Vēsture

Vēsture

Modeļi

Mazā klase

Kompaktā klase

Vidējā klase

Lielā klase

Luksus klase

Sporta auto

Apvidus auto

Minibusi

Industriālie Mercedes

Prototipi

Mercedes Tūninga Ateljē

80.tie gadi
Attēls
W123, W201 un W124 - 80tie!: 1974 - 1984

1974 — 1984


1974. gads

Jūlijs. „Mercedes-Benz” 240D 3.0 — pirmais sērijveida automobilis ar 5 cilindru dzinēju (3L tilpums un 80 ZS jauda).


1975. gads

17. jūlijs. „Mercedes Benz” pagarina garantijas termiņu vieglajiem automobiļiem līdz vienam gadam bez noskrējiena ierobežojuma.

11.-21. septembris. IAA Frankfurtē-pie-Mainas tiek prezentēti jaunas vidējās kravas mašīnas ar pilnu masu 10, 12 un 14 tonnas.

Tāpat tiek prezentēts jauns vilcējs 2032S (6×2-4) ar divām vadāmām priekšas asīm un planetāro aizmugures piedziņu, turpinot pazīstamā 50. gadu LPS333 tradīcijas. Visi smagās klases kravas automobiļi ir aprīkoti ar pneimatisko aizmugurējo piekari.


1976. gads

Janvāris. Tiek prezentēti jauni vidējās klases W123 automobiļi. Klajā nāk modeļi 200D, 220D, 240D, 300D, 200, 230, 250, 280 un 280E.


1977. gads

Janvāris. Sākums jaunu furgonu T1 produkcijai. Sāk producēt modeļus 207D, 208, 307D и 308 ( 601. sērija).

17.-27. marts. Starptautiskajā Ženēvas autosalonā tiek prezentētas w123. sērijas kupejas 230CE, 280CE un 280CE .

12. augusts-28. septembris. „Mercedes Benz” modeļa 280E dubultuzvara rallijmaratonā Londona-Sidneja. „Pats nežēlīgākais pasaules rallijs” - sešās ar pus nedēļās tika veikti 30 000 km caur Eiropu, Dienvidāziju un Austrāliju.

15.-25. septembris. IAA Frankfurtē-pie-Mainas tiek prezentēti „Mercedes Benz” 123.sērijas T modeļi (universāli) 240TD, 300TD, 230T, 250T un 280TE.

Оktobris. „Daimler Benz” Zīdelfingenes rūpnīcā tiek izlaists 5 miljonais automobilis kopš tika atsākta ražošana 1946. gadā.


1978. gads

Janvāris. Unterturkheimā presei tiek prezentēta antibloķēšanas sistēmas otrā paaudze, ko izstrādāja „ Mercedes Benz” kopā ar „Bosch”. Kā pasaules premjera tā ir pieejama S klases limuzīniem W116.


1979. gads

10. februāris. Kopējas „Mercedes Benz” un „Steir Daimler Puch” produkcijas prezentācija- 460. sērijas apvidus automobilis, kurš tika ražots Grācā, Austrijā. Sērija iekļauj sevī četrus modeļus ar divām riteņu bāzēm un piecām dažādām virsbūvēm. Prezentēto modeļu diapazons bija no 240GD, 300GD un 230G līdz 280GE, bet jauda no 72 līdz 150 Zs.

13.-23. septembris. Frankfurtes IAA tiek prezentēta jaunā 126. sērijas S klase ar modeļiem 280S, 280SE, 280SEL, 380SE, 380SEL, 500SE un 500SEL un w123 sērijas 300 TD turbodīzelis.

9.-14. decembris. „Bandāmas” rallijā Mercedes Benz 450SLC 5.0 sasniedz četrkārtēju uzvaru.

31. decembris. „Daimler Benz AG” valdes priekšsēdētājs Joachims Cans iet pensijā.


