Vēsture

Vēsture

Modeļi

Mazā klase

Kompaktā klase

Vidējā klase

Lielā klase

Luksus klase

Sporta auto

Apvidus auto

Minibusi

Industriālie Mercedes

Prototipi

Mercedes Tūninga Ateljē

ML-Klase
Attēls
Ražošanas periods: 1997- šodienai

M-Klasi prezentēja 1997. gadā kā Mercedes-Benz W163. Tas ir pirmais Mercedes-Benz SUV tipa auto. Kā jau SUV auto ierasts, tam ir liela vilkmes jauda, tādējādi šis modelis ir labi piemērots arī dažādu piekabju un zirgu treileru vešanai.

M-Klasi kopš 1997.gada producē Tuscaloosā, Alabamas Štatā- ASV. Apzīmējumu „M“ gan iepriekš jau bija rezervējis BMW saviem sporta sēriju modeļiem, bet Štutgartē tas laikam bija palicis nepamanīts. Tāpēc vēlāk Mercdes vienojās ar BMW par modeļa apzīmējumu - M klase, bet auto tika pārdoti ar saīsinājumu „ML“ ( ML 320).

Pirmā ML paaudze tika nomainīta 2005. gadā ar modeli Mercedes-Benz W164.


Mercedes W163 tika prezentēts 1996. gadā ar apzīmējumu AAV (All Activities Vehicel) un kopš 1997. gada to pārdod kā M klasi. Šis auto bija jaunās Sport Utility Vehicles autoklases dibinātājs.

Pirmais lielais modeļa uznāciens bija redzams Stīvena Spielberga filmā Jurassic Park II.

W163 būvēja Mercedes rūpnīcā ASV Štatā Alabamā Tuscaloosā. Produkcijas sākumā radās vēl nepiedzīvotas kvalitātes problēmas, kuras gan tika kompensētas ar lētāka darba izmaksām. Lielā modeļu pieprasījuma un kvalitātes problēmu dēļ , Mercedes sāka ML ražošanu arī Grācā Austrijā Steyr-Puch rūpnīcā. Šie auto gan arī nebija bez kļūdām, taču to kvalitāte bija jau daudz labāka kā Amerikā būvētajiem.

Koncepts AAV

1996. gadā Mercedes North American International Auto Show Detroitā deva nelielu ieskatu toreiz jaunajā All Activity Vehicle -auto modelī ar paaugstinātu komforta līmeni.

Tehniskā specifikācija
Elektroniski vadāma visu riteņu piedziņa (sērijveidā no 1997. gada ar apzīmējumu 4ETS M-Klasei (Tips W163))
Variējama salona apdare
Divi panorāmas jumti
Navigācijas sistēma
Autotelefons ar Hands Free un vadības pogām uz stūres
Priekšas lukturi movietoti nedaudz leņķī. Virsbūve ir funkcionāla, tā atļauj arī stāvāku nogāžu pārvarēšanu arī bezceļos un laba aerodinamika palīdz mazināt degvielas patēriņu un vēja trokšņus, visa šī virsbūve "sēž" uz neatkarīga rāmja.

AAV ir domāts brīvā laika aktivitātēm. Jumta reliņu sistēma transportē riteņus, windsērfinga vai snowborda dēļus, aizmugurē ir noliecams piekabes āķis. Aizmugures durvis ietver rezerves riteni un Bose skaļruni, kuru var grozīt, lai ārā klausītos mūziku.

Salons ir dažādu variāciju pilns un ir vieta papildus bagāžai. Šis konceptauto ir ar diviem saules panorāmas jumtiem, navigācijas sistēmu un autotelefonu. Telefons tiek pārvaldīts caur stūres pogām, mikrofons ir saulessargā.

AA Vision ir divi sānu drošības spilveni un divi priekšas spilveni, ABS bremžu sistēma un elektroniskās stabilitātes programma ESP.

Jauna ir nepārtrauktā AA Vision pilnpiedziņas sistēma. Tā tiek vadīta elektroniski, katra riteņa izslīde tiek pamanīta un jauda tiek attiecīgi sadalīta uz pārējiem riteņiem. AA Vision versijai ir neatkarīgā riteņu piekare.

Modeļa Atjauninājums 2001. gadā (Facelift)

2001. gadā M-Klase saņēma atjauninājumu, vairāk kā 1.100 detaļas bija jaunas:

Dzidrie lukturi ar projekcijas lēcām.
Sānu pagriezieni tika integrēti arī sānu spoguļos.
Jauni aizmugures lukturi (Brillantoptik)
Jauns priekšējais bamperis ar dzidriem miglas lukturiem.
Jauns aizmugures bamperis un jauni sānu sliekšņi.
Sānu aizsargmoldingi virsbūves krāsā.
Jauna veida lietie diski ( 16" vietā tagad nāca 17")
Atkarībā no motoru varianta hroma detaļas radiatora režģī un aizmugurē
Jauni motori:
ML 500 - 215 kW (292 PS) un 440 Nm
ML 400 CDI - 184 kW (250 PS) un 560 Nm
Dažādi salona jauninājumi.

