Skatīt neatbildētos ziņojumus
Apskatīt aktīvās tēmas



Izveidot jaunu tēmu Atbildēt tēmā  [ 43 ieraksti ]  Aiziet uz lapu 1, 2, 3, 4, 5  Nākošais
Autors Ziņojums
 Tēma: 200D
AtbildeAtbilde saņemta: 26. Aprīlis 2015, 10:15 
Offline
Komentu ģenerators
Lietotāja avatārs

Pievienojies: 23. Maijs 2014, 17:36
Atbildes: 1138
Atrašanās vietas: Latvija, Rīga
Mašīna: K2 tupeļmotors
Karma: 1
Gribēju uzzināt par 2.0D, kas stāv uz w124. Vai tam ir bijušas izmaiņas? Jo cik zinu, viņš stāv jau no 80-gadu beigām. Kā ar šī dzinēja apkopi, izturību, aptuveno patēriņu?

Ceru, ka šis jautājums šeit nav uzdots jau desmitiem reižu.
Man interesē nevis teorētiķu viedoklis, bet to cilvēku, kuri ir braukājuši un apkopuši šādu dzinēju, kuram ir bijis auto ar šādu dzinēju ilgāku laiku.


Uz augšu
 Profils  
 
 Tēma: Re: 200D
AtbildeAtbilde saņemta: 26. Aprīlis 2015, 11:52 
Offline
MB Club Latvia
Lietotāja avatārs

Pievienojies: 14. Jūnijs 2004, 15:15
Atbildes: 21659
Atrašanās vietas: On the road
Mašīna: Šodien ar Brabus B6 S
Karma: 11
Bija laiks, kad ar tādu pāris gadus daudz nobraukāju. Z.V. arī vari par šo auto jautāt.

Motoram vispār bijuši kaut kādi 3 atjauninājumi W124 virsbūvē, ja nekļūdos, viens no visiem 1989. gadā. To noteikti internetā var atrast. Uzlabojumi varētu būt jūtami, ne tikai formāli.
Mans iespaids, ka dinamikas nav nekādas, nevar jau ari neko gribēt, un visas ieskriešanās rūpīgi jāpārdomā, vienlaicīgi man ar to sanāca padaudz tieši Vācijā pa bāņiem pabraukāt. Apdomīgi, lai citus netraucētu, bet varēja. Oficiālais maksimālais 160 km/h tika sasniegts bez aizķeršanās, bet, ja ilgi centās, varbūt vēl kādi labvēlīgi apstākļi, varēja dabūt arī spidometru līdz galam t.i. pie 180 km/h. Tas viss mašīnai ar 300+ tūkstošu kilometru nobraukumu. Nobraukumam būtu bijis jābūt īstam, jo tas W124 ģimenē bija nonācis stipri mazlietots 90-to gadu pirmajā pusē. Jebkurā gadījumā viss primitīvi un viegli labojams, tā ka ver vaļā, taisa un brauc tālāk. Patēriņš 5l/100 km pa šoseju ar mehānisko 5-pakāpju kārbu, pilsētā tomēr pie 10-mit. Tā ka izmaksu ziņā ideāls variants, ja jātaupa. Ātrumos virs 140 km/h pa šoseju gan arī tas sāk tērēt padsmit litrus...

No mana skatu punkta vājā vieta ir augstspiediena sūknis, precīzāk, tā nomaiņa. Ja sūknis nobeidzas, tas jānomaina un rūpīgi jāiztīra viss riņķī apkārt, jo no tā mēdz atdalīties metāla fragmenti un palikt motorā. Konkrētajam auto šādu nekvalitatīvu remontu veica Vācijā, kas beidzās ar motora kapitālo remontu. Un zinu vēl 3 citus 2,0D, kam meistari nepārbaudīja tīrību pirms jauna sūkņa uzlikšanas un kas beidzās ar motora maiņu. Konkrētajam zināmajam motora kapitālo remontu taisīja jau jaunais īpašnieks — tika pārdots ar motora defektu. Jaunais īpašnieks kaut ko taisīja pa lēto, pa prasto, pēc tam viņam patēriņš bija ne mazāks par 7l/100 km pa šoseju, dinamika arī sliktāka — tā iet, ja mēģināts ietaupīt. Principā ļoti izturīgs, vienkāršs un lēts, bet problēmu gadījumā nevajadzētu taupīt uz kaut ko, jo tas uzreiz atspēlēsies kaut vai patēriņa ziņā un uzmanīgi, ja jāmaina sūknis.

