Skatīt neatbildētos ziņojumus
Apskatīt aktīvās tēmas



Izveidot jaunu tēmu Atbildēt tēmā  [ 30 ieraksti ]  Aiziet uz lapu 1, 2, 3  Nākošais
Autors Ziņojums
 Tēma: w202 c220 drosele un citas interesantas problēmas
AtbildeAtbilde saņemta: 09. Decembris 2017, 15:50 
Offline
Grīnšnābels
Lietotāja avatārs

Pievienojies: 30. Decembris 2016, 23:02
Atbildes: 26
Mašīna: audi
Karma: 0
Vopšem atveda man c220 w202 mersi, stāts klasika žanra, atbraucis nolicis iekāpis šķīlis klāt un nelec, tb pielec raustās kā uz 2 cilindriem un noslāpst...

Sāku razbiratsa (diagnostikas kabelis softs u.t.t atnāks pēc pusmēneša), vadi uz izolenes, bet tas izkaidrojams ar LPG 4. paaudzi nu itkā Ok, bet nelec kā ar benzīnu tā ar gāzi, kas izslēdz benzīna spiedienu- jo servisā čali paspēja uz 100 eiro uzmest par jaunu sūkni, sūknis vecais bagažniekā, nomēriju darbā normāli spiedienu tur...

Atklājas 2 interesantas lietas- svečvadi 2/3 cilindram bija uzlikti otrādi, samainīju kā vajg nekas nemainijās, noņēmu šodien droseli un secināju, ka ir prikols- droseļvārstā kāds gudrītis ir izurbis caurumu ~2>3mm diametrā, moš kāds var pateikt kāpēc?, un galvenais jautājums vai mašīna darbosies, ja nebūs štekeris pievienots- jo varu pielikt droseli no w180, bet atšķiras štekeri. Protams pašā sliktākajā gadienā esmu gatavs arī motoru noswapot- bet manliekas, ka te problēma ir daudz vienkāršāka, tik saprast kur. W180 atkal otrādi rūsējis puvis, bet motortelpa un provodka visa vienkārši sterīla, nekādas izolenes visi aizsargi u.t.t


Uz augšu
 Profils  
 
 Tēma: Re: w202 c220 drosele un citas interesantas problēmas
AtbildeAtbilde saņemta: 09. Decembris 2017, 16:10 
Offline
Eksperts
Lietotāja avatārs

Pievienojies: 17. Maijs 2007, 15:53
Atbildes: 2969
Atrašanās vietas: Riga LV
Mašīna: Ford Explorer E1, ce124, mb310
Karma: 0
dpalace rakstīja:
Vopšem atveda man c220 w202 mersi, stāts klasika žanra, atbraucis nolicis iekāpis šķīlis klāt un nelec, tb pielec raustās kā uz 2 cilindriem un noslāpst...

Sāku razbiratsa (diagnostikas kabelis softs u.t.t atnāks pēc pusmēneša), vadi uz izolenes, bet tas izkaidrojams ar LPG 4. paaudzi nu itkā Ok, bet nelec kā ar benzīnu tā ar gāzi, kas izslēdz benzīna spiedienu- jo servisā čali paspēja uz 100 eiro uzmest par jaunu sūkni, sūknis vecais bagažniekā, nomēriju darbā normāli spiedienu tur...

Atklājas 2 interesantas lietas- svečvadi 2/3 cilindram bija uzlikti otrādi, samainīju kā vajg nekas nemainijās, noņēmu šodien droseli un secināju, ka ir prikols- droseļvārstā kāds gudrītis ir izurbis caurumu ~2>3mm diametrā, moš kāds var pateikt kāpēc?, un galvenais jautājums vai mašīna darbosies, ja nebūs štekeris pievienots- jo varu pielikt droseli no w180, bet atšķiras štekeri. Protams pašā sliktākajā gadienā esmu gatavs arī motoru noswapot- bet manliekas, ka te problēma ir daudz vienkāršāka, tik saprast kur. W180 atkal otrādi rūsējis puvis, bet motortelpa un provodka visa vienkārši sterīla, nekādas izolenes visi aizsargi u.t.t


caurums laikam gazei domats butu, bet ne 4 paaudzej.... meginaja noregulet padevi....
atsuti tas detalas, kods, apraksts, ko mekle

_________________
Afterclub. Nightclub & Afterparty.

w201, w124, t124, c124, w202, w208, w210, t210, w116, w123, w126, mb100 un Vito 2,2D dazhas lietotas detaljas.

