Skatīt neatbildētos ziņojumus
Apskatīt aktīvās tēmas



Izveidot jaunu tēmu Atbildēt tēmā  [ 14 ieraksti ]  Aiziet uz lapu Iepriekšējais  1, 2
Autors Ziņojums
 Tēma: Re: M104 3.0 ke jet silts slāpst nost
AtbildeAtbilde saņemta: 28. Decembris 2019, 22:25 
Offline
MB Club Latvia
Lietotāja avatārs

Pievienojies: 19. Jūnijs 2007, 22:34
Atbildes: 5083
Atrašanās vietas: Rīga
Mašīna: W124
Karma: 16
Labāk neaiztiec to skrūvi.
Ar viņu var piepacelt spiedienu, bet tas parasti vajadzīgs, ja sāk trūkt degvielas pie paaugstinātiem apgriezieniem/slodzes.
Turklāt, to skrūvi iestāda rūpnīcā un nofiksē ar laku. Izkustinot, vēlāk var sākries pašregulācija.
Ieteiktu iziet cauri visus vakuumus.
Man personīgi ir palīdzējis šādos gadījumos KE-Jeta vadības bloka nomaiņa. Tā, kas W124 atrodas aiz akumulatora. Var pat ar citu numuru uzlikt, galvenais, lai no 6cilindru motora.
Ja vajag, varu iedot KE-Jetu meistara kontaktus, vari uz diagnostiku aizbraukt.


Uz augšu
 Profils  
 
 Tēma: Re: M104 3.0 ke jet silts slāpst nost
AtbildeAtbilde saņemta: 29. Decembris 2019, 08:22 
Offline
Adaptējies
Lietotāja avatārs

Pievienojies: 18. Jūnijs 2017, 19:01
Atbildes: 44
Mašīna: w201 w202
Karma: 0
Ir velviena intresanta štele. Kad motors silts(bet nekas vel negļuko) ar testeri pamerot potensametram 1 un 2 pinus rada 0.9v (kas ir nedaudz par daudz) vaig but kkas ap 0.7v siltam cik papetiju. Bet kad sakas ta gļuks rada 1.1v tas nozime ka ta gaisa lapstina paceļas uz augšu un kad es ar roku piespiežu to lapstinu uz leju nedaudz(rada atkal tos +/- 0.9v) motors vairs neslapst..


Uz augšu
 Profils  
 
 Tēma: Re: M104 3.0 ke jet silts slāpst nost
AtbildeAtbilde saņemta: 29. Decembris 2019, 08:51 
Offline
Adaptējies
Lietotāja avatārs

Pievienojies: 15. Septembris 2014, 14:27
Atbildes: 71
Atrašanās vietas: Rīga
Mašīna: C124 Turbo, W203
Karma: 0
Tad pārbaudi potenciometra celiņus, noņem štekeri un ar testeri izmēri pretestību vai tā nepazūd/strauji nemainās lēnām spiežot gaisa lāpstu. Eha vārsta skrūves aiztikšana tiešām nav risinājums, tik tāda pagaidu apiešana, jo diferenciālspiediens špicei ir pareizs. Vēl pamēri uz eha vārsta strāvu tukšgaitā, multimetrs Ma režīmā. Siltam dzinējam nav vairs pēcstarta bagātinājumi, uzsilšanas bagātinājumi.


Uz augšu
 Profils  
 
 Tēma: Re: M104 3.0 ke jet silts slāpst nost
AtbildeAtbilde saņemta: 29. Decembris 2019, 09:22 
Offline
Adaptējies
Lietotāja avatārs

Pievienojies: 18. Jūnijs 2017, 19:01
Atbildes: 44
Mašīna: w201 w202
Karma: 0
Potensometru ieliku jaunu(ķīnieti) garaža viens mētājās :D tik nesaregulēju vel(ieliku pec veca potensometra metkām) stravu jau meriju eha.strāva tur bija(siltam dzinejam) kkas 3 vai 4v. Šodien pamērīšu velreiz uz Ma.


Uz augšu
 Profils  
 
Attēlot ziņojumus sākot ar pirmspēdējo:  Atlasīt pēc  
Izveidot jaunu tēmu Atbildēt tēmā  [ 14 ieraksti ]  Aiziet uz lapu Iepriekšējais  1, 2

Kas ir Pieslēdzies

Lietotāji, kuri atrodas šajā forumā: i.vezis un 1 viesis



Meklēt:

REKLĀMAS

email Sazināties ar moderatoru YouTube Facebook Twitter Draugiem
Šajā vortālā paustā informācija nav Mercedes-Benz club Latvia viedoklis
KriCe©2012
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Visi laiki ir GMT + 1 stunda [ DST ]