_________________
The sad truth is that excellence makes people nervous / http://www.nomanis.lv


Uz augšu
 Profils  
 
 Tēma: Re: 200D
AtbildeAtbilde saņemta: 26. Aprīlis 2015, 12:25 
Offline
Komentu ģenerators
Lietotāja avatārs

Pievienojies: 23. Maijs 2014, 17:36
Atbildes: 1138
Atrašanās vietas: Latvija, Rīga
Mašīna: K2 tupeļmotors
Karma: 1
Mizx rakstīja:
Bija laiks, kad ar tādu pāris gadus daudz nobraukāju. Z.V. arī vari par šo auto jautāt.

Motoram vispār bijuši kaut kādi 3 atjauninājumi W124 virsbūvē, ja nekļūdos, viens no visiem 1989. gadā. To noteikti internetā var atrast. Uzlabojumi varētu būt jūtami, ne tikai formāli.
Mans iespaids, ka dinamikas nav nekādas, nevar jau ari neko gribēt, un visas ieskriešanās rūpīgi jāpārdomā, vienlaicīgi man ar to sanāca padaudz tieši Vācijā pa bāņiem pabraukāt. Apdomīgi, lai citus netraucētu, bet varēja. Oficiālais maksimālais 160 km/h tika sasniegts bez aizķeršanās, bet, ja ilgi centās, varbūt vēl kādi labvēlīgi apstākļi, varēja dabūt arī spidometru līdz galam t.i. pie 180 km/h. Tas viss mašīnai ar 300+ tūkstošu kilometru nobraukumu. Nobraukumam būtu bijis jābūt īstam, jo tas W124 ģimenē bija nonācis stipri mazlietots 90-to gadu pirmajā pusē. Jebkurā gadījumā viss primitīvi un viegli labojams, tā ka ver vaļā, taisa un brauc tālāk. Patēriņš 5l/100 km pa šoseju ar mehānisko 5-pakāpju kārbu, pilsētā tomēr pie 10-mit. Tā ka izmaksu ziņā ideāls variants, ja jātaupa. Ātrumos virs 140 km/h pa šoseju gan arī tas sāk tērēt padsmit litrus...

No mana skatu punkta vājā vieta ir augstspiediena sūknis, precīzāk, tā nomaiņa. Ja sūknis nobeidzas, tas jānomaina un rūpīgi jāiztīra viss riņķī apkārt, jo no tā mēdz atdalīties metāla fragmenti un palikt motorā. Konkrētajam auto šādu nekvalitatīvu remontu veica Vācijā, kas beidzās ar motora kapitālo remontu. Un zinu vēl 3 citus 2,0D, kam meistari nepārbaudīja tīrību pirms jauna sūkņa uzlikšanas un kas beidzās ar motora maiņu. Konkrētajam zināmajam motora kapitālo remontu taisīja jau jaunais īpašnieks — tika pārdots ar motora defektu. Jaunais īpašnieks kaut ko taisīja pa lēto, pa prasto, pēc tam viņam patēriņš bija ne mazāks par 7l/100 km pa šoseju, dinamika arī sliktāka — tā iet, ja mēģināts ietaupīt. Principā ļoti izturīgs, vienkāršs un lēts, bet problēmu gadījumā nevajadzētu taupīt uz kaut ko, jo tas uzreiz atspēlēsies kaut vai patēriņa ziņā un uzmanīgi, ja jāmaina sūknis.


Sapratu, paldies par informāciju. :)

Vēl gribēju uzzināt, kā ir ar 2.0 turbētajām versijām, vai tās ir iespējams vienkārši swapot, vai tas ir ilgs darbs? Tomēr ir starpība starp 75hp un 96hp.