DJ privatajiem pasakumuem - korporativie, banketes, kazas, dz.dienas etc. PM


Uz augšu
 Profils  
 
 Tēma: Re: w202 c220 drosele un citas interesantas problēmas
AtbildeAtbilde saņemta: 09. Decembris 2017, 18:09 
Offline
Grīnšnābels
Lietotāja avatārs

Pievienojies: 30. Decembris 2016, 23:02
Atbildes: 26
Mašīna: audi
Karma: 0
Updeits, nomainīju spoles abas apskatijos pie reizes vadus- izrādās sterīlajam oem c180 vadiem visa izolācija aplūzusi kā viņi uz īso negāja viens dievs vien zin, manējam kāds jau ir pārvilcis vadus jaunus, 220tajam vienai spolei bija saplaisājis un palauzts viens sveces štekers, nomainīju visu saliku iepazinos ar gemoroja definīciju, bet neko nomainīts saliku mēģinu piešķilt un 1:1 tas pats, sveces ar nomainīju no otra merša ar nekāda efekta...

Vienvārdskot, sākumam vajg droseli no c220 w202 nomainīt uz normālu un tad meklēt tālāk, jo tā drosele kas tur stāvēja virsū ir šausmas- uzliku droseli no c180 un štekeri pieliku pie orģinālās lai kompis redz ka drosele ciet, pielec noslāpst, nedaudz paverot droseli pielec pričom uz visiem 4 cilindriem uz sekundi un tad sāk uz 3/2 cilindriem šancēt...

Rīt uploadēšu yūtrubā video un bildes salikšu kā tas viss izskatās.

Mersi var pielaist atslēdzot 2 sprauslas un 2 sveces soobstvenno? - teiksim uz 1/4 un 2/3 cilindra? lai saprastu- moš sprausla kāda lej un viss... Un vēl jāpārbauda benzīna sūkņa relejs, jāuzliek no otra merša- jo aizdedzi pagriežot spiedienu uzkačā pielaid un viss aiziet atpakaļ, bet tad itkā ilgāk būtu jādarbojas nekā sākumā.


Uz augšu
 Profils  
 
 Tēma: Re: w202 c220 drosele un citas interesantas problēmas
AtbildeAtbilde saņemta: 10. Decembris 2017, 15:32 
Offline
Grīnšnābels
Lietotāja avatārs

Pievienojies: 30. Decembris 2016, 23:02
Atbildes: 26
Mašīna: audi
Karma: 0
Uploadēju video:

https://youtu.be/_c3fikhecWo

Un bildes ar droseli- kodu nevaru pateikt, jo drosele jau ir no šrota, un kods noskrāpēts, bet blakus ir drosele no c180- ja drosele fiziski der 1:1 atrast pinoutu un pielikt c220 štekeri nevar? nekādus papildus datčikus neatradu...

Bildes ielikt nesanāk normāli, tāpēc linki uz Gdrive
https://drive.google.com/open?id=1PkqfsHAtg7iK_LB0UPafUrQMgevj1E_N
---
https://drive.google.com/open?id=1j_s0I03L1FFPIOu2BQK4TxcwuAEwBHhq
---
https://drive.google.com/open?id=1u1zwR2qV1ADIceAiQf3vWd-7bVx5k3i5


Pēdējo reizi laboja dpalace - 10. Decembris 2017, 19:36, kopā labots 2 reizes.

Uz augšu
 Profils  
 
 Tēma: Re: w202 c220 drosele un citas interesantas problēmas
AtbildeAtbilde saņemta: 10. Decembris 2017, 16:27 
Offline
MB Club Latvia
Lietotāja avatārs

Pievienojies: 14. Jūnijs 2004, 15:15
Atbildes: 21687
Atrašanās vietas: On the road
Mašīna: Šodien ar Brabus B6 S
Karma: 11
Šī nebūs lieta, ko Tev kāds varēs palīdzēt internetā, te vajag nopietnu, gudru servisu. Visi tie 111 motori ir ļoti līdzīgi un attiecīgi daudzām detaļām būtu jābūt aizvietojamām, tā ka sākumā pārbaudi pēc VIN koda, vai esošā drosele ir tāda, kādu vajag, vai tā, ko liksi, der, motoram tomēr citi parametri. Varbūt citas paaudzes, cita ražotāja elektronika. Principā šīm motoram vājā vieta ir elektronika un videi draudzigie, bet ilgstoši nekalpojošie vadi. Vienam bojāta (nevajag būt nobirušai, dažreiz pietiek ar plaisu un iespēju vadam oksidēties) izolācija vien jau var radīt šo efektu. Viens bojāts kontakts var radīt šo efektu. Bojāts Gaisa masas mērītājs var noslāpēt, neļaut iedarbināt motoru. Par bējājumu centrālajās smadzenēs pat nerunājot — tās noteikti var traucēt darboties visiem cilindriem. Protams, ka netērēsi milzīgu naudu visas šīs lietas pērkot šrotos un mēģinot uzlikt ar domu ja nu palīdzēs. Tas izmaksās vēl tik cik otrs auto. Šeit vajag kādu ar labu datoru, kas var vienlaicīgi lasīt kļūdas un vienlaicīgi novērtēt elektronikas, vadu stāvokli kopumā. Plus vēl jārunā, kas bija pirms tam, vai kādreiz auto slāpa, vai varbūt svārstigās apgriezieni, varbūt apgriezieni bija kādā dīvainā diapazonā, varbūt vēl kaut kas. Tagad tikai var redzēt, ka viss ir slikti.

