50 
Offline
Eksperts
Lietotāja avatārs

Pievienojies: 17. Decembris 2008, 00:54
Atbildes: 3033
Mašīna: isuzu
Karma: 0
Aha, man ar vislabākie iespaidi pēc 124 2.0 d, riktīgs šosejas nezvērs. aizdedzini cigareti, kad tā būs nopīpēta- spido jau rādīs 100. tik nežēlīga dinamika pie pedāļa grīdā. karoče mega aparāts!


Uz augšu
 Profils  
 
 Tēma: Re: Uz ko ir spējīgs MB dzinējs un aerodinamika
AtbildeAtbilde saņemta: 28. Septembris 2012, 09:03 
Offline
Foruma leģenda
Lietotāja avatārs

Pievienojies: 16. Aprīlis 2010, 06:42
Atbildes: 1562
Atrašanās vietas: Jūrmala,Sloka
Mašīna: w 203

Karma: 15
Bpa4 rakstīja:
Aha, man ar vislabākie iespaidi pēc 124 2.0 d, riktīgs šosejas nezvērs. aizdedzini cigareti, kad tā būs nopīpēta- spido jau rādīs 100. tik nežēlīga dinamika pie pedāļa grīdā. karoče mega aparāts!


Par to cigareti tev VABO pilnīga taisnība! :D
Bet šis forums jau nav sacīkšbraucēju forums,un liekas diezgan aprobežoti mašīnas vērtēt tikai pēc tā,cik sekundēs tiek sasniegti 100km/h , un cik kurš vairāk collas diskos izspiedis,un nosēdinājis jau zemāk par zemi.. Pastāv arī citi aspekti.
Par šo augšminēto dzinēju vispār par dinamiku nevajg runāt-tās virs 2. ātruma vienkārši nav.Pilsētā gan līdz 3. pietiek.Šim motoram ir citas vērtības-ekonomija(un nevis sēžot Golfa kulbā,bet milzīgā MB universālī),izturība(ja kopj),vienkāršība (konstrukcijā).

Ja tas ir tas kas vajadzīgs-uz priekšu.

Ja grib ekonomiju un dinamiku - lūdzu-te jau Misters X ieteica Golfu.Attēls

ja grib saglabāt MB un dinamiku - ir lērums citu motoru,liec kaut 12 stobru.

_________________
Viss ir tik brīnišķīgi,ka ir par daudz brīnišķīgi,lai tā būtu.IB.


Uz augšu
 Profils  
 
 Tēma: Re: Uz ko ir spējīgs MB dzinējs un aerodinamika
AtbildeAtbilde saņemta: 28. Septembris 2012, 09:16 
Offline
MB Club Latvia
Lietotāja avatārs

Pievienojies: 08. Jūnijs 2004, 17:32
Atbildes: 33588
Atrašanās vietas: Pleskodāle
Mašīna: Melnais Resnais

Karma: 17
lūdzu nesagrozi manus tekstus- es Golpu neieteicu.
Nav slikts auto, protams, bet es viņu neieteicu :nono: :mhihi:

_________________
Das Beste oder nichts!


Uz augšu
 Profils  
 
 Tēma: Re: Uz ko ir spējīgs MB dzinējs un aerodinamika
AtbildeAtbilde saņemta: 28. Septembris 2012, 09:58 
Offline
Foruma leģenda
Lietotāja avatārs

Pievienojies: 16. Aprīlis 2010, 06:42
Atbildes: 1562
Atrašanās vietas: Jūrmala,Sloka
Mašīna: w 203

Karma: 15
Misters X rakstīja:
lūdzu nesagrozi manus tekstus- es Golpu neieteicu.
Nav slikts auto, protams, bet es viņu neieteicu :nono: :mhihi:


:mhihi:

_________________
Viss ir tik brīnišķīgi,ka ir par daudz brīnišķīgi,lai tā būtu.IB.


Uz augšu
 Profils  
 
 Tēma: Re: Uz ko ir spējīgs MB dzinējs un aerodinamika
AtbildeAtbilde saņemta: 17. Marts 2013, 09:07 
Offline
Pieredzējis lietotājs
Lietotāja avatārs

Pievienojies: 27. Augusts 2012, 10:53
Atbildes: 176
Mašīna: CE300

Karma: 4
Sveiki, domāju šis topiks būs atbilstošs manam jautājumam. Vēlējos vaicāt, kurš no W124 benzīna dzinējiem ir vispraktiskākais un par kuru ir vislabākās atsauksmes? Un vai tā ir patiesība vai mīts par jaunā tipa (Plīts) dzinēju elektronikas problēmām, dēļ tā, ka vadības kabeļi iet virs motora un to izolācija bieži ir bojāta un ir visādi nesaprotami gļūki? Jau iepriekš pateicos par padomiem. Pie viena noderētu kāds kontakts, kur varētu pirms iegādes uztaisīt īsu diagnostiku, novērtējumu.


