Skatīt neatbildētos ziņojumus
Apskatīt aktīvās tēmas



Izveidot jaunu tēmu Atbildēt tēmā  [ 94 ieraksti ]  Aiziet uz lapu Iepriekšējais  1 ... 6, 7, 8, 9, 10  Nākošais
Autors Ziņojums
 Tēma: Re: tolx tramvajs S210
AtbildeAtbilde saņemta: 10. Jūnijs 2019, 23:14 
Offline
Komentu ģenerators
Lietotāja avatārs

Pievienojies: 26. Marts 2008, 00:44
Atbildes: 1363
Mašīna: W211 & C140
Karma: 8
Mizx rakstīja:
Man arī vienmēr bijuši dzeltenie. Un vienmēr pārdevējs / vietējais tranzīta dokumentus kārtojis, jo tā ir daudz izdevīgāk. Par tām cenām principā var pat kaulēties, tāpēc labāk atstāju to viņu ziņā, kā sarunā ar valsts iestādi.
Cik atceros, dzeltenos nevarot dabūt tiem, ko tirgo "export only". Ja pērk iekšējam tirgum domāto, tad jau nebūtu pamata likt sarkanos, kas domāti konkrēti eksportam.

Началось с бабы которая номера делает. Разнылась что красные только по Германии, новый закон, на экспорт красные. Клянчила чтобы я дал ИБАН или 71 евро. Подумал откуда немка знает про IBAN и хочет взять денег за автобан. С этой просьбой послал её подальше. Пошёл в ЦСДД оформлятся. Опять попросили ИБАН, но тетя более вменяемая была -дал ей банковский счёт. При этом выписали техпаспорт на меня. Позже ЦСДД немецкий прислал инвойс на 36 евро-налог за один месяц. С пояснениями что снимут со счёта инкасо. Наивные. Перечислил.


Uz augšu
 Profils  
 
 Tēma: Re: tolx tramvajs S210
AtbildeAtbilde saņemta: 11. Jūnijs 2019, 08:31 
Offline
Adaptējies
Lietotāja avatārs

Pievienojies: 31. Marts 2010, 16:21
Atbildes: 97
Atrašanās vietas: tava iztēle
Mašīna: S210 E430
Karma: 0
Motors parastais - 4.3 :D
Par vācu papīriem kopā atstāju 72eur laikam - 50 par numuriem, 20kkas iekš zulassung.
Apdrošināšanu nopirku vēl pirms braukšanas, internetā, pa 35eur.

_________________
Dell/Lenovo/HP portatīvie datori par lieliskām cenām.
Raksti PM


Uz augšu
 Profils  
 
 Tēma: Re: tolx tramvajs S210
AtbildeAtbilde saņemta: 11. Jūnijs 2019, 10:22 
Offline
Komentu ģenerators
Lietotāja avatārs

Pievienojies: 26. Marts 2008, 00:44
Atbildes: 1363
Mašīna: W211 & C140
Karma: 8
tolx rakstīja:
Motors parastais - 4.3 :D
Par vācu papīriem kopā atstāju 72eur laikam - 50 par numuriem, 20kkas iekš zulassung.
Apdrošināšanu nopirku vēl pirms braukšanas, internetā, pa 35eur.

По деньгам вышло примерно так же, только всё на месте.
4.3 тема. На СС-ке долго висел двигатель 5.5 компрессор. Получится идеальный троллинг кар.
Катал Е55Т 210. Каждое недоразумение пыталось согнать с левой полосы. Потом очень удивлялись. Думаю 4.3 тоже не плохо валит. :super:


Uz augšu
 Profils  
 
 Tēma: Re: tolx tramvajs S210
AtbildeAtbilde saņemta: 12. Jūnijs 2019, 10:31 
Offline
Adaptējies
Lietotāja avatārs

Pievienojies: 31. Marts 2010, 16:21
Atbildes: 97
Atrašanās vietas: tava iztēle
Mašīna: S210 E430
Karma: 0
Tā, labi, aplis ir noslēdzies, tagad var arī sadrukāt tuftu.
Kā bija ar AT8800, te jau ir atstāstīts.
Gala iznākums ar to auto ir tāds, ka pa 300eur tika nodots laba čoma rokās, savukārt otram čomam tika numurs.
Auto jau ir piešķilts un visas cerības ka šogad būs atkal ielās. Pieļauju ka uz gana ilgu laiku.