_________________
The sad truth is that excellence makes people nervous / http://www.nomanis.lv


Uz augšu
 Profils  
 
 Tēma: Re: w202 c220 drosele un citas interesantas problēmas
AtbildeAtbilde saņemta: 10. Decembris 2017, 19:40 
Offline
Grīnšnābels
Lietotāja avatārs

Pievienojies: 30. Decembris 2016, 23:02
Atbildes: 26
Mašīna: audi
Karma: 0
Nu principā, pats pēc izglītības esmu datoriķis un arī vadi un lodāmurs nav tie lielākie ienaidnieki,

Un jā, c180 vadi orģinālie ar plaisājušām izolācijām un vietām pliki, bet viss strādā, nu sliktākajā gadienā, nav jau tik daudz to vadu, var jau pārvilkt, ja nu kas. Vienkārši simptomi tādi interesanti un nesaprotami, gaidīšu kamēr atnāks diagnostikas kabelis un tad jāsāk ar kļūdām un razbiratsa kas kur ko un kā.

Domāju, kad kāds saskāries vismaz virzienu un teorijas varētu pamest, kamēr pusmēnesi gaidu varu jau kautko izdarīt.

Nebūtu tam c220 vanoss, labprāt nomainītu vadību no c180 PMS, daudz vairāk patīk primitīvāka un mazāk kam lūzt- un vadās ne no mafa a spiediena kolektorā.


Uz augšu
 Profils  
 
 Tēma: Re: w202 c220 drosele un citas interesantas problēmas
AtbildeAtbilde saņemta: 10. Decembris 2017, 22:26 
Offline
MB Club Latvia
Lietotāja avatārs

Pievienojies: 14. Jūnijs 2004, 15:15
Atbildes: 21687
Atrašanās vietas: On the road
Mašīna: Šodien ar Brabus B6 S
Karma: 11
dpalace rakstīja:
Nu principā, pats pēc izglītības esmu datoriķis un arī vadi un lodāmurs nav tie lielākie ienaidnieki,

Un jā, c180 vadi orģinālie ar plaisājušām izolācijām un vietām pliki, bet viss strādā, nu sliktākajā gadienā, nav jau tik daudz to vadu, var jau pārvilkt, ja nu kas. Vienkārši simptomi tādi interesanti un nesaprotami, gaidīšu kamēr atnāks diagnostikas kabelis un tad jāsāk ar kļūdām un razbiratsa kas kur ko un kā.

Domāju, kad kāds saskāries vismaz virzienu un teorijas varētu pamest, kamēr pusmēnesi gaidu varu jau kautko izdarīt.

Nebūtu tam c220 vanoss, labprāt nomainītu vadību no c180 PMS, daudz vairāk patīk primitīvāka un mazāk kam lūzt- un vadās ne no mafa a spiediena kolektorā.

Paga, paga... kas "viss strādā", ja liec šādu video? Bojāta izolācija un oksidācija sākotnēji nozīmē tikai dažreiz kaut kādu īpatnēju darbošanos, nedarbošanās iestājas jau tikai kritiskā situācijā. Mājas apstākļos ar parasto diagnostiku varēsi nolasīt tikai parastās, universālās kļūdas. Piemēram, uzzināsi par cilindru nestrādāšanu — spoles, misfire utt. Neceri kaut ko uzzināt par droseli, GMM un vadības bloku (ja vien šie elementi nav pavisam nomiruši).
Vēl es kaut kā nesaprotu, kur Tu saskati atšķirību starp 220 un 180, tā ir relatīvi maz elementos, vadības bloki ir savietojami, ja nu ļoti vajag, nav 230 kompresors, kur vairāk atšķirību. Un tāpat tie visi lūzt apmēram vienādi un apmēram vienādas ir to problēmas, kā jau iepriekš minēju — daudz no iespējamā, kas atgadījies Tavam auto, sader no visām versijām.