Uz augšu
 Profils  
 
 Tēma: Re: 200D
AtbildeAtbilde saņemta: 27. Aprīlis 2015, 09:26 
Offline
MB Club Latvia
Lietotāja avatārs

Pievienojies: 08. Jūnijs 2004, 17:32
Atbildes: 33581
Atrašanās vietas: Pleskodāle
Mašīna: Melnais Resnais

Karma: 17
Man tāds bija 3 gadus, mans pirmais MB :love:

vislabākās atmiņas, jo nelūza viņam praktiski nekas. Mainīju pāris bukses, lodveida balstus un motoram vienreiz sprauslas saliku jaunas. Viss, neko vairāk neprasīja motors.

Ak jā, rūsa nedaudz bija manāma pēc 3. ziemas mūsu apstākļos. Krāsoju spārnus.

No drošības viedokļa neieteiktu viņu Latvijas ceļiem un satiksmei. Nevis tāpēc, ka nedrošs, bet tāpēc, ka apdzīt uz šosejas varēja, tikai iemetot 3. robā uz 85 km/h..... reāli lēnīgs tas auto un katrs manevrs bija jāplāno. LV ceļiem vajag ātri apdzīt un droši atgriezties savā joslā, ar 200D tas varētu būt grūti pat pieredzējušiem šoferiem.

Patēriņš, protams, bija pasakains- ap 5L uz 100 km. Pielej bāku un aizmirsti par benzīntanka auru uz gandrīz mēnesi :)

_________________
Das Beste oder nichts!


Uz augšu
 Profils  
 
 Tēma: Re: 200D
AtbildeAtbilde saņemta: 27. Aprīlis 2015, 10:10 
Offline
Komentu ģenerators
Lietotāja avatārs

Pievienojies: 23. Maijs 2014, 17:36
Atbildes: 1138
Atrašanās vietas: Latvija, Rīga
Mašīna: K2 tupeļmotors
Karma: 1
Misters X rakstīja:
Man tāds bija 3 gadus, mans pirmais MB :love:

vislabākās atmiņas, jo nelūza viņam praktiski nekas. Mainīju pāris bukses, lodveida balstus un motoram vienreiz sprauslas saliku jaunas. Viss, neko vairāk neprasīja motors.

Ak jā, rūsa nedaudz bija manāma pēc 3. ziemas mūsu apstākļos. Krāsoju spārnus.

No drošības viedokļa neieteiktu viņu Latvijas ceļiem un satiksmei. Nevis tāpēc, ka nedrošs, bet tāpēc, ka apdzīt uz šosejas varēja, tikai iemetot 3. robā uz 85 km/h..... reāli lēnīgs tas auto un katrs manevrs bija jāplāno. LV ceļiem vajag ātri apdzīt un droši atgriezties savā joslā, ar 200D tas varētu būt grūti pat pieredzējušiem šoferiem.

Patēriņš, protams, bija pasakains- ap 5L uz 100 km. Pielej bāku un aizmirsti par benzīntanka auru uz gandrīz mēnesi :)


Man arī viņš iepatikās, gan vienkāršuma, gan no finansiālā skatu punkta.
Bet es palasīju, ka ir 2.0 ar turbīnu, kas stāvēja uz Vito/V-klases (W638). Kā būtu, ja to dzinēju ielikt w124, un vai tas neprasītu milzīgus ieguldījumus? Ja varētu ievietot to dzinēju, tad pēc laiciņa nočipot, sanāktu ~125hp, un tas jau nav nemaz tik slikti no 2.0 dīzelīša ar turbīnu.


Uz augšu
 Profils  
 
 Tēma: Re: 200D
AtbildeAtbilde saņemta: 27. Aprīlis 2015, 10:27 
Offline
MB Club Latvia
Lietotāja avatārs

Pievienojies: 08. Jūnijs 2004, 17:32
Atbildes: 33581
Atrašanās vietas: Pleskodāle
Mašīna: Melnais Resnais

Karma: 17
Par tādi swapu gan nepateikšu neko, jo tur nu jāskatās, vai motora stiprinājumi sakrīt utt. Pieļauju, ka viss tur sakrīt, bet nu:

1. atrodi nu dzīvu 200 turbo....mission impossible?
2. čipot vecos dīzeļus liela jēga nav, dikti maz HP iegūstami un cena nav lēta. CDI jau ir cita lieta, tur vismaz 30-40 HP var iegūt.

