Skatīt neatbildētos ziņojumus
Apskatīt aktīvās tēmas



Izveidot jaunu tēmu Atbildēt tēmā  [ 8 ieraksti ] 
Autors Ziņojums
 Tēma: C124, m104.992, Hfm
AtbildeAtbilde saņemta: 30. Augusts 2017, 14:04 
Offline
Pieredzējis lietotājs
Lietotāja avatārs

Pievienojies: 15. Novembris 2008, 11:32
Atbildes: 141
Atrašanās vietas: Rīga,Balvi
Mašīna: w140,w124 diesel power
Karma: 1
Sveiki, varbūt kāds zina, kas tas par devēju zem nr. 3? Cik sapratu tad, 1. ir devējs no kura spidometrs ņem signālu, par dzineja temperatūru 2. vadibas bloks ņem informāciju par dzinēja temperatūru. Problēma sekojoša pielaižot nevienmērīgi strādā motors, uzgāzējot apgriezieni zemāk par 1100 nekrītās, noslāpējot un piedarbinot pa jaunu ir ap 600. Un vēl jaut. vai 1 ir saistīts ar pārējiem jo izskatas ka tas ir nobeidzies jo temperatūru visu laiku rāda 120C
Ja netikšu galā varbut kads var ieteikt cilvēku, kas labi saprot šos motorus?
Attēls


Uz augšu
 Profils  
 
 Tēma: Re: C124, m104.992, Hfm
AtbildeAtbilde saņemta: 30. Augusts 2017, 14:06 
Offline
Pieredzējis lietotājs
Lietotāja avatārs

Pievienojies: 15. Novembris 2008, 11:32
Atbildes: 141
Atrašanās vietas: Rīga,Balvi
Mašīna: w140,w124 diesel power
Karma: 1
Vēl doma pārbaudit vadus, vai nekur nav pāravums.


Uz augšu
 Profils  
 
 Tēma: Re: C124, m104.992, Hfm
AtbildeAtbilde saņemta: 30. Augusts 2017, 22:38 
Offline
Lietotāja avatārs

Pievienojies: 22. Aprīlis 2011, 22:57
Atbildes: 16
Atrašanās vietas: Rīga
Mašīna: C124
Karma: 0
Jā, M104 motoriem ar HFM vadību vadi ir vājā vieta (izolācija izžūst). Līdz šim laikam gan maz ticams, ka ir izdzīvojuši oriģinālie vadi un tie visdrīzāk ir mainīti (iemesls meklēt problēmas tajos).

Dačiki ir neatkarīgi:
1. Panelis;
2. Radiatora ventilatori;
3. Uz vadības bloku.

Vai vienkāršu diagnostiku jau mēģināji?
http://www.benzworld.org/forums/r129-sl-class/1230037-homemade-diagnostic-code-reader-my90-95-a.html


Uz augšu
 Profils  
 
 Tēma: Re: C124, m104.992, Hfm
AtbildeAtbilde saņemta: 30. Augusts 2017, 22:45 
Offline
Lietotāja avatārs

Pievienojies: 22. Aprīlis 2011, 22:57
Atbildes: 16
Atrašanās vietas: Rīga
Mašīna: C124
Karma: 0
PS.
Tie visi dzesēšanas šķidruma dačiki, kā arī daudzi citi (ieplūdes temp., lambda u.c.) ir pietiekami lēti, lai šādā vecumā tos vienkārši nomainītu bez jautājumiem un sekojošiem piedzīvojumiem. Piemēram, lambda (O2 sensors) pēc grāmatas ir jāmaina ik pēc 160000km.


Uz augšu
 Profils  
 
 Tēma: Re: C124, m104.992, Hfm
AtbildeAtbilde saņemta: 30. Augusts 2017, 23:59 
Offline
MB Club Latvia
Lietotāja avatārs

Pievienojies: 14. Jūnijs 2004, 15:15
Atbildes: 21662
Atrašanās vietas: On the road
Mašīna: Šodien ar Brabus B6 S
Karma: 11
krish rakstīja:
Jā, M104 motoriem ar HFM vadību vadi ir vājā vieta (izolācija izžūst).


