Skatīt neatbildētos ziņojumus
Apskatīt aktīvās tēmas



Izveidot jaunu tēmu Atbildēt tēmā  [ 26 ieraksti ]  Aiziet uz lapu 1, 2, 3  Nākošais
Autors Ziņojums
 Tēma: C modelu izvele...
AtbildeAtbilde saņemta: 19. Februāris 2015, 23:23 
Offline
Lietotāja avatārs

Pievienojies: 19. Februāris 2015, 23:17
Atbildes: 9
Mašīna: C200
Karma: 0
Sveiki ..tatad sobridtransports ir 2006 .Gada c200 ar 2.0CDI un par masinu nesudzos un ir kalpojusi loti labi + ekonomiski,Bet taka ir sanacis ka naksies mainit mašīnu un tatad veletos uzzinat citu cilveku viedokli ...

Respektivi....Kuru modeli ,jeb kuru dizelmotoru butu visizdevigak gan uzturesanas zina, gan brauksanas zina?Un ar kadu atrumkarbu?

Planots no 2.2 lidz 2.7, jo 3.0 motors ir traks degvielas svilinatajs....

Starpcitu butu loti labi ja piemetinatu ko par atrumkarbu ...Pats esmu manualas atrumkarbas cienitajs ,bet nu var jau gadities ka labak ir automatu nemt..


Uz augšu
 Profils  
 
 Tēma: Re: C modelu izvele...
AtbildeAtbilde saņemta: 19. Februāris 2015, 23:38 
Offline
MB Club Latvia
Lietotāja avatārs

Pievienojies: 14. Jūnijs 2004, 15:15
Atbildes: 22069
Atrašanās vietas: On the road
Mašīna: Šodien ar AMG
Karma: 10
Tad jau Tev tur nekāda dižā izvēle nav, jo tikai 2 motori. Nekādu īpašu problēmu nav, 2,7 paskaļš, salīdzinājumā ar citiem. Katrs cilindrs vairāk arī proporcionāli visu sadārdzina, nekas cits.

Ņem automātu, mehānika mūsdienās nekam neder, dārga remontos un pārdot nevarēsi. MB bez automāta nav MB.

Bet patiesībā ņem to auto, kas vislabākajā stāvoklī no atrodamajiem! Uz motoru neskaties, kārbas ziņā tad lai ieradums ņem pārsvaru pār loģiku. Tas būs vislabāk un izdevīgāk!

_________________
The sad truth is that excellence makes people nervous / http://www.nomanis.lv


Uz augšu
 Profils  
 
 Tēma: Re: C modelu izvele...
AtbildeAtbilde saņemta: 20. Februāris 2015, 10:37 
Offline
MB Club Latvia
Lietotāja avatārs

Pievienojies: 14. Jūnijs 2004, 16:27
Atbildes: 5310
Atrašanās vietas: Rīga
Mašīna: Mercedes-Benz
Karma: 5
2.2 pilnībā pietiek gan sēņošanai, gan apdzīšanai. Ikdienā pārvietojos ar s204 (2008) un motora nepietiekamību neesmu izjutis.
Kārba, manuprāt, tikai AT.


Uz augšu
 Profils  
 
 Tēma: Re: C modelu izvele...
AtbildeAtbilde saņemta: 20. Februāris 2015, 11:42 
Offline
Lietotāja avatārs

Pievienojies: 19. Februāris 2015, 23:17
Atbildes: 9
Mašīna: C200
Karma: 0
Labi par to butu skaidrs.... Un ka ar degvielas paterina pieeaugumu ar automatu? Neesmu nekad par to interesejies ,bet dzirdejis esmu ka +/- 1.5l 100km

Un kads apmeram paterins tam 2.2 CDi braucot normala rezima?


Uz augšu
 Profils  
 
 Tēma: Re: C modelu izvele...
AtbildeAtbilde saņemta: 20. Februāris 2015, 11:59 
Offline
MB Club Latvia
Lietotāja avatārs

Pievienojies: 19. Jūnijs 2007, 22:34
Atbildes: 5193
Atrašanās vietas: Rīga
Mašīna: W124
Karma: 16
Pameklē tehniskos datus, kaut vai googlē. Kā ar šo modeli nezinu, bet atsevišķiem modeļiem ar automātu bija pat mazāks patēriņš. Ņem vērā to, ka MB filozofija ir komforts, kas pēc būtības nozīmē to, ka automātisko kārbu attīstībai MB ir investējis daudz vairāk kā mehānisko.
Attiecībā uz remontu izmaksām, tad auto ar mehānisko kārbu vairs nav lētāks uzturēšanā kaut vai tikai divmasu spararata dēļ. Tam skaitam klāt sajūga komplektu, kā arī mehāniskās kārbas potenciālos defektus un/vai apkopšanu.
Cita lieta ir, ja mehāniskā kārba vienkārši patīk labāk par automātu vai arī ziemā ir vēlme brīvāk buksēties, tad gan mehānika labāka.


Uz augšu
 Profils  
 
 Tēma: Re: C modelu izvele...
AtbildeAtbilde saņemta: 20. Februāris 2015, 12:14 
Offline
MB Club Latvia
Lietotāja avatārs

Pievienojies: 14. Jūnijs 2004, 16:27
Atbildes: 5310
Atrašanās vietas: Rīga
Mašīna: Mercedes-Benz
Karma: 5
Plombir rakstīja:
Labi par to butu skaidrs.... Un ka ar degvielas paterina pieeaugumu ar automatu? Neesmu nekad par to interesejies ,bet dzirdejis esmu ka +/- 1.5l 100km

Un kads apmeram paterins tam 2.2 CDi braucot normala rezima?


