Vēsture

Vēsture

Modeļi

Mazā klase

Kompaktā klase

Vidējā klase

Lielā klase

Luksus klase

Sporta auto

Apvidus auto

Minibusi

Industriālie Mercedes

Prototipi

Mercedes Tūninga Ateljē

Brabus
Attēls
Brabus dibināts 1977. gada sākumā, tas bija tūninga ziedu laiku sākums (70-tie und 80-tie gadi). Uzņēmumu Botropā nodibināja automobiļu tirgotājs Bodo Buschmann kopā ar savu studiju biedru Klaus Brackmann (BRAckmann un BUSchmann).
Bodo Buschmann tēvs bija Mercedes-Benz pārstāvis, attiecīgi sākotnējais uzņēmuma mērķis bija nodarboties ar papildus servisu auto pircējiem un lietotājiem. Buschmann aizsāktajām aktivitātēm pievienoja tūningu.
Brackmann vēlāk pameta uzņēmumu (Buschmann atpirka viņa daļas par 1000 markām 4 nedēļas pēc uzņēmuma dibināšanas) un tagad strādā par advokātu Oberhauzenā.
Slavens Brabus kļuva galvenokārt ar Mercedes W126 pārbūvēm.


Vēlāk Brabus atkal un atkal pievērsa uzmanību ar ekskluzīviem automobiļiem. Tā ar modeli Brabus E V12, kas būvēts uz Mercedes-Benz W210 bāzes, Brabus prezentēja pasaules ātrāko sērijveida limuzīnu (330 km/h). E V12 uz Mercedes-Benz W211 bāzes turpinu šo pasaules rekordu ar 350,2 km/h. Šajā modelī tiek iebūvēts 6,3 litru V12-Biturbo ar 471 kW (640 zs) un 1024 Nm griezes momentu. Pēdējai V12-Biturbo motora (SV 12 S) evolūcijas pakāpei ir 537 kW (730 zs) un 1320 Nm griezes moments, kas elektroniski ierobežots līdz 1100 Nm. Šo motoru izmanto arī Brabus Rocket (bāze ir CLS) un W204 C-klasē. Tad tas saucas Brabus Bullit (saskaņā ar ražotāja datiem maks. ātrums virs 360 km/h). Brabus ir pazīstams arī tā saucamā „Mastik” ādas aprīkojuma dēļ, kurš viens pats sasniedz vidējās klases automobiļa vērtību.

Brabus bija lielākais AMG konkurents līdz brīdim, kad AMG nopirka tagadējais Daimler AG. 1990-to gadu beigās uzņēmuma teritorija tika ievērojami paplašināta. Ar 350 darbiniekiem 2007. gadā Brabus bija lielākais neatkarīgais automobiļu tūnētājs pasaulē.



Slavas „pieturzīmes” pagājušajā gadsimtā

· 1979 Pirmais klients no Apvienotajiem Arābu Emirātiem. Nākamajos 30 gados tam sekos vēl tūkstoši.

· 1982 Pirmās auto multimēdiju sistēmas uzstādīšana ar TV un video automašīnā.

· 1983 Pirmā Brabus izstāžu zāle.

· 1984 190E V8: Motors ar 206kW/276zs pie 5200 apgr./min un 430 Nm griezes momentu pie 4000 apgr./min.

· 1984 Tiek dibināts CRD (skat. zemāk) superauto būvēšanai ierobežotā skaitā.

· 1985 Brabus optimizētā E-klase (w124) uzstāda neticamu CW (plūsmas pretestības) pasaules rekordu: 0,26.

· 1986 3,6 litru R6 motors ar 180 kW/241 zs

· 1988 190E ar atvieglinātu virsbūvi un 3.6 S R6 motoru: 200 kW/272 zs un 365 Nm griezes moments. Ieskrējiens: 0-100km/h 6,3 sekundēs, maks. ātrums: 258 km/h.

· 1989 190E saņem jauno 3.6-24 motoru ar 210 kW/282 zs un 382 Nm griezes momentu. Ieskrējiens: 0-100km/h 5,8 sekundēs un maks. ātrums virs 270 km/h.

· 1992 Īpaša Brabus motora, kas vēlāk noteiks Brabus attīstības tendences, izstrāde: V12 6,9l ar 374 kW/509 zs un 710 Nm griezes momentu.

· 1993 Iepriekšējā gadā izveidotais motors tiek piedāvāts W124 E-klasē, par bāzi izmantojot E500

· 1994 Brabus kļūst pat Bugatti oficiālo tūninga firmu. Sadarbība turpinās līdz Bugatti nonāk VW īpašumā.