Īpašie modeļi

- W163 Filmā Jurassic Park II - The lost world

-Papamobil (Pāvesta auto)

-Topmodelis ML 55 AMG


Īpašie modeļi tiek apzīmēti sānu moldingu priekšpusē gluži kā Classic/Elegance/Avantgarde modeļi sedaniem.

Inspiration

2002. gada beigās tika pārdots limitētais modelis Inspiration, kurš atšķīrās praktiski tikai ar ekskluzīvu optiku.


17-Collu-Riteņi
izvēle krāsu lakām: Brillantsilber (sudrabs), Obsidianschwarz (melns), Schwarz (melns), Tansanitblau (zils) vai Travertinbeige (krēmkrāsa)
Grills un radiatora režģis sudraba krāsā (līdzīgi AMG-modeļiem)
Sporta sēdekļi priekšā ( AMG-Modeļa variants)
Anthrazit āda ar pelēkiem šūtiem diegiem.
Paplašināta ādas apdare.
Kombi instrumentu panelis ar hroma riņķiem un baltiem apļiem.
Velūra tepiķīši ar Logo Inspiration .
Designo stilizētās detaļas
Final Edition

Pēdējā produkcijas gadā Mercedes piedāvāja vēl vienu aprīkojuma versiju Final Edition:

Aptumšotas aizmugures lampas
Sudraba režģis ar hroma ielikām.
2 Powerdome uz haubes kā AMG modeļiem.
Jauni lietie diski 5 spieķu dizainā.
Alumīnija jumta reliņi
Hroma durvju rokturi
Aizmugures durvis ar hromu
Moldingi ar uzrakstu „Final Edition“
Optionāli Styling izcilnis auto krāsā.
Pēc vēmes iespēja Cubanitsilbermetallic krāsa.
Papildus hroma detaļas un vairāk ādas salonā
Kombipanelis ar hroma riņķiem un baltiem apļiem
Sporta sēdekļi ar Alcantara ādu
Gaiša bērza apdares detaļas salonā
Velūra tepiķīši ar Logo „Final Edition“
Sēdekļu apsilde
Papildus ādas apdare
Arī Mercedes-Benz W164 tiek pārdots kā Mercedes-Benz M-Klase.


2005. gada sākumā Ziemeļamerikas autošovā prezentēja W164, un tas dala savu tehnisko bāzi ar R-Klasi (W251) kā arī ar Mercedes-Benz GL-Klasi. W164 saņem vairākus jauninājumus, tai skaitā iepriekšējās versijas rāmis tiek nomainīts ar pašnesošo rāmi, kas palielina pasīvo drošību, taču padara ievērojami grūtāku pārvietošanos bezceļos.

Ja iepriekšējam modelim bija dāžādi ātrumkārbu režīmi bezceļiem, tad nākamajam vairs to nav, jo lielākā daļa šo auto modeļu tiek izmantoti uz ielām.

Offroad pakete

Priekš W164 papildus tiek piedāvāta Offroad pakete:

Vidus un Aizmugures ass Diferenciālis
Ātrumkārbas redukcija (Low-Range ar Shift-on-the-Move)
Aizsargpanna
Kompass
Manuālais moduss automātiskajai kārbai
Papildus regulācija gaisa piekarei
AMG-Sporta pakete

Arī M klasei ir sporta sērija, tā satur: AMG-priekšas bamperi, kāpšļus, AMG-aizmugures bamperi, kā arī 21 collu AMG-lietos diskus 5 spieķu formā ar riepām 265/45 R21 und ovāli AMG-izpūtēji

Edition 10

Kopš 2007. gada beigām ir pieejami Edition 10 modeļi. Šāds nosaukums tika dots modeļa 10 gadu jubilejai. 10 gadu jubilejas modelim ir 20-collu diski, Bi-Xenon-Lukturi un tā saucamā Titan-Optika. Salonā ir divkrāsas ādas apdare, sporta instrumenti un tērauda pedāļi.

Atjauninājums (Facelift) 2008. gadā.

W164 Facelift tika prezentēts 2008. gada aprīļa beigās. Ražošanas sākums - 2008. gada rudenī. Pārstrādātais bamperis un savādākais lukturu novietojums nosaka šo atjauninājumu būtību. Radiatora režģis ir kļuvis lielāks un sēž dziļāk, un tam ir platas, melnas lameles ar četrkantīgiem caurumiņiem. Tālu ārā no korpusa pamatnes ir miglas lukturi un jauna parauga aizsargpanna, kas padara šo auto vēl platāku. Aizmugures optikā ir aptumšoti lukturi un cits bamperis. Jumta reliņi un lielie spoguļi būs sērijveidā.

Salonā ir jauna multifunkcionāla ādas stūre ar hroma aplikācijām un taustiņiem aiz tās ātrumu pārslēgšanai.. Durvju apdare ir ar mākslīgo ādu un visi sēdekļi pēc vēlmes ir aprīkojami ar Lordose balstiem. M klase tiks aprīkota arī ar PreSafe und NeckPro-galvas balstiem

REKLĀMAS

email Sazināties ar moderatoru YouTube Facebook Twitter Draugiem
Šajā vortālā paustā informācija nav Mercedes-Benz club Latvia viedoklis
KriCe©2012
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Visi laiki ir GMT + 1 stunda [ DST ]