_________________
Das Beste oder nichts!


Uz augšu
 Profils  
 
 Tēma: Re: 200D
AtbildeAtbilde saņemta: 27. Aprīlis 2015, 10:50 
Offline
Komentu ģenerators
Lietotāja avatārs

Pievienojies: 23. Maijs 2014, 17:36
Atbildes: 1138
Atrašanās vietas: Latvija, Rīga
Mašīna: K2 tupeļmotors
Karma: 1
Misters X rakstīja:
Par tādi swapu gan nepateikšu neko, jo tur nu jāskatās, vai motora stiprinājumi sakrīt utt. Pieļauju, ka viss tur sakrīt, bet nu:

1. atrodi nu dzīvu 200 turbo....mission impossible?
2. čipot vecos dīzeļus liela jēga nav, dikti maz HP iegūstami un cena nav lēta. CDI jau ir cita lieta, tur vismaz 30-40 HP var iegūt.


Domāju kā atrast 2.0T būs problemātiski, bet ja nu tomēr izdodas atrast? Cena arī nebūs smieklīga.
Turbētajām versijām ir 96hp, nekāda vaina.


Uz augšu
 Profils  
 
 Tēma: Re: 200D
AtbildeAtbilde saņemta: 27. Aprīlis 2015, 10:58 
Offline
Komentu ģenerators
Lietotāja avatārs

Pievienojies: 23. Maijs 2014, 17:36
Atbildes: 1138
Atrašanās vietas: Latvija, Rīga
Mašīna: K2 tupeļmotors
Karma: 1
Sāku saprast, ka labāk meklēt kaut ko nedaudz jaudīgāku, 2.0 dīzelis, protams, ir superīga manta, bet ar 75hp tomēr būs pamaz.
Varētu uzzināt, cik viegli ir ieswapot iekšā 2.5TD? Vai arī kādu dīzeļdzinēju no visas MB rindas būtu vislabāk izvēlēties? Apkopju, finansiālā un vienkāršuma ziņā?


Uz augšu
 Profils  
 
 Tēma: Re: 200D
AtbildeAtbilde saņemta: 27. Aprīlis 2015, 11:20 
Offline
MB Club Latvia
Lietotāja avatārs

Pievienojies: 08. Jūnijs 2004, 17:32
Atbildes: 33581
Atrašanās vietas: Pleskodāle
Mašīna: Melnais Resnais

Karma: 17
Nu man jau liekas, visi tā laika motori ar īpašu jaudu neizceļās, bet ar ilgmūžību gan. 250 D vai 300D , es vienalga paredzētu galvas utt kapitālo remontu, lai var tiešām turpmākos gadus braukt bez bēdu :)

_________________
Das Beste oder nichts!


Uz augšu
 Profils  
 
 Tēma: Re: 200D
AtbildeAtbilde saņemta: 27. Aprīlis 2015, 12:12 
Offline
Komentu ģenerators
Lietotāja avatārs

Pievienojies: 23. Maijs 2014, 17:36
Atbildes: 1138
Atrašanās vietas: Latvija, Rīga
Mašīna: K2 tupeļmotors
Karma: 1
Misters X rakstīja:
Nu man jau liekas, visi tā laika motori ar īpašu jaudu neizceļās, bet ar ilgmūžību gan. 250 D vai 300D , es vienalga paredzētu galvas utt kapitālo remontu, lai var tiešām turpmākos gadus braukt bez bēdu :)


Sakot 250 un 300, Tu ietver arī versijas ar turbīnām?


Uz augšu
 Profils  
 
Attēlot ziņojumus sākot ar pirmspēdējo:  Atlasīt pēc  
Izveidot jaunu tēmu Atbildēt tēmā  [ 43 ieraksti ]  Aiziet uz lapu 1, 2, 3, 4, 5  Nākošais

Kas ir Pieslēdzies

Lietotāji, kuri atrodas šajā forumā: Nav reģistrētu lietotāju un 1 viesis



Meklēt:

REKLĀMAS

email Sazināties ar moderatoru YouTube Facebook Twitter Draugiem
Šajā vortālā paustā informācija nav Mercedes-Benz club Latvia viedoklis
KriCe©2012
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Visi laiki ir GMT + 1 stunda [ DST ]