· 1995 Formula 1: tehnoloģijas ielai: Brabus izstrādāta ogļšķiedru bremžu sistēma.

· 1995 Tiek piedāvātas ekskluzīvas, par 50 cm pagarinātas W140 limuzīnu versijas.

· 1995 C V8 6.0, kas būvēts uz W202 bāzes ar 300 kW/402 zs un 604 Nm griezes momentu. Ieskrējiens: 0-100km/h 5,4 sekundēs un maks. ātrums ap 290 km/h

· 1996 V12 motors 7.3 S ar 428 kW/582 zs un 772 Nm griezes momentu.
Jauns pasaules rekords... Brabus E V12: pasaules ātrākais sērijveida limuzīns ar 330 km/h (w210, E klase).

· 1997 Atkal jauns pasaules rekords… Brabus T V12: pasaules ātrākais sērijveida universāls ar 320 km/h pie 582 zs/428 KW (S210, E klase).

· 1997 SLK V8 6.5 (R170) 332 kW/445 zs un 662 Nm griezes momentu. Ieskrējiens: 0-100km/h 4,7 sekundēs un maks. ātrums 300 km/h.

· 1998 Un vēl viens pasaules rekords… Brabus M V12: kā ātrākais apvidus auto, kam atļauta pārvietošanās pa publiskiem auto ceļiem ar 260 km/h (w163, M klase).

· 1999 Brabus kļūst par pasaulē lielāko tūninga firmu; izveido Startech Chrysler, Dodge un Jeep tūningam; sāk veikt Smart tūningu.

· 2000 C V8 (W203) 294 kW/394 zs un 579 Nm griezes momentu. Ieskrējiens: 0-100km/h 4,9 sekundēs un maks. ātrums 295 km/h.



Darbības joma
Šodien Brabus oficiāli ir automobiļu ražotājs. Piedāvājums aptver visus smart, Mercedes-Benz un Maybach modeļus. Brabus automobiļi salīdzinājumā ar konkurentu auto izceļas ar to, ka tiem ir palielināta jauda. Arī iekšējais aprīkojums parasti, izmantoto materiālu ziņā, ir smalkāks un tehniski attīstītāks. Piedāvājumu papildina pārveidota ritošā daļa, riteņu / riepu komplektācija, kā arī mainītas virsbūves daļas.

Brabus piedāvā arī atsevišķas komponentes. Starp tām ir, piemēram, motora vadības ierīces ar čiptūningu.

Startech ir Brabus meitas uzņēmums, kas nodarbojas tikai ar auto izpēti un attīstību, saīsinājumā CRD. Startech tūnē amerikāņu izcelsmes auto, kurus ražojis kādreizējais DaimlerChrysler koncerns, piemēram, Chrysler, Dodge un Jeep.

CRD nodarbojas ar dažu Kia modeļu pārbūvi, arī tiem piešķirot Brabus vizuālo izskatu.

Brabus superauto
Paralēli „parastajiem” motora, ritošās daļas un optiskajiem tūninga variantiem, Brabus jau kādu laiku piedāvā arī pilnīgas pārbūves, kas pateicoties ļoti augstām motora un braukšanas jaudām saņēmušas apzīmējumu „Supercars” jeb superauto. Pie šiem auto blakus minētajiem Brabus Bullit, E V12 un Rocket pieskaitāmi arī:

G V12 uz G klases bāzes ar 449 kW (610 zs) V12-BiTurbo
Viano V8 uz Viano bāzes ar 313 kW (426 zs) V8
S-V12S modeļi ar 537 kW (730 zs) V12-BiTurbo uz S/CL/SL 600 bāzes
T13 modeļi ar 463 kW (630 zs) V12 BiTurbo uz S/CL/SL 600 bāzes
Auto tūninga varianti
Dati: 2008. gada vidus

Maybach
Maybach Brabus piedāvā divus jaudas variantus un dažādus variantus salona aprīkojumam, kā arī ritošās daļas un optiskajai pārbūvei. Iespējams iebūvēt arī bāru vai ledusskapi. Uz 57 un 62 bāzes Brabus palielina motora jaudu līdz 471 (6.3) vai 537 kW (6.3 S). Tikai eksportam uz Maybach bāzes 57/62 S Brabus izveidojis versiju ar 526 kW (715 zs) V12-BiTurbo.

Mercedes-Benz SLR McLaren
Līdzīgi kā Maybach arī SLR tiek piedāvāti dažādi augstvērtīgi iekšējās apdares un krāsojuma risinājumi. Piedāvājumā ietilpst arī dažādi multimediju un izklaides aprīkojumi. Arī paaugstināta jauda ar 478 kW (650 zs) un 820 Nm griezes moments ir atrodami programmā.

