Skatīt neatbildētos ziņojumus
Apskatīt aktīvās tēmas



Izveidot jaunu tēmu Atbildēt tēmā  [ 6 ieraksti ] 
Autors Ziņojums
 Tēma: 124 universālis dzinēja izvēle
AtbildeAtbilde saņemta: 21. Augusts 2019, 22:39 
Offline
Lietotāja avatārs

Pievienojies: 16. Oktobris 2018, 10:07
Atbildes: 9
Mašīna: E230
Karma: 0
Sveiciens, parādījās vēlme iegādāties W124 universāli, labprāt uzklausītu kurš no motoriem uzturēšanā un lietošanā būtu visdraudzīgākais.

Nekādi garie gabali nav plānos, parasti ±100km, varbūt retu reizi kur tālāk, tāpēc laikam prātīgāk ar benzīna motoru(?)


Uz augšu
 Profils  
 
 Tēma: Re: 124 universālis dzinēja izvēle
AtbildeAtbilde saņemta: 22. Augusts 2019, 07:04 
Offline
MB Club Latvia
Lietotāja avatārs

Pievienojies: 19. Jūnijs 2007, 22:34
Atbildes: 4954
Atrašanās vietas: Rīga
Mašīna: W124
Karma: 16
Droši vien visi teiks, ka 3.0 dīzelis. Visizturīgākais motors. Tad protams, ka jāskatās vecās vai jaunās paaudzes.
Ja meklēsi 3.2 benzīns, tad attiecīgi arī komplektācija būs laba.

Ja vienkārši ikdienas pārvietošanās aparāts, tad laikam 2.5 dīzelis. To šobrīd ir visvairāk tirgū. Komplektācijas arī parasti pašvakas.


Uz augšu
 Profils  
 
 Tēma: Re: 124 universālis dzinēja izvēle
AtbildeAtbilde saņemta: 22. Augusts 2019, 07:50 
Offline
MB Club Latvia
Lietotāja avatārs

Pievienojies: 14. Jūnijs 2004, 15:15
Atbildes: 21662
Atrašanās vietas: On the road
Mašīna: Šodien ar Brabus B6 S
Karma: 11
Ja attālumi tiešām ir īsi pārbraucieni, tad labāk ne dīzeli. Tas nekad normāli neuzsils, kas nav ne labi motoram, ne komfortabli braucējiem aukstā laikā. Papildu sildīšanas kā jaunos auto tam arī nav. Ja satraukums par degvielas patēriņu, tad pēdējo gadu 2,0l benzīna motors pa šoseju tērē ap 5,5-6,0 litrus, bet uzsilst pietiekami ātri. Citādi sliktu motoru tam modelim nav. Vecie tērē vairāk, jauniem jūtīga elektronika, viss sanāk līdzsvarā.

_________________
The sad truth is that excellence makes people nervous / http://www.nomanis.lv


Uz augšu
 Profils  
 
 Tēma: Re: 124 universālis dzinēja izvēle
AtbildeAtbilde saņemta: 22. Augusts 2019, 10:15 
Offline
Lietotāja avatārs

Pievienojies: 16. Oktobris 2018, 10:07
Atbildes: 9
Mašīna: E230
Karma: 0
Ģenerālis rakstīja:
Droši vien visi teiks, ka 3.0 dīzelis. Visizturīgākais motors. Tad protams, ka jāskatās vecās vai jaunās paaudzes.
Ja meklēsi 3.2 benzīns, tad attiecīgi arī komplektācija būs laba.

Ja vienkārši ikdienas pārvietošanās aparāts, tad laikam 2.5 dīzelis. To šobrīd ir visvairāk tirgū. Komplektācijas arī parasti pašvakas.


Gribās tādu tīri cienījamu komplektāciju. Skatos ir arī 3.0 benzīns, ne tikai 3.2, bet vai viņiem gadījumā abiem nav ke-jets (un ar viņu nav čakars liels?)