Uz augšu
 Profils  
 
 Tēma: Re: Uz ko ir spējīgs MB dzinējs un aerodinamika
AtbildeAtbilde saņemta: 17. Marts 2013, 11:58 
Offline
Eksperts
Lietotāja avatārs

Pievienojies: 07. Oktobris 2005, 14:58
Atbildes: 2079
Atrašanās vietas: Jūrmala
Mašīna: Trīs burtu brīnumu
Karma: 13
Sveiks!
Tev jāpasaka, par kuru dzinēja tipu domā dīzeli vai benzīnu....jo tomēr mūsdienās jau ļoti aktuāla lieta ir benzīns/gāze, kas ietaupa degvielas izmaksas un varbūt arī atbrīvo īpašnieku no dīzeļa problēmu galvassāpēm!
Man personīgi bija 3.0TD W124, grabēja pamatīgi, ka pat kaimiņi modās no rītiem, bet man tas motors patika, bija ļoti dinamisks attiecībā pret patēriņu(10 litri uz 100km ar automātisko kārbu)

Bet personīgi uzskatu, ka vislabāk ir izvēleties 3.2 benzīnieku, pasekot līdzi pravodkai, kas kā jau minēji mēdz saplaisāt no karstuma, bet ja šo problēmu novērst, tad domāju, ka braukšanas prieks būs tuvu 100 % ;) :alus:

_________________
Pasazieru un kravu parvadajumi Eiropa,Krievija u.c.


Uz augšu
 Profils  
 
 Tēma: Re: Uz ko ir spējīgs MB dzinējs un aerodinamika
AtbildeAtbilde saņemta: 17. Marts 2013, 12:46 
Offline
MB Club Latvia
Lietotāja avatārs

Pievienojies: 14. Jūnijs 2004, 15:15
Atbildes: 21687
Atrašanās vietas: On the road
Mašīna: Šodien ar Brabus B6 S
Karma: 11
Ja benzīna motori, tad no pēdējiem tur reāli bija tikai 2 varianti, kas katrs dažādos tilpumos, tā ka izvēle starp motoriem 2,0 / 2,2 un 2,8 / 3,2 (Neskaitīšu, ka no pēdējā AMG izvīlēja 3,6, tas skaitās izcils jaudas / patēriņa attiecības ziņā).

Tātad, paliek 2 versijas, no kurām loģiski vai nu 3,2, ja esi gatavs uz lielāku patēriņu, vai no mazajiem jau vienalga, mazas atšķirības dinamikā, bet, piemēram, 2,0l pa šoseju varēja dabūt pat 5,5l patēriņu uz 100 km. Dīzeļa patēriņš, bet brauc labi, 210 km/h arī ar pilnu varēja dabūt.

Par vadiem visiem vienādi. Nav tur nekas īpaši "virs motora", tie vienkārši ir ekoloģiskas izolācijas plastmasas vadi, ko vēl neprata uztaisīt izturīgus, tie tiešām drūp, sadalās arī paši savienojumi tāpēc bieži elektriķim nav ko pārvilkt, bet jāpērk viss jauns. Tas notiek pat nebrauktam auto vienkārši vecuma ietekmē.

Ja bail par slēptajām izmaksām — abos gadījumos motori ĻOTI jūtīgu elektroniku, Gaisa Masas Mērītājam jāstrādā izcili, bet parasti ir problēmas. Par problēmām šiem motoriem liecina apgriezieni, kas brīvgaitā svārstās, kaut mazliet, bet svārstās. Tad jārēķinās, ka ir problēma. GMM iesaka likt tikai oriģinālo, izmaksas var būt līdz ~350 LVL. Principā tā arī ir dārgākā iespējamā problēma.

Mazajiem motoriem otra elektronikas vājā vieta ir centrālās smadzenes. Sliktā vietā uzstādītas, slikts izpildījums, senāk arī šrotā maksāja 350 LVL. Tagad gan cenas kritušās, jo W124 tomēr palēnām no ceļiem pazūd un šobrīd detaļas ir pieejamas par zemām cenām.