Vēl pagooglēju pirms publicēju — tiešām nesaprotu, kuru motoru domā kā "vienkāršāku"? Neatradu tādu. Jo par šo kupumā skaidrots: "Unlike the 102, 103, and early 104 series engines, the engine did not use mechanical injection but the Siemens PEC/PMS (Pressure Engine Control) management system, which integrates fuel and spark management.
It is a speed-density type of system, as mixture formation is dependent on RPM, TPS angle, and manifold pressure (MAP).
Injectors work in pairs (idle, part load), or altogether (full-load).
It uses 2 ignition coils and no ignition distributor. Cylinders are fired in pairs (dual fire) - 1 and 4 together, and 2 and 3 together. The crankshaft position sensor is sensing the movement of two radially opposed position plates on the flywheel, one of which is magnetized, and the other is not. Thus, the engine management has precise information which group of cylinders to fire, and which group of injectors to spray."

_________________
The sad truth is that excellence makes people nervous / http://www.nomanis.lv


Uz augšu
 Profils  
 
 Tēma: Re: w202 c220 drosele un citas interesantas problēmas
AtbildeAtbilde saņemta: 11. Decembris 2017, 06:53 
Offline
Grīnšnābels
Lietotāja avatārs

Pievienojies: 30. Decembris 2016, 23:02
Atbildes: 26
Mašīna: audi
Karma: 0
Donors ir c180 un jā ar siemens pms vadības sistēmu, ar viss strādā domāju, ka pats atbraucu pagājušoziemu braukājos, pa vasaru izbaucu, nebij nemazāko mājienu uz dzinēna kļūdām.

220 jau ir HFM sistēma, un cits vadības bloks vairāk datčiku un devēju un arī kļūdu par 30 vairāk, sēžu lasu literatūru aumaļām, lai saprastu kas kur un kā,un vismaz pēc kodiem, ja dabūšu, ka normāli kļūdas ataino, tad nekam traģiskam nevajadzētu būt, jo visu ar testeri neizzondēsi. Labi būšu rīt uz vietas turpināšu meklēt problēmu, tad uzrakstīšu, kas un kā.


Uz augšu
 Profils  
 
 Tēma: Re: w202 c220 drosele un citas interesantas problēmas
AtbildeAtbilde saņemta: 11. Decembris 2017, 09:57 
Offline
MB Club Latvia
Lietotāja avatārs

Pievienojies: 14. Jūnijs 2004, 15:15
Atbildes: 21687
Atrašanās vietas: On the road
Mašīna: Šodien ar Brabus B6 S
Karma: 11
Sapratu par ko Tu — Tev tas 180 būs gadījies vecāka gada kā 220. Pa gadiem progress, ne pa motoriem. Visiem sākumā bija viena vadība, pēc tam visiem evolucionēja uz citu. ABS laikam vēl pāris paaudzes paspēja nomainīties. Droši vien Tev tiem abiem pat salonā pogas atšķīrās, kam vēl vecās, kantainās, kam jau ieapaļās.

_________________
The sad truth is that excellence makes people nervous / http://www.nomanis.lv


Uz augšu
 Profils  
 
 Tēma: Re: w202 c220 drosele un citas interesantas problēmas
AtbildeAtbilde saņemta: 12. Decembris 2017, 12:49 
Offline
Pieredzējis lietotājs
Lietotāja avatārs

Pievienojies: 23. Marts 2010, 19:34
Atbildes: 144
Mašīna: Urbi

Karma: 2
Saprotu, ka Tev tas C220 ir pirms feislifta modelis ar parasto aizdedzes atslēgu (?) Šim pamata kļūdas var nolasīt ar diodes palīdzību, no diagnostikas štekera. Diodes slēgumu un kļūdu kodus var atrast Autodatā.

Atceries, ka pirms feislifta un pēc feislifta vadības sistēmas nav aizvietojamas, jo otrā jau darbojas kā dators, vadi tiek izmantoti kā datu kanāli :znaika:

Par pirms feislifta benzīna C180, C200 un C220: Vadības bloki savstarpēji vietām plug&play nemainās, jāzin katra vadības bloka izejas (C180, C200 vai C220). Piemēram, lai uzliktu C180 EVB uz C200, jāmaina vietām sprauslu vadi, jeb ražotājs ir izspēlējis joku :znaika:

Iespējams, iepriekšējie ir sataisījuši putru vados, vadoties pēc C180 shēmām.


Uz augšu
 Profils  
 
Attēlot ziņojumus sākot ar pirmspēdējo:  Atlasīt pēc  
Izveidot jaunu tēmu Atbildēt tēmā  [ 30 ieraksti ]  Aiziet uz lapu 1, 2, 3  Nākošais

Kas ir Pieslēdzies

Lietotāji, kuri atrodas šajā forumā: Nav reģistrētu lietotāju un 1 viesis



Meklēt:

REKLĀMAS

email Sazināties ar moderatoru YouTube Facebook Twitter Draugiem
Šajā vortālā paustā informācija nav Mercedes-Benz club Latvia viedoklis
KriCe©2012
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Visi laiki ir GMT + 1 stunda [ DST ]