1980. gads

Janvāris. Hemptonā, Virdžīnijā atvērta „Mercedes Benz” smago mašīnu salikšanas rūpnīca ar ražību 6000 auto gadā. Smagie auto tiek piegādāti kā komponenti un tiek uz vietas salikti.

1. janvāris. “Daimler Benz „ sāk vadīt Gerhards Prinzs.

7. novembris. 100000. autobuss kopš kara beigām tiek saražots Mannhaimā.

9.-14. decembris. „Bandamas” rallijā, kas tagad oficiāli saucās „Cote di Viaras” rallijs, Mercedes Benz iegūst dubultuzvaru ar modeli 500SLC. Pēc šī sasnieguma komanda pārtrauc savu dalību rallijos.


1981. gads

5.-15. marts. Starptautiskajā Ženēvas autosalonā Daimler Benz pirmais starp pasaules autobūvniekiem prezentē gaisa spilvenu un mehānismu drošības jostām kā pasīvās drošības neatņemamu sastāvdaļu.

5. maijs. „Daimler Benz AG” un „Conolitated Fritueus Ink.” San Francisko, USA paraksta vienošanos par „Freightliner” smago kravas automobiļu un viegli kausējamo un plastmasas elementu ražotāju „Consolitated Metco” iekļaušanu ” Daimler Benz” sastāvā.

17. septembris. Vadoties pēc zinātniski pētnieciskās programmas pasažieru automobiļu vidū „auto 2000”, pirmoreiz parādīta IAA, „Mercedes Benz” rada eksperimentālus auto , lai ieviestu jaunumus automobiļu projektēšanā. Tiek prezentēta arī S klases kupejas 380 SEC un 500SEC (W126 sērija). Bez tam ar mērķi samazināt degvielas patēriņu un samazinātu dabas piesārņošanu tiek prezentēta „Mercedes Benz” enerģētiskā koncepcija.


1982. gads

Septembris. Indonēzijā tiek atvērta jauna salikšanas rūpnīca smagajiem un citiem pasažieru automobiļiem.

8. decembris. Pirmoreiz kopš ražošanas atklāšanas pēc kara, „Daimler Benz” prezentē kompaktklases auto modeli 190 un 190E, pievienojot tos vidējai un augstajai klasei.


1983. gads

17.-27. marts. Paplašinot kompaktklasi, IAA Frankfurtē tiek prezentēti modeļi 190D un 190E 2,3-16.

13.-21. augusts. Mercedes Benz rekordbrauciens Nardo pilsētā Itālijā. Mercedes Benz 190 E 2.3-16, 50 000 km distanci veic 201 stundā, 39 minūtēs un 43 sekundēs, uzstādot pasaules rekordu. Vēl tika uzstādīti 2 rekordi 25 000km distancē un 25 000 jūdžu distancē, kā arī 9 rekordi savā klasē .

1. decembris. Profesors Verners Breitšverts nomaina valdes priekšsēdētāja amatā aizsaulē aizgājušo Gerhardu Princi.


1984. gads

20.-23. februāris. Romā tiek prezentēta smago automobiļu „vieglā klase”- Mercedes Benz LN2 ( 6,5 -11 t)

Septembris. Brēmenē tiek atvērta jauna Mercedes Benz rūpnīca. Tur tiek ražoti kompaktklases 201.sērijas auto un 123. sērijas T modeļi. Disseldorfas rūpnīca kļūst par centrālo rūpnīcu, kur tiek ražoti furgoni Mercedes Benz.

5. novembris. Seviļā tiek prezentēti jauni, pilnībā pārprojektēti vidējās klases vieglie auto 200D-300E (sērija W124).

Decembris. „Daimler Benz AG” iegādājas Dienvidāfrikas kompānijas „United Car and Diesel Distributors Ltd.” kontrolpaketi.

REKLĀMAS

email Sazināties ar moderatoru YouTube Facebook Twitter Draugiem
Šajā vortālā paustā informācija nav Mercedes-Benz club Latvia viedoklis
KriCe©2012
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Visi laiki ir GMT + 1 stunda [ DST ]