Jā, tas 6,9l ir leģendārs motors, kas MB limuzīnus uz ilgiem gadiem padarīja par ātrākajiem limuzīniem pasaulē, reku bildīte:
Vienu brīdi i-netā stāvēja viena fana no ASV savas mašīnas apraksts. Neatceros, viņš bija pirmais, vai otrais īpašnieks, bet mašīna šim piederēja jau padsmit gadus noteikti. Rakstīja, ka visas detaļas kā rūpnīcā uzliktas, tā nekas nav bijis jāmaina, ja neskaita eļļu, bremžu klučus un tādas tiešām regulārai mainīšanai paredzētas lietas -- rūpnīca pati garantēja, ka pirmās 50000 jūdzes jāmaina tikai eļļa un filtri. Vienīgais -- tam vajagot ļoti daudz ļoti labas degvielas, citu izdevumu neesot. Parasti šis to izmantojot braucieniem pa šosejām, protams, pārkāpjot atļauto ātrumu... Manuprāt, labākā vieta kur palasīt ko par šiem (un pāris citiem) vecajiem īpašajiem MB limuzīniem ir:
http://www.m-100.org/ vislabākā ir sadaļa par standartaprīkojumu -- jaunās mašīnās tādas lietas vēl gadās reti un tad tiek reklamētas kā nez kāds brīnums, jā -- cik mašīnām šobrīd var pasūtīt apsildāmus galvas balstus???