Switch to full style
Publicēt atbildi

Re: 200D

27. Aprīlis 2015, 15:54

Dīzelis ekonomisks bez turbīnas. Kā turbīna, tā nav lēts. Labāk 300D atmosfēriskais ar dinamiku un gandrīz lēti. Kas domāts Vito, to atstāj Vito, jo tiem puse motoru nav no Mercedes.

Re: 200D

27. Aprīlis 2015, 16:39

Ar 200d braucu jau piecus gadus. Kāpēc - dēļ ekonomijas un dēļ tā, ka daudz braucu pa pilsētu, vai vienvirziena ceļu kur jaudu īpaši nevajag. Ar apdzīšanu proble'mu nav. Ir tikai jākontrolē to uz ko auto ir spējīgs. Ieslēdz domāšanu citā dimensijā un baudi braukšanu, sēžot uz ādas krēsliem un klausoties MB radio.
Dzinējam pēc 100 000 nav nekas darīts pat pie tās situācijas, ka leju krieso dīzeli. Apēd visu gluži kā padomju laiku traktors. Uzturēšanas izmaksas - praktiski nekādu 100-200 eiro gadā. Reāls nabagu mersis.

Re: 200D

29. Aprīlis 2015, 21:50

Mašīna tanks vienkārš,lēts apkopē.Nav problēmu ja remontē cilvēki ar sapratni un sirdsapziņu.NO degvielas augspiediena sūkņa nekas nevar tikt iekšā,izņemot degvielu,bet dilstot ķēdej un zobratiem gan var būt metāla skaidas,kas arī nobeidz dzinēju! Liekot atpakaļ sūkni ļoti bieži kļūdas ar aizdedzi,tur arī zūd jauda,ekanomija,dinamika un pārejais! Esmu nomainijis dučiem sūkņu ja dari visu pareizi,maini ķēdes un zobratus pārbaudi sūkni(uz stenda),tad problēmu nav! Pašam ir 3.0D(vecie labie traktoriņi).

Re: 200D

29. Aprīlis 2015, 22:56

POOO rakstīja:Dīzelis ekonomisks bez turbīnas. Kā turbīna, tā nav lēts. Labāk 300D atmosfēriskais ar dinamiku un gandrīz lēti. Kas domāts Vito, to atstāj Vito, jo tiem puse motoru nav no Mercedes.

Kopš kura laika bezturbo dīzelis ir lētāks par turbo? Un viss labāk tur būtu om606 turbo...

Re: 200D

30. Aprīlis 2015, 20:06

vw26 rakstīja:
POOO rakstīja:Dīzelis ekonomisks bez turbīnas. Kā turbīna, tā nav lēts. Labāk 300D atmosfēriskais ar dinamiku un gandrīz lēti. Kas domāts Vito, to atstāj Vito, jo tiem puse motoru nav no Mercedes.

Kopš kura laika bezturbo dīzelis ir lētāks par turbo? Un viss labāk tur būtu om606 turbo...

Fiziku tak neapmānīt — jaudu no nekā nedabūt. 200 CDI nav taupīgāks par 200 D, bet apkopēs vecs izmaksā DAUDZ vairāk. Braukšana atšķiras, fakts, par to tad arī jāmaksā.

Re: 200D

30. Aprīlis 2015, 20:59

Mizx rakstīja:
vw26 rakstīja:
POOO rakstīja:Dīzelis ekonomisks bez turbīnas. Kā turbīna, tā nav lēts. Labāk 300D atmosfēriskais ar dinamiku un gandrīz lēti. Kas domāts Vito, to atstāj Vito, jo tiem puse motoru nav no Mercedes.

Kopš kura laika bezturbo dīzelis ir lētāks par turbo? Un viss labāk tur būtu om606 turbo...

Fiziku tak neapmānīt — jaudu no nekā nedabūt. 200 CDI nav taupīgāks par 200 D, bet apkopēs vecs izmaksā DAUDZ vairāk. Braukšana atšķiras, fakts, par to tad arī jāmaksā.


ka vecs 200d apkopes var izmaksat vairak ka 200cdi?

Re: 200D

30. Aprīlis 2015, 21:04

Nu vecs 200D uzturēšanā nevar izmaksāt vairāk kā 220CDI ,BET ja ja rēķina degvielas patēriņa litrus uz dzinēja jaudu zs tad neturbo atmosfēras dīzelis izmaksā vairāk nekā moderns common-rail dzinējs.
Te saruna virzās no viena grāvja otrā, viens par degvielu runā cits par motoru kā tādu... :hvz:

Re: 200D

30. Aprīlis 2015, 21:06

ega322 rakstīja:ka vecs 200d apkopes var izmaksat vairak ka 200cdi?

Es tieši rakstu, ka vecs CDI izmansās vairāk, kā vecs D. Jo pāris CDI sprauslas var izmaksāt tik, cik viss tas auto kopā.

Es nerēķinu jaudu, ar kuru braucu — kāda jēga rēķināt jaudu? Ja interesē jauda, tad jāskatās uz benzīna vai nu jau elektromotoriem!

Re: 200D

30. Aprīlis 2015, 21:15

Nu hvz par tam sprauslam, mainiju volvo d5 motoram sprausla, remonts bija 70€ eiro par sprauslu, jauda 163hp jauda pietiekosa, paterins mazaks ka tam 2.0D Vispar tas 2.0D bistams dzivibai :D

Re: 200D

30. Aprīlis 2015, 21:21

vw26 rakstīja:Nu hvz par tam sprauslam, mainiju volvo d5 motoram sprausla, remonts bija 70€ eiro par sprauslu, jauda 163hp jauda pietiekosa, paterins mazaks ka tam 2.0D

70 EUR ir ļoti dārga sprausla, salīdzinājumā ar 2,0D. Patēriņus priekšpiedziņas un pakaļpiedziņas auto īsti korekti nav salīdzināt, bet pat šajā gadījumā internets norāda 5,2l uz 100 km ārpus pilsētas, kas nav mazāk kā 2,0D W124 virsbūvē.
Publicēt atbildi