Uz augšu
 Profils  
 
 Tēma: Re: 124 universālis dzinēja izvēle
AtbildeAtbilde saņemta: 22. Augusts 2019, 10:17 
Offline
Lietotāja avatārs

Pievienojies: 16. Oktobris 2018, 10:07
Atbildes: 9
Mašīna: E230
Karma: 0
Mizx rakstīja:
Ja attālumi tiešām ir īsi pārbraucieni, tad labāk ne dīzeli. Tas nekad normāli neuzsils, kas nav ne labi motoram, ne komfortabli braucējiem aukstā laikā. Papildu sildīšanas kā jaunos auto tam arī nav. Ja satraukums par degvielas patēriņu, tad pēdējo gadu 2,0l benzīna motors pa šoseju tērē ap 5,5-6,0 litrus, bet uzsilst pietiekami ātri. Citādi sliktu motoru tam modelim nav. Vecie tērē vairāk, jauniem jūtīga elektronika, viss sanāk līdzsvarā.


nopietni tik mazu patēriņu var dabūt ar 2.0? Pašam ir w124 2.2 sedans, bet kaut kas ar patēriņu nav - braucot tos pašus 100km kur lielākā daļa ir šoseja pateriņš nav zemāks par 11 litriem benzīna


Uz augšu
 Profils  
 
 Tēma: Re: 124 universālis dzinēja izvēle
AtbildeAtbilde saņemta: 22. Augusts 2019, 15:26 
Offline
MB Club Latvia
Lietotāja avatārs

Pievienojies: 14. Jūnijs 2004, 15:15
Atbildes: 21662
Atrašanās vietas: On the road
Mašīna: Šodien ar Brabus B6 S
Karma: 11
11-12 litrus pa šoseju ar 2,0l kupeju es dabūju reiz no Ventspils pa ļoti pilnu šoseju visai agresīvi braucot ar daudzām apdzīšanām. Normāli, mierīgi braucot tiešām būtu tas mazais patēriņš. Jo 11 litri pa šoseju būs kādai no 3-litru versijām t.sk. ar apdzīšanām. Te kluba biedrs ar 90-to gadu 5,5 litru motoru pamanījās uz šosejas dabūt 9+ litru patēriņu uz 100 km, tā ka ar 2,2 tam būtu jābūt stipri mazākam.

Motoru vadība visiem pa gadiem vienāda, tik cik no 4-cilindru motoriem centās izspiest labākus parametrus un elektronika sanāca jūtīgāka par lielāku motoru versiju elektroniku un ne pārāk izturīga. "Biodegradable" vadu izolācija attiecīgos bija visiem motoriem visos modeļos, tā ka ar to vienkārši jārēķinās.

Komplektācijai nav tiešas saistības ar motora tilpumu. Kā pirmais pircējs pasūtījis, tā viņam uzbūvējuši. Var dabūt ārkārtīgi labi aprīkotas 4-cilindru versijas un turpat atrast 6-cilindru ar airiem un bez gaisa kondicioniera. Piedevām, auto nu jau ir no tiem gadiem, kad labāk nopirkt mazliet plikāku, kā pilnīgi nobrauktu, bet ar ekstrām. Citādi var iegrābties bezgalīgos remontos un auto beigās izmaksās kā 5 gadus vecs MB.

_________________
The sad truth is that excellence makes people nervous / http://www.nomanis.lv


Uz augšu
 Profils  
 
Attēlot ziņojumus sākot ar pirmspēdējo:  Atlasīt pēc  
Izveidot jaunu tēmu Atbildēt tēmā  [ 6 ieraksti ] 

Kas ir Pieslēdzies

Lietotāji, kuri atrodas šajā forumā: Nav reģistrētu lietotāju un 2 viesi



Meklēt:

REKLĀMAS

email Sazināties ar moderatoru YouTube Facebook Twitter Draugiem
Šajā vortālā paustā informācija nav Mercedes-Benz club Latvia viedoklis
KriCe©2012
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Visi laiki ir GMT + 1 stunda [ DST ]