Diagnostiku vari uztaisīt pats, pameklē te pa forumu par GMM vai apgriezienu staigāšanu un zināsi, ko skatīties, ja gribēsi pirkt tādu.

Par citiem motoriem. Progress ir progress, labāk skatīties uz jaunākajiem, būs labāk. Nu, vēl var apskatīt 3,0 24v, kas principā ir priekštecis nākamajam. Būs gandrīz tikpat labs, bet elektronikas mazāk, tā ka gļuku arī.

_________________
The sad truth is that excellence makes people nervous / http://www.nomanis.lv


Uz augšu
 Profils  
 
 Tēma: Re: Uz ko ir spējīgs MB dzinējs un aerodinamika
AtbildeAtbilde saņemta: 17. Marts 2013, 13:06 
Offline
Pieredzējis lietotājs
Lietotāja avatārs

Pievienojies: 27. Augusts 2012, 10:53
Atbildes: 176
Mašīna: CE300

Karma: 4
Paldies par ieteikumiem. Mani interesē tikai benzīna dzinēji un principā esmu palicis pie izvēles, ka gribu kupeju. Vakar apskatīju placī 90.gada kupeju ar vecā tipa motoru. Dinamikas ziņā vēlos ko tādu. Tapēc bija jautājums par CE220 kupeju un par to dzinèju, cik noprotu viņam kaut kas ap 130 zs. Vai nav par švaku tai massai? Neesmu ar tādu braucis.


Uz augšu
 Profils  
 
 Tēma: Re: Uz ko ir spējīgs MB dzinējs un aerodinamika
AtbildeAtbilde saņemta: 17. Marts 2013, 13:28 
Offline
MB Club Latvia
Lietotāja avatārs

Pievienojies: 14. Jūnijs 2004, 15:15
Atbildes: 21687
Atrašanās vietas: On the road
Mašīna: Šodien ar Brabus B6 S
Karma: 11
Ar jaunā tipa ir OK, ar vecā ne pārāk. Es jau arī runāju par 2,0 jauno motoru un kupeju (Itālijas tirgum piedāvāja kupejas ar 2,0). Patēriņa atšķirība starp veco un jauno visos režīmos būs pāris litri un dinamika arī būs cita.

_________________
The sad truth is that excellence makes people nervous / http://www.nomanis.lv


Uz augšu
 Profils  
 
 Tēma: Re: Uz ko ir spējīgs MB dzinējs un aerodinamika
AtbildeAtbilde saņemta: 17. Marts 2013, 14:10 
Offline
MB Club Latvia
Lietotāja avatārs

Pievienojies: 08. Jūnijs 2004, 17:32
Atbildes: 33588
Atrašanās vietas: Pleskodāle
Mašīna: Melnais Resnais

Karma: 17
Kinza rakstīja:
Paldies par ieteikumiem. Mani interesē tikai benzīna dzinēji un principā esmu palicis pie izvēles, ka gribu kupeju. Vakar apskatīju placī 90.gada kupeju ar vecā tipa motoru. Dinamikas ziņā vēlos ko tādu. Tapēc bija jautājums par CE220 kupeju un par to dzinèju, cik noprotu viņam kaut kas ap 130 zs. Vai nav par švaku tai massai? Neesmu ar tādu braucis.


220.tam ir 150 HP. Regulējums nedaudz cits, no vietas uzzsāk ļoti sprigani. Bet, ar 3.2L tomēr ir vēl savādāk :)

_________________
Das Beste oder nichts!


Uz augšu
 Profils  
 
Attēlot ziņojumus sākot ar pirmspēdējo:  Atlasīt pēc  
Izveidot jaunu tēmu Atbildēt tēmā  [ 36 ieraksti ]  Aiziet uz lapu Iepriekšējais  1, 2, 3, 4  Nākošais

Kas ir Pieslēdzies

Lietotāji, kuri atrodas šajā forumā: Nav reģistrētu lietotāju un 1 viesis



Meklēt:

REKLĀMAS

email Sazināties ar moderatoru YouTube Facebook Twitter Draugiem
Šajā vortālā paustā informācija nav Mercedes-Benz club Latvia viedoklis
KriCe©2012
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Visi laiki ir GMT + 1 stunda [ DST ]