Skatīt neatbildētos ziņojumus
Apskatīt aktīvās tēmas



Izveidot jaunu tēmu Atbildēt tēmā  [ 2 ieraksti ] 
Autors Ziņojums
 Tēma: tolx tramvajs v2 /e320cdi/
AtbildeAtbilde saņemta: 30. Augusts 2021, 15:02 
Offline
MB Club Latvia
Lietotāja avatārs

Pievienojies: 31. Marts 2010, 16:21
Atbildes: 116
Atrašanās vietas: tava iztēle
Mašīna: S210 E430
Karma: 0
Tātad tā... Pēc psihozes un spontāna lēmuma e430 nodot lūžņos (ko vajadzēja izdarīt jau daudz ātrāk, nevis vilkt 2 gadus), auto problēmas nekur nepazuda.
Subaru prasās pēc nopietna un pamatīga remonta, turpināt lauzt to auto katru dienu palika jau žēl. Un neērti par dūmu mākoni no zapūtēja #jawa
Skaidrs, ka vajag vienu auto, kas brauc un apkopjas servisā, nevis tiek regulāri jaukts ārā un likts kopā.
Varianti bija visādi... sākot no Golf Alltrack līdz Jaguar x-type vagonam. Beigās gan tika nolemts, ka jāpaliek pie 3staru zvaigznes.
Par virsbūves tipu jautājumi nebija - vagons it is. Tātad S204/S211/S212 (trešo reizi kāpt iekšā vienā upē negribējās).
Primārais mērķis - S211 E500 netika sasniegts. Tuvākie eksemplāri bija Polijā vai Somijā. Neviens no poļiem, ar ko mēģināju runāt, uz kontaktu iziet nevēlējās.
Nu, tad lai iet... mācīties. Vācijā nekas sakarīgs pieņemamā cenā nebija. S212 eksemplāri, kas patika, tomēr bija jūtami cenā. Un arī, visi kaut kur kaimiņvalstī.
S204, pēc izbraukšanas un apskates tika atzīts par foršu, bet tomēr mazu. It kā jau savas pakaļas vizināšanai pietiek, bet nu.. :hvz:
Tātad, kas atliek? S211 dažādos izpildījumos, kas atrodami šeit pat uz vietas. Ok, LT sludinājumi arī tika monitorēti, ja nu kas afigennijs izlec.
Viens E320 eksemplārs, kas tirgojās vēl 2 gadus atpakaļ, beidzot tika apskatīts. Aprīkots normāli, stāvoklis pieņemams, nobraukums ticams. Pat uz FG aizvests atrādīt.
Bet! Esot godīgam, tas 3.2 benzīns tur tomēr ir pietiekams, bet ne vairāk. Un fakts, ka tomēr viss pārkrāsots. Ļoti negribas ar metināšanu nodarboties.
Ok, atliek dažādi dīzeļi (jo citu tirgū nav). Aizbrauks apskatīties lētāko tirgū, uz Gulbeni. Braucienam aizņēmos Salventity s210. Nē, nu, nevar teikt, ka neiet.
Gulbenē auto izrādījās nu tā sev (motors mēdz avārijas režīmā iekrist, kkas baigi sit bremzējot), bet brauciens apliecināja faktu, ka mana doma ir pareiza.
Labi, skatamies otru tirdziņa galu, tur ir 320cdi FL, glīti aprīkots un neilgi Latvijā. Apskatamies un es esmu sold :emo:
Nedaudz cenu norunājam lejā un aiziet. Garš piektdienas rīts, lai pagūtu uz Ogres CSDD 8:30 un var mierīgi doties mājās.
Pagaidām nobraukti gandrīz 700km pa weekendu un šķiet, ka izvēle ir bijusi ļoti pareiza.
Tātad, subjekts - Mercedes Benz S211 E320CDI (OM642 3.0 V6, jaudīgākajā versijā), 7G-Tronic kārba (722.9), RWD.
Aprīkots pieņemami, visas civilizācijai vajadzīgās lietas ir. Pilnai laimei pietrūka 2 lietas - orģinālais āķis un Harman/Kardon. Mosh tos kkad pievienos. Nu vismaz āķi.
Citādi plāns braukt un slavēt.
Attēls
Attēls
Attēls

_________________
Dell/Lenovo/HP portatīvie datori par lieliskām cenām.
Raksti PM


Uz augšu
 Profils  
 
 Tēma: Re: tolx tramvajs v2 /e320cdi/
AtbildeAtbilde saņemta: 02. Septembris 2021, 20:36 
Offline
MB Club Latvia
Lietotāja avatārs

Pievienojies: 27. Jūnijs 2007, 23:45
Atbildes: 5654
Atrašanās vietas: Rīga, Vangaži
Mašīna: CLK 230K

Karma: 104
:love:

_________________
Lūk, ātri aizbrauc deputāts,
tas tievs un garš kā slotas kāts.
Un mašīna tam melna,
un imūns tas pēc velna.


Uz augšu
 Profils  
 
Attēlot ziņojumus sākot ar pirmspēdējo:  Atlasīt pēc  
Izveidot jaunu tēmu Atbildēt tēmā  [ 2 ieraksti ] 

Kas ir Pieslēdzies

Lietotāji, kuri atrodas šajā forumā: Nav reģistrētu lietotāju un 3 viesi



Meklēt:

REKLĀMAS

email Sazināties ar moderatoru YouTube Facebook Twitter Draugiem
Šajā vortālā paustā informācija nav Mercedes-Benz club Latvia viedoklis
KriCe©2012
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Visi laiki ir GMT + 1 stunda [ DST ]