MBClub-LV
http://forum.mbclub.lv/

200D
http://forum.mbclub.lv/viewtopic.php?f=328&t=10621
Lapa 2 no 5

Autors:  POOO [ 27. Aprīlis 2015, 15:54 ]
Tēma:  Re: 200D

Dīzelis ekonomisks bez turbīnas. Kā turbīna, tā nav lēts. Labāk 300D atmosfēriskais ar dinamiku un gandrīz lēti. Kas domāts Vito, to atstāj Vito, jo tiem puse motoru nav no Mercedes.

Autors:  Mr Brencis [ 27. Aprīlis 2015, 16:39 ]
Tēma:  Re: 200D

Ar 200d braucu jau piecus gadus. Kāpēc - dēļ ekonomijas un dēļ tā, ka daudz braucu pa pilsētu, vai vienvirziena ceļu kur jaudu īpaši nevajag. Ar apdzīšanu proble'mu nav. Ir tikai jākontrolē to uz ko auto ir spējīgs. Ieslēdz domāšanu citā dimensijā un baudi braukšanu, sēžot uz ādas krēsliem un klausoties MB radio.
Dzinējam pēc 100 000 nav nekas darīts pat pie tās situācijas, ka leju krieso dīzeli. Apēd visu gluži kā padomju laiku traktors. Uzturēšanas izmaksas - praktiski nekādu 100-200 eiro gadā. Reāls nabagu mersis.

Autors:  irsis [ 29. Aprīlis 2015, 21:50 ]
Tēma:  Re: 200D

Mašīna tanks vienkārš,lēts apkopē.Nav problēmu ja remontē cilvēki ar sapratni un sirdsapziņu.NO degvielas augspiediena sūkņa nekas nevar tikt iekšā,izņemot degvielu,bet dilstot ķēdej un zobratiem gan var būt metāla skaidas,kas arī nobeidz dzinēju! Liekot atpakaļ sūkni ļoti bieži kļūdas ar aizdedzi,tur arī zūd jauda,ekanomija,dinamika un pārejais! Esmu nomainijis dučiem sūkņu ja dari visu pareizi,maini ķēdes un zobratus pārbaudi sūkni(uz stenda),tad problēmu nav! Pašam ir 3.0D(vecie labie traktoriņi).

Autors:  BenZ [ 29. Aprīlis 2015, 22:56 ]
Tēma:  Re: 200D

POOO rakstīja:
Dīzelis ekonomisks bez turbīnas. Kā turbīna, tā nav lēts. Labāk 300D atmosfēriskais ar dinamiku un gandrīz lēti. Kas domāts Vito, to atstāj Vito, jo tiem puse motoru nav no Mercedes.

Kopš kura laika bezturbo dīzelis ir lētāks par turbo? Un viss labāk tur būtu om606 turbo...

Autors:  Mizx [ 30. Aprīlis 2015, 20:06 ]
Tēma:  Re: 200D

vw26 rakstīja:
POOO rakstīja:
Dīzelis ekonomisks bez turbīnas. Kā turbīna, tā nav lēts. Labāk 300D atmosfēriskais ar dinamiku un gandrīz lēti. Kas domāts Vito, to atstāj Vito, jo tiem puse motoru nav no Mercedes.

Kopš kura laika bezturbo dīzelis ir lētāks par turbo? Un viss labāk tur būtu om606 turbo...

Fiziku tak neapmānīt — jaudu no nekā nedabūt. 200 CDI nav taupīgāks par 200 D, bet apkopēs vecs izmaksā DAUDZ vairāk. Braukšana atšķiras, fakts, par to tad arī jāmaksā.

Autors:  ega322 [ 30. Aprīlis 2015, 20:59 ]
Tēma:  Re: 200D

Mizx rakstīja:
vw26 rakstīja:
POOO rakstīja:
Dīzelis ekonomisks bez turbīnas. Kā turbīna, tā nav lēts. Labāk 300D atmosfēriskais ar dinamiku un gandrīz lēti. Kas domāts Vito, to atstāj Vito, jo tiem puse motoru nav no Mercedes.

Kopš kura laika bezturbo dīzelis ir lētāks par turbo? Un viss labāk tur būtu om606 turbo...

Fiziku tak neapmānīt — jaudu no nekā nedabūt. 200 CDI nav taupīgāks par 200 D, bet apkopēs vecs izmaksā DAUDZ vairāk. Braukšana atšķiras, fakts, par to tad arī jāmaksā.


ka vecs 200d apkopes var izmaksat vairak ka 200cdi?

Autors:  SWAT`s [ 30. Aprīlis 2015, 21:04 ]
Tēma:  Re: 200D

Nu vecs 200D uzturēšanā nevar izmaksāt vairāk kā 220CDI ,BET ja ja rēķina degvielas patēriņa litrus uz dzinēja jaudu zs tad neturbo atmosfēras dīzelis izmaksā vairāk nekā moderns common-rail dzinējs.
Te saruna virzās no viena grāvja otrā, viens par degvielu runā cits par motoru kā tādu... :hvz:

Autors:  Mizx [ 30. Aprīlis 2015, 21:06 ]
Tēma:  Re: 200D

ega322 rakstīja:
ka vecs 200d apkopes var izmaksat vairak ka 200cdi?

Es tieši rakstu, ka vecs CDI izmansās vairāk, kā vecs D. Jo pāris CDI sprauslas var izmaksāt tik, cik viss tas auto kopā.

Es nerēķinu jaudu, ar kuru braucu — kāda jēga rēķināt jaudu? Ja interesē jauda, tad jāskatās uz benzīna vai nu jau elektromotoriem!

Autors:  BenZ [ 30. Aprīlis 2015, 21:15 ]
Tēma:  Re: 200D

Nu hvz par tam sprauslam, mainiju volvo d5 motoram sprausla, remonts bija 70€ eiro par sprauslu, jauda 163hp jauda pietiekosa, paterins mazaks ka tam 2.0D Vispar tas 2.0D bistams dzivibai :D

Autors:  Mizx [ 30. Aprīlis 2015, 21:21 ]
Tēma:  Re: 200D

vw26 rakstīja:
Nu hvz par tam sprauslam, mainiju volvo d5 motoram sprausla, remonts bija 70€ eiro par sprauslu, jauda 163hp jauda pietiekosa, paterins mazaks ka tam 2.0D

70 EUR ir ļoti dārga sprausla, salīdzinājumā ar 2,0D. Patēriņus priekšpiedziņas un pakaļpiedziņas auto īsti korekti nav salīdzināt, bet pat šajā gadījumā internets norāda 5,2l uz 100 km ārpus pilsētas, kas nav mazāk kā 2,0D W124 virsbūvē.

Lapa 2 no 5 Visi laiki ir GMT + 1 stunda [ DST ]
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/