Ikdienas pilsētas režīma patēriņu nezinu jeb neskatos, jo mana informētība nesamazinās šo patēriņu. Lieka informācija manā galvā. Cik ielej, tik izlieto.
Zemākais 1 brauciena (Valmiera - Rīga) vidējais patēriņš laikam bija 5.3 l/100km. Neatceros gan, no kuras puses pūta vējš :)


Uz augšu
 Profils  
 
 Tēma: Re: C modelu izvele...
AtbildeAtbilde saņemta: 20. Februāris 2015, 14:32 
Offline
MB Club Latvia
Lietotāja avatārs

Pievienojies: 08. Jūnijs 2004, 17:32
Atbildes: 33834
Atrašanās vietas: Pleskodāle
Mašīna: R129

Karma: 18
degvielas patēriņš varbūt arī ir nedaudz lielāks, bet komforts ir nesalīdzināmi augstāka līmeņa ar automātisko kārbu. Pie tam, modernās aut. kārbas jau ir ar Tip tronic, tas ir, var pats slēgāt robus.

_________________
Das Beste oder nichts!


Uz augšu
 Profils  
 
 Tēma: Re: C modelu izvele...
AtbildeAtbilde saņemta: 20. Februāris 2015, 14:44 
Offline
MB Club Latvia
Lietotāja avatārs

Pievienojies: 14. Jūnijs 2004, 15:15
Atbildes: 22069
Atrašanās vietas: On the road
Mašīna: Šodien ar AMG
Karma: 10
Kārbas izvēles sakarā par degvielas patēriņu gan nesatraucies! MB tiešām jau no seniem laikiem automātiskās kārbas bijušas izdevīgas arī no šī viedokļa. Kopējais iespaids apmēram tāds, ka ja vēl pa šoseju mehāniskās ir ekonomiskākas, tad pilsētā jau tā būs automātiskā kārba. Divi iemesli — mehānikai pirms pārslēgt ātrumu parasti sanāk mazliet vairāk uzgāzēt, vai atkal par ātru pārslēgties un tā iztērēt vairāk degvielas, kamēr automāts slēdzas ekonomiskākajā režīmā. Tātad, jo vairāk krustojumu ceļā, jo izdevīgāk lietot automātisko kārbu. Otrs — jau pārdesmit gadus automātiskajām kārbām vismaz MB iestrādāta funkcija, ka ripinoties vienā ātrumā tas notiktu it kā sajūgs atlaists, attiecīgi patēriņš zems. To tā grūti aprakstīt, bet reāli ar mehānisko kārbu parasti tomēr brauc ne ar nospiestu sajūgu. Un tas ir otrais iemesls, kāpēc pilsētās automātiskā kārba spēj ietaupīt — braucot ar mehānisko kārbu mēs retāk piespiežam sajūgu. Apraksts nezinātnisks, bet tāda tā doma.

Par jaunajām automātiskajām kārbām neesmu šo lietu tā pētījis, bet vecākām bija funkcija bremzēt ar motoru — strauji atlaižot gāzi (bet tiešām strauji), kārba pārslēdzas pa vienu ātrumu zemāk, kas gan palīdz ekstremālās situācijās, gan palīdz bremzēt uz slidena ceļa. Gan jau jaunākām ir tā pati funkcija. Minētā auto iešūpināšana, lai tiktu ārā no kupenas / dubļiem arī vismaz MB ar automātisko kārbu ir veicama pietiekami labi. Jā, vajag mazliet iemaņas, iespējams, vajag treniņu, kādu, kas pamācītu, bet tā nu tas ir (atlaižot gāzi piespiežas neredzamais sajūgs). Ne velti automātiskās kārbas tagad tiek izmantotas arī militārajai tehnikai, kam jābūt spējīgai patstāvīgi pārvietoties pa dažādu apvidu, ne tikai labiem ceļiem.

_________________
The sad truth is that excellence makes people nervous / http://www.nomanis.lv


Uz augšu
 Profils  
 
 Tēma: Re: C modelu izvele...
AtbildeAtbilde saņemta: 21. Februāris 2015, 13:43 
Offline
Lietotāja avatārs

Pievienojies: 19. Februāris 2015, 23:17
Atbildes: 9
Mašīna: C200
Karma: 0
Paldies par apskaidrosanu :) tad nu tagat tik jamekle istais un vienigais auto. :)


Uz augšu
 Profils  
 
 Tēma: Re: C modelu izvele...
AtbildeAtbilde saņemta: 24. Augusts 2020, 13:36 
Offline
Pieredzējis lietotājs
Lietotāja avatārs

Pievienojies: 19. Oktobris 2018, 13:01
Atbildes: 184
Mašīna: s210 320cdi
Karma: 0
Ko tauta saka par w203 c32 amg?
Vajadzēs drīz jaunu ikdienas auto.

Obligāti jābūt benzīnam, un ne jaunāku par 2004 gadu. (Mazais nodoklis), budžets 5k

Skatos šobrīd uz
W211 e500
C215 cl500/cl600

Varbūt w203 c32 būtu prātīgāka izvēle?


Uz augšu
 Profils  
 
Attēlot ziņojumus sākot ar pirmspēdējo:  Atlasīt pēc  
Izveidot jaunu tēmu Atbildēt tēmā  [ 26 ieraksti ]  Aiziet uz lapu 1, 2, 3  Nākošais

Kas ir Pieslēdzies

Lietotāji, kuri atrodas šajā forumā: Nav reģistrētu lietotāju un 1 viesis



Meklēt:
cron

REKLĀMAS

email Sazināties ar moderatoru YouTube Facebook Twitter Draugiem
Šajā vortālā paustā informācija nav Mercedes-Benz club Latvia viedoklis
KriCe©2012
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Visi laiki ir GMT + 1 stunda [ DST ]