Es tikmēr mācījos no galvas sludinājumu portālus un domāju dumības.
Tika pat izbraukts ar jaunu Duster :alkofest: Kas kopumā nav sūdīgs auto, bet nemāku es auto pirkt tikai ar exceli.
Attēls
Tāpat tikai norullēti kādi 2k km ar E39 530D - maijā sanāca pāris tālie braucieni pa baltiju. Kopumā neslikts auto, bet līdz
galam nesimpatizēja. Un dīzelis par DUS cenām arī ekonomiski ir so,so...
Attēls
Cherbikoff iegādātais C140 arī tika izskatīts kā variants, bet beigās izlēmu ka tik liela dekadence par to naudu pagaidām tomēr nav aktuāla.

Pa lielam, meklēts tika atkal tāds pats auto, vai kā alternatīva, kaut kas cits interesants. Teiksim kāds bobiks.
Baltijas tirgus bij patukšs, skatījos arī uz Eiropu. Pēc gāzinieku aptaujāšanas un tāmēm ap 1200-1300eur, skaidrs ka labāk nopirkt ar gāzes papīriem uzreiz.
Gala rezultātā, uzzīmējās viens variants, Berlīnē. Facelift E430, 2000. gada pats sākums. Auto pietiekami pilns, pēc bildēm puslīdz sakarīgs, gāze jau ir. Galu galā - ko zaudēt vairs.
Apzināju visu info, ko varēju, par vācijas reģistrācijas kārtību, nospļāvos un nopirku biļeti vienā virzienā. Labi ka Berlīnē ir būts, vismaz skaidrs kur dodos.
Gala rezultātā, sanāca neliels loģistikas feils ar pārlieku daudz skraidīšanu pa pilsētu, bet citādi diezgan ok. Labi, kāds vāciski tekoši runājošs personāžs līdzi būtu noderējis.
Attēls
Bet beigās jau ar pārdevēja palīdzību sakārtojām papīrus gana lēti un ātri - 70eur un 2 stundas. Apdrošināšanu biju nopircis jau Rīgā.
Attēls
So, 4dien pa dienu ielidoju Berlīnē, 5dien no rīta 9:30 startēju māju virzienā. Plāns bija bez saspringuma - ar nakšņošanu Varšavā, kkāds neliels shoppings bij padomā.
Tā nu arī 6dien ap 20:30 ieripoju Latvijā. Bik saguris, bet pietiekami priecīgs.

Attēls
Degvielas izmaksas patīkami pārsteidza - kompis rādīja tik maz, cik bildē. Dabā apmēram litrs vairāk. Baigi nelidoju, uz bāņa 120-130, aiz Belostokas kā sanāk.
Attēls
Attēls

7dien aizdevos uz garažu, nomainīju beigtos hidraulikas akumulatorus, eļļu un stabilizatoru atsaites.
Apskatījos kopumā, atradu vēl dažus defektus, bet kopumā konstatēju ka viss ir pietiekami labi, lai neķertu kreņķi.
Pirmdien nācās pastrādāt, savukārt vakar izlēmu legalizēties.
Numuru salīdzināšana 10 minūtes, CSDD reģistrācija - kkādas 30 minūtes. Nekādu problēmu vai aizķeršanās. Tad stundu jūties dornis un gaidi līdz varēs samaksāt par TA (apdrošināšanas reģistra sinhronizācija).
Ok, kafija padzerta, braucam iekšā. Cilvēki melnais tūkstotis, bet e-maksājumā rinda veselu minūti :naac:
Tātad, vēl 5 mašīnas rindā uz vārtiem un braucam iekšā. Protokols beigās izskatās drausmīgs, bet visi divnieki ir godīgi un principā nekas pārsteidzošs.
Labi, rocene likās ka ir ok, bet tas poh. Šim disku aizsargi ir veseli, tad problēmas nav. Par gāzi pajāt - pārlasīs un sataisīs visu kā vajag.
Attēls

TL/DR - varēja lētāk, bet kopumā interesants piedzīvojums. Ja zini ko gribi nopirkt un patīk ceļot, vajag braukt pakaļ pašam. Būs dārgāk, bet noteikti jautrāk.
Tagad savedīs auto kārtībā un brauks tuvāko piecgadi, ja nekas nespiedīs pārdot.