Smart



Smart fortwo coupé Brabus

Smart fortwo coupé Brabus ar 82 kW (112 zs) un 150 Nm, 170 km/h
Smart fortwo cabrio Brabus ar 82 kW (112 zs) un 150 Nm, 170 km/h
kā arī daži īpašie modeļi, kā, piem., Brabus Ultimate 112
Praktiski izmantojamie auto un miniveni

Uz Viano bāzes Brabus piedāvā dažādas tūninga pakāpes, kas sniedza līdz astoņu cilindru motoram ar 313 kW (426 zs) un 621 Nm (Brabus Viano V8). Arī sešu cilindru motoram un 3 litru dīzelim programmā paredzētas jaudas palielināšanas iespējas (178 kW/242 zs un 500 Nm CDI). Iespējami arī dažādi individuāli risinājumi iekšējā apdarē un virsbūvē.

Pastāv arī Unimog 500 īpašā versija Black Edition ar dažādām pārbūvēm virsbūvē, smalku iekšējo apdari un augstas jaudas dīzeļa motoru.

Mercedes A-klases / B-klases

Mazākajam Mercedes-Benz paletes modelim, kā arī B klasei Brabus piedāvā divus tūninga variantus dīzeļa motoriem.

Brabus D2 uz 180 CDI bāzes ar 105 kW (143 zs) un 300 Nm
Brabus D3 uz 200 CDI bāzes ar 140 kW (190 zs) un 350 Nm
Mercedes C-klase



Brabus Bullit V12 S biturbo

Brabus B7 ar 211 kW (287 zs) un 360 Nm, kas paredzēts C 350
Brabus 4.0 V6 ar 244 kW (332 zs) un 420 Nm, kas paredzēts C 350
Brabus D3 ar 143 kW (195 zs) un 450 Nm, kas paredzēts C 220 CDI
Brabus D3 S ar 162 kW (220 zs) un 480 Nm, kas paredzēts C 220 CDI
Brabus D6 ar 200 kW (272 zs) un 590 Nm, kas paredzēts C 320 CDI
Brabus B63S ar 390 kW (530 zs) un 650 Nm, kas paredzēts C 63 AMG
Brabus Bullit ar 537 kW (730 zs) un 1100 Nm
Mercedes CLK

Brabus K4 ar 142 kW (193 zs) un 260 Nm, kas paredzēts CLK 200 K
Brabus 5.8 ar 294 kW (400 zs) un 580 Nm, kas paredzēts CLK 500 (M 113)
Brabus 6.1 ar 313 kW (426 zs) un 621 Nm, kas paredzēts CLK 500 (M 113)
Brabus 6.1 S ar 327 kW (445 zs) un 635 Nm, kas paredzēts CLK 55 AMG
Brabus D3 ar 130 kW (177 zs) un 380 Nm, kas paredzēts CLK 220 CDI
Mercedes SLK

Brabus K4 ar 142 kW (193 zs) un 260 Nm, kas paredzēts SLK 200 K
Brabus B7 ar kW (287 zs) un 360 Nm, kas paredzēts SLK 350
Brabus 4.0 V6 ar 244 kW (332 zs) un 420 Nm, kas paredzēts SLK 350
Brabus 6.1 S ar 327 kW (445 zs) un 635 Nm, kas paredzēts SLK 55 AMG
Brabus B 55 S ar 287 kW (390 zs) un 555 Nm, kas paredzēts SLK 55 AMG
Mercedes E-klase