Precizēšu — visi 90-to gadu sākuma vadi, jo tika pāriets uz videi draudzīgu izolāciju, kas diemžēl ar laiku sadalās. Jau W210 šī problēma tika novērsta. Pašam 1995. gada W210, kam diemžēl nācies daudz gar vadiem grābstīties, bet pat bieži tos aiztiekot viss ir labā kārtībā. W124 tā bija problēma.

_________________
The sad truth is that excellence makes people nervous / http://www.nomanis.lv


Uz augšu
 Profils  
 
 Tēma: Re: C124, m104.992, Hfm
AtbildeAtbilde saņemta: 31. Augusts 2017, 09:44 
Offline
Pieredzējis lietotājs
Lietotāja avatārs

Pievienojies: 15. Novembris 2008, 11:32
Atbildes: 141
Atrašanās vietas: Rīga,Balvi
Mašīna: w140,w124 diesel power
Karma: 1
krish rakstīja:
Jā, M104 motoriem ar HFM vadību vadi ir vājā vieta (izolācija izžūst). Līdz šim laikam gan maz ticams, ka ir izdzīvojuši oriģinālie vadi un tie visdrīzāk ir mainīti (iemesls meklēt problēmas tajos).

Dačiki ir neatkarīgi:
1. Panelis;
2. Radiatora ventilatori;
3. Uz vadības bloku.

Vai vienkāršu diagnostiku jau mēģināji?
http://www.benzworld.org/forums/r129-sl-class/1230037-homemade-diagnostic-code-reader-my90-95-a.html

:super: Paldies Krish! Nē, nemēģināju, jāuztaisa testeris. Par dačiķiem arī ņemšu vērā paldies!


Uz augšu
 Profils  
 
 Tēma: Re: C124, m104.992, Hfm
AtbildeAtbilde saņemta: 31. Augusts 2017, 22:43 
Offline
Lietotāja avatārs

Pievienojies: 22. Aprīlis 2011, 22:57
Atbildes: 16
Atrašanās vietas: Rīga
Mašīna: C124
Karma: 0
Testeri var savākt no pāris vada gabaliem un rezisotra, gaismas diodes. Tālāk jau pēc nolasītajām kļūdām būs skaidrāks virziens. Tāpat ieteicams izjaukt droseli un novērtēt vadu stāvokli tur, arī izolācijas problēmas.

Mizx, pats 90-to sākums vēl nebija ar bioizolāciju. Piemēram, M104.980 tādas problēmas nebija. Arī pēdējo gadu W124 izolācijas problēma jau tika izlabota un bija citi motora vadi, kurus var atpazīt pēc bļambas ar izgatavošanas datumu (tas arī attiecas uz droseļvārstu).


Uz augšu
 Profils  
 
 Tēma: Re: C124, m104.992, Hfm
AtbildeAtbilde saņemta: 27. Decembris 2017, 10:15 
Offline
Pieredzējis lietotājs
Lietotāja avatārs

Pievienojies: 15. Novembris 2008, 11:32
Atbildes: 141
Atrašanās vietas: Rīga,Balvi
Mašīna: w140,w124 diesel power
Karma: 1
Sveiki, varbūt ar kādu var sarunat kam ir m104. 992 motors ar ASR, pieslegt no mana droseli, lai varētu saprast vai drosele vaina, savilku jaunus vadus, parlodēju, bet tāpat, sledzas limp mode iekša, ar diagnostiku diemžēl neko nevar pateikt. Vai arī kādam, varbūt ir drosele ko varētu notestet?


Uz augšu
 Profils  
 
Attēlot ziņojumus sākot ar pirmspēdējo:  Atlasīt pēc  
Izveidot jaunu tēmu Atbildēt tēmā  [ 8 ieraksti ] 

Kas ir Pieslēdzies

Lietotāji, kuri atrodas šajā forumā: Nav reģistrētu lietotāju un 2 viesi



Meklēt:

REKLĀMAS

email Sazināties ar moderatoru YouTube Facebook Twitter Draugiem
Šajā vortālā paustā informācija nav Mercedes-Benz club Latvia viedoklis
KriCe©2012
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Visi laiki ir GMT + 1 stunda [ DST ]