_________________
Dell/Lenovo/HP portatīvie datori par lieliskām cenām.
Raksti PM


Uz augšu
 Profils  
 
 Tēma: Re: tolx tramvajs S210
AtbildeAtbilde saņemta: 12. Jūnijs 2019, 11:25 
Offline
MB Club Latvia
Lietotāja avatārs

Pievienojies: 06. Aprīlis 2008, 15:55
Atbildes: 669
Atrašanās vietas: Rīga, Latvija
Mašīna: C180, W202
Karma: 8
Izskatā interesanti :)


Uz augšu
 Profils  
 
 Tēma: Re: tolx tramvajs S210
AtbildeAtbilde saņemta: 12. Jūnijs 2019, 12:33 
Offline
MB Club Latvia
Lietotāja avatārs

Pievienojies: 19. Jūnijs 2007, 22:34
Atbildes: 4856
Atrašanās vietas: Rīga
Mašīna: W124
Karma: 16
:super: :super: :super:

Lai labi ripo! :super:


Uz augšu
 Profils  
 
 Tēma: Re: tolx tramvajs S210
AtbildeAtbilde saņemta: 12. Jūnijs 2019, 18:49 
Offline
Grīnšnābels
Lietotāja avatārs

Pievienojies: 09. Marts 2019, 12:19
Atbildes: 25
Atrašanās vietas: Salaspils
Mašīna: W203 C30 AMG

Karma: 0
Apsveicu ar jauniem riteņiem, lai labi ripo !


Uz augšu
 Profils  
 
 Tēma: Re: tolx tramvajs S210
AtbildeAtbilde saņemta: 25. Jūnijs 2019, 13:28 
Offline
Adaptējies
Lietotāja avatārs

Pievienojies: 31. Marts 2010, 16:21
Atbildes: 97
Atrašanās vietas: tava iztēle
Mašīna: S210 E430
Karma: 0
Sen te nekas nav rakstīts :hvz:
Tā kā sataisīts arī otrs auto, tad nauda ir beigusies un neko diži sadarīt nav sanācis :shura:
Aukstums kādu momentu nebūs - kondicioniera radiatoram ir kirdikt, jāmaina.
Bet nu, sestdien pieķēros dažus kaitinošus sīkumus sataisīt.
Vadītāja sēdeklim nepumpējās sāni un nestrādāja pagalvja regulācija. Pirmais atrisinājās iespraužot trubiņu atpakaļ.
Otrais savukārt izjaucot mehānismu un pārlodējot kontaktus.
Aizmugurējais logu tīrītājs ar bija saguris un nekustējās. Izjaucu, satīrīju, saliku.

Pagaidām ar to pietiks.
Tālākais sarakstā - jauns termostats, kondicioniera sataisīšana un jauns benzīna sūknis (esošais baigi skaļš).
Nu, un pārējais, kas skatē sarakstīts.

_________________
Dell/Lenovo/HP portatīvie datori par lieliskām cenām.
Raksti PM


Uz augšu
 Profils  
 
 Tēma: Re: tolx tramvajs S210
AtbildeAtbilde saņemta: 26. Jūnijs 2019, 08:23 
Offline
MB Club Latvia
Lietotāja avatārs

Pievienojies: 27. Jūnijs 2007, 23:45
Atbildes: 5402
Atrašanās vietas: Rīga, Vangaži
Mašīna: to Balto

Karma: 104
A nevajag tā, ka no sākuma tas, kas skatē un tad pārējais? :D

_________________
Lūk, ātri aizbrauc deputāts,
tas tievs un garš kā slotas kāts.
Un mašīna tam melna,
un imūns tas pēc velna.


Uz augšu
 Profils  
 
 Tēma: Re: tolx tramvajs S210
AtbildeAtbilde saņemta: 26. Jūnijs 2019, 09:02 
Offline
Adaptējies
Lietotāja avatārs

Pievienojies: 31. Marts 2010, 16:21
Atbildes: 97
Atrašanās vietas: tava iztēle
Mašīna: S210 E430
Karma: 0
Tas viss arī būs, bet nedaudz, nedaudz vēlāk.
Un bendzīna sūkni vaig, lai tas auto kādā brīdī nepaliek nepiešķiļams.

_________________
Dell/Lenovo/HP portatīvie datori par lieliskām cenām.
Raksti PM


Uz augšu
 Profils  
 
Attēlot ziņojumus sākot ar pirmspēdējo:  Atlasīt pēc  
Izveidot jaunu tēmu Atbildēt tēmā  [ 94 ieraksti ]  Aiziet uz lapu Iepriekšējais  1 ... 6, 7, 8, 9, 10  Nākošais

Kas ir Pieslēdzies

Lietotāji, kuri atrodas šajā forumā: Nav reģistrētu lietotāju un 2 viesi



Meklēt:

REKLĀMAS

email Sazināties ar moderatoru YouTube Facebook Twitter Draugiem
Šajā vortālā paustā informācija nav Mercedes-Benz club Latvia viedoklis
KriCe©2012
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Visi laiki ir GMT + 1 stunda [ DST ]