Brabus K4 ar 142 kW (193 zs) un 260 Nm, kas paredzēts E 200 K
Brabus B9 ar 176 kW (239 zs) un 328 Nm, kas paredzēts E 320
Brabus 3,8 ar 206 kW (280 zs) un 390 Nm, kas paredzēts E 320, tikai eksportam
Brabus B7 ar 211 kW (287 zs) un 360 Nm, kas paredzēts E 350
Brabus 4.0 ar 244 kW (332 zs) un 420 Nm, kas paredzēts E 350
Brabus B11 ar 247 kW (336 zs) un 487 Nm, kas paredzēts E 500 (M 113)
Brabus 5.8 ar 294 kW (400 zs) un 579 Nm, kas paredzēts E 430 un E 55 AMG
Brabus 6.1 ar 313 kW (426 zs) un 621 Nm, kas paredzēts E 500 (M 113)
Brabus 6.1 ar 340 kW (462 zs) un 615 Nm, kas paredzēts E 500 (M 273)
Brabus 6.1 S ar 327 kW (445 zs) un 635 Nm, kas paredzēts E 500 (M 113)
Brabus K8 ar 390 kW (530 zs) un 775 Nm, kas paredzēts E 55 K AMG
Brabus B 63 S ar 404 kW (550 zs) un 650 Nm, kas paredzēts E 63 AMG
Brabus E V12 ar 537 kW (730 zs) un 1100 Nm
Brabus D2 ar 110 kW (150 zs) un 340 Nm, kas paredzēts E 200 CDI
Brabus D2 ar 128 kW (175 zs) un 385 Nm, kas paredzēts E 200 CDI
Brabus D3 ar 130 kW (177 zs) un 380 Nm, kas paredzēts E 220 CDI
Brabus D3 ar 143 kW (195 zs) un 450 Nm, kas paredzēts E 220 CDI
Brabus D3 S ar 162 kW (220 zs) un 480 Nm, kas paredzēts E 220 CDI
Brabus D5 ar 169 kW (230 zs) un 520 Nm, kas paredzēts E 280 CDI R6
Brabus D5 ar 178 kW (242 zs) un 510 Nm, kas paredzēts E 280 CDI V6
Brabus D6 ar 184 kW (250 zs) un 560 Nm, kas paredzēts E 320 CDI R6
Brabus D6 ar 200 kW (272 zs) un 590 Nm, kas paredzēts E 320 CDI V6
Brabus D6 Blue ar 190 kW (258 zs) un 610 Nm, kas paredzēts E 300 Bluetec
Mercedes CLS

Brabus D6 ar 200 kW (272 zs) un 590 Nm, kas paredzēts CLS 320 CDI
Brabus B7 ar 211 kW (287 zs) un 360 Nm, kas paredzēts CLS 350
Brabus 4.0 ar 244 kW (332 zs) un 420 Nm, kas paredzēts CLS 350
Brabus B11 ar 247 kW (336 zs) un 487 Nm, kas paredzēts CLS 500 (M 113)
Brabus B8 ar 308 kW (419 zs) un 550 Nm, kas paredzēts CLS 500 (M 273)
Brabus 6.1 ar 313 kW (426 zs) un 621 Nm, kas paredzēts CLS 500 (M 113)
Brabus 6.1 ar 340 kW (462 zs) un 615 Nm, kas paredzēts CLS 500 (M 273)
Brabus 6.1 S ar 327 kW (445 zs) un 635 Nm, kas paredzēts CLS 500 (M 113)
Brabus K8 ar 390 kW (530 zs) un 775 Nm, kas paredzēts CLS 55 AMG
Brabus B 63 S ar 404 kW (550 zs) un 650 Nm, kas paredzēts CLS 63 AMG
Brabus Rocket ar 537 kW (730 zs) un 1320 Nm
Mercedes S-klase



Brabus S-klase

Brabus B7 ar 211 kW (287 zs) un 360 Nm paredzēts S 350
Brabus 4.0 ar 244 kW (332 zs) un 420 Nm paredzēts S 350
Brabus B8 ar 308 kW (419 zs) un 550 Nm paredzēts S 500
Brabus 6.1 ar 313 kW (426 zs) un 615 Nm paredzēts S 500
Brabus SV 12 ar 471 kW (640 zs) un 1026 Nm paredzēts S 600
Brabus SV12 S ar 537 kW (730 zs) un 1100 Nm paredzēts S 600
Brabus T12 ar 426 kW (580 zs) un 900 Nm paredzēts S 600
Brabus T13 ar 463 kW (630 zs) un 1000 Nm paredzēts S 600
B 63 S ar 404 kW (550 zs) un 650 Nm paredzēts S 63 AMG
T 65 S ar 526 kW (715 zs) un 1100 Nm paredzēts S 65 AMG (tikai eksportam)
Brabus D6 ar 200 kW (272 zs) un 590 Nm paredzēts S 320 CDI
Mercedes CL

Brabus B8 S ar 308 kW (419 zs) un 550 Nm paredzēts CL 500
Brabus 6.1 S ar 313 kW (426 zs) un 615 Nm paredzēts CL 500
Brabus SV 12 ar 471 kW (640 zs) un 1026 Nm paredzēts CL 600
Brabus SV12 S ar 537 kW (730 zs) un 1100 Nm paredzēts CL 600
Brabus T12 ar 426 kW (580 zs) un 900 Nm paredzēts CL 600
Brabus T13 ar 463 kW (630 zs) un 1000 Nm paredzēts CL 600
B 63 S ar 404 kW (550 zs) un 650 Nm paredzēts CL 63 AMG
T 65 S ar 526 kW (715 zs) un 1100 Nm paredzēts CL 65 AMG (tikai eksportam)
Mercedes SL

Brabus B9 ar 191 kW (260 zs) un 365 Nm paredzēts SL 350 (M 112)
Brabus B11 ar 247 kW (336 zs) un 487 Nm paredzēts SL 500 (M 113)
Brabus 5.8 ar 294 kW (400 zs) un 579 Nm paredzēts SL 500 (M 113)
Brabus 6.1 ar 313 kW (426 zs) un 621 Nm paredzēts SL 500 (M 113)
Brabus 6.1 S ar 327 kW (445 zs) un 635 Nm paredzēts SL 500 (M 113)
Brabus 6.1 ar 313 kW (426 zs) un 615 Nm paredzēts SL 500 (M 273)
Brabus T12 ar 426 kW (580 zs) un 900 Nm paredzēts SL 600
Brabus T13 ar 463 kW (630 zs) un 1000 Nm paredzēts SL 600
Brabus SV 12 ar 471 kW (640 zs) un 1026 Nm paredzēts SL 600
Brabus SV 12 S ar 537 kW (730 zs) un 1100 Nm paredzēts SL 600
Brabus K8 ar 404 kW (550 zs) un 780 Nm paredzēts SL 55 AMG
Brabus T12 S ar 479 kW (652 zs) un 1100 Nm paredzēts SL 65 AMG
T 65 S ar 526 kW (715 zs) un 1100 Nm paredzēts SL 65 AMG (tikai eksportam)
Mercedes M-klase

Mercedes ML un radniecīgajiem modeļiem R klasei un GL Brabus piedāvā šādus motora tūninga variantus:

Brabus B7 ar 211 kW (287 zs) un 360 Nm paredzēts ML/R 350
Brabus 4.0 ar 244 kW (332 zs) un 420 Nm paredzēts ML/R 350
Brabus B11 ar 247 kW (336 zs) un 487 Nm paredzēts ML/R 500 (M 113)
Brabus 5.8 ar 294 kW (400 zs) un 579 Nm paredzēts ML/R 500
Brabus 6.1 ar 313 kW (426 zs) un 621 Nm paredzēts ML/GL/R 500
Brabus 6.1S ar 327 kW (445 zs) un 635 Nm paredzēts ML/R 500
Brabus B 63 S ar 404 kW (550 zs) un 650 Nm paredzēts ML 63 AMG
Brabus D5 ar 178 kW (242 zs) un 510 Nm paredzēts ML/R 280 CDI
Brabus D6 ar 200 kW (272 zs) un 590 Nm paredzēts ML/R/GL 320 CDI
Brabus D8 ar 257 kW (350 zs) un 800 Nm paredzēts ML/GL 420 CDI
Mercedes G-klase



Brabus G V12 Biturbo IAA 2005



Brabus G V12 Biturbo no aizmugures

Paralēli „Supercar“ G V12 Brabus piedāvā Mercedes G tūninga komplektus arī mazākajiem motoriem (G 320 un G 500). Brabus G D6 dīzeļmotoru jauda sasniedz 193 kW (262 zs) un 590 Nm. Arī G 55 K iespējams jaudas palielinājums līdz 390 kW (530 zs).

Brabus B6 ar 169 kW (230 zs) un 320 Nm paredzēts G 320
Brabus 3.8 ar 200 kW (272 zs) un 381 Nm paredzēts G 320
Brabus B11 ar 243 kW (330 zs) un 471 Nm paredzēts G 500
Brabus 5.8 ar 276 kW (375 zs) un 550 Nm paredzēts G 500
Brabus 6.1 ar 294 kW (400 zs) un 590 Nm paredzēts G 500
Brabus B 55 S ar 282 kW (384 zs) un 550 Nm paredzēts G 55 AMG
Brabus K8 ar 390 kW (530 zs) un 775 Nm paredzēts G 55 K AMG
Brabus G V12 ar 449 kW (610 zs) un 1026 Nm paredzēts G klasei ar V12 BiTurbo
Brabus D6 ar 193 kW (262 zs) un 590 Nm paredzēts G 320 CDI
cron

REKLĀMAS

email Sazināties ar moderatoru YouTube Facebook Twitter Draugiem
Šajā vortālā paustā informācija nav Mercedes-Benz club Latvia viedoklis
KriCe©2012
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Visi laiki ir GMT + 1